suzuki RG 80
Posty: 10
• Strona 1 z 1
suzuki RG 80
co sadzicie o tym motorku? sprzedajacy chce za niego 1600 ale rozmawialem z nim i cos utarguje ;D sprzedajacy pisze ze motor ma silnik w bdb stanie ladnie pali i wgl malina tylko nie ma kopki co o nim sadzicie warto? foto:
(otwórz link)
acha bym zapomnail moto jest do malych przerobek lakierniczych ale to chyba nie jest zaduzy problem

acha bym zapomnail moto jest do malych przerobek lakierniczych ale to chyba nie jest zaduzy problem

- gucioslu2
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25/10/2009, 21:22
- Lokalizacja: Strzegom
I cóż mam Ci powiedzieć, podaj więcej szczegółów, jaki przebieg, rok, co było w nim ostatnio robione? A potem podjedź z kimś kto coś więcej o motorkach i wie na co zwrócić uwagę, bo ewentualne naprawy swoje kosztują (choć trochę mniej niż dużych maszyn).
Widać, że był bity, więc przebadaj ramę, wydech sklecony chyba z tego co było pod ręką, ale kolanko stare więc może się sprawdza. Jak chciałbyś go doprowadzić do stanu oryginalnego to trochę byś musiał słono dopłacić (owiewki wychodzą dość drogo). A kopkę powinieneś tanio dostać gdzieś na allegro.
Miałem kiedyś podobny motorek, rg z 92, pod koniec mojej kadencji miał prawie 60 tys. przebiegu, i nadal się trzymał (zwłaszcza, jak go wyremontowałem z części które dostałem w gratisie, przy kupnie), kupiłem swojego za 1800 i byłem bardzo zadowolony przez 3 sezony wiernie służył, zrobiłem jakieś 8-9tyś (wyglądał też znacznie zdrowiej od tego).
W zasadzie model udany, pali ok. 3l /100, raczej się nie psuje, części w dym, daje radość z jazdy (choć chude oponki, czasem wymagają skupienia), fajny do nauki (zwłaszcza zmiany biegów
). Jak nie trafisz egzemplarza zajechanego, to będziesz zadowolony, rytuał weryfikacji w zasadzie jak w każdym motorze (sprawdź ramę zębatki, łańcuch etc.). Ważne też jak wygląda sprawa rejestracji, bo sporo było ściąganych z niemiec, niektóre są zarejestrowane na 50, i w takim wypadku trochę bardziej ludzie je cenią, jak nie jest w ogóle zarejestrowany w Polsce, to koszta raczej tego dyskwalifikują.
Trochę się rozpisałem, powodzenia. LWG
Widać, że był bity, więc przebadaj ramę, wydech sklecony chyba z tego co było pod ręką, ale kolanko stare więc może się sprawdza. Jak chciałbyś go doprowadzić do stanu oryginalnego to trochę byś musiał słono dopłacić (owiewki wychodzą dość drogo). A kopkę powinieneś tanio dostać gdzieś na allegro.
Miałem kiedyś podobny motorek, rg z 92, pod koniec mojej kadencji miał prawie 60 tys. przebiegu, i nadal się trzymał (zwłaszcza, jak go wyremontowałem z części które dostałem w gratisie, przy kupnie), kupiłem swojego za 1800 i byłem bardzo zadowolony przez 3 sezony wiernie służył, zrobiłem jakieś 8-9tyś (wyglądał też znacznie zdrowiej od tego).
W zasadzie model udany, pali ok. 3l /100, raczej się nie psuje, części w dym, daje radość z jazdy (choć chude oponki, czasem wymagają skupienia), fajny do nauki (zwłaszcza zmiany biegów

Trochę się rozpisałem, powodzenia. LWG
- zmorad
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/11/2009, 16:35
1 Nikt normalnie nie zdejmuje owiewek, a podczas gleby zawsze się łamią (jak gdzieś na allegro znajdziesz opis pt "przerobiony na nakeda", to powód przeróbki jest chyba oczywisty, nowe plastiki są drogie).
2 Lampa, tego też nikt sam z siebie nie zmienia.
3 Mam kiepski, lekko nadpsuty monitor, ale chyba tam nie ma lusterek, a raczej od naporu wiatru nie odpadajÄ…
4 Brakuje uchwytu dla pasażera, ale to raczej nie wskutek gleby.
5 Mogę się mylić, ale pedał hamulca jest krzywy (pewnie masz dokładniejsze zdjęcia albo możliwość oględzin)
Przydałoby się więcej zdjęć, często w takich przypadkach są przetarte klamki (wymiana to nie jest duży koszt, ale wielu i tak tego nie wymienia), porysowane mogą być oprawy kierunków, albo popękane. Gleba nie dyskwalifikuje motoru przed dalszą eksploatacją tylko trzeba ustalić jak była poważna, i czy kluczowe elementy ucierpiały, mój miał na pewno 3 gleby, ale żadna mu poważnie nie zaszkodziła.
2 Lampa, tego też nikt sam z siebie nie zmienia.
3 Mam kiepski, lekko nadpsuty monitor, ale chyba tam nie ma lusterek, a raczej od naporu wiatru nie odpadajÄ…
4 Brakuje uchwytu dla pasażera, ale to raczej nie wskutek gleby.
5 Mogę się mylić, ale pedał hamulca jest krzywy (pewnie masz dokładniejsze zdjęcia albo możliwość oględzin)
Przydałoby się więcej zdjęć, często w takich przypadkach są przetarte klamki (wymiana to nie jest duży koszt, ale wielu i tak tego nie wymienia), porysowane mogą być oprawy kierunków, albo popękane. Gleba nie dyskwalifikuje motoru przed dalszą eksploatacją tylko trzeba ustalić jak była poważna, i czy kluczowe elementy ucierpiały, mój miał na pewno 3 gleby, ale żadna mu poważnie nie zaszkodziła.
- zmorad
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/11/2009, 16:35
ok. Dzięki bardzo mi pomogłeś
Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie, czy warto twoim zdaniem kupic ten motor? jaki motor ty bys polecal do 2000 zl [byle nie skuter] do poj. max 80ccm
dodatkowe foto motorku:
(otwórz link)

dodatkowe foto motorku:

- gucioslu2
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25/10/2009, 21:22
- Lokalizacja: Strzegom
Czy ten, no nie wiem, trudno ocenić stan techniczny oglądając zdjęcia, wizualnie bardzo kiepsko. Czy taki, myślę, że tak bardzo fajny udany model.
Dt 80, nie miałem za wiele do czynienia, ale podobno też bardzo fajny.
Są jeszcze hondy mbx 80, mtx 80, ns1 (choć z takim budżetem będzie ciężko, i dużo palą), suzuki ts 80 (to samo serducho co rg), aprillki af 1 i, rs(znowu budżet), yamaha tzr, simsony oraz wiele, wiele innych takich jak
http://moto.allegro.pl/item1051051069_aprilia_pegaso_70_nie_mito_dt_rs_cbr_rmx_nsr_rg_r1.html (otwórz link)
Raczej nie zamykaj się na jeden konkretny model, przeszukaj rynek, zwłaszcza co w okolicy, znajdź egzemplarz w dobrej cenie, i w możliwie dobrym stanie, dowiedz się czegoś na temat danego modelu, czy jakieś typowe wady, usterki, spalanie.
Z 2000 zł, może być słabo, na twoim miejscu szukałbym jednocześnie motoru i roboty, bo taniej może być kupić coś droższego, ale potem w niego nie pakować.
Aha i chińszczyzna raczej nie wskazana
Dt 80, nie miałem za wiele do czynienia, ale podobno też bardzo fajny.
Są jeszcze hondy mbx 80, mtx 80, ns1 (choć z takim budżetem będzie ciężko, i dużo palą), suzuki ts 80 (to samo serducho co rg), aprillki af 1 i, rs(znowu budżet), yamaha tzr, simsony oraz wiele, wiele innych takich jak
http://moto.allegro.pl/item1051051069_aprilia_pegaso_70_nie_mito_dt_rs_cbr_rmx_nsr_rg_r1.html (otwórz link)
Raczej nie zamykaj się na jeden konkretny model, przeszukaj rynek, zwłaszcza co w okolicy, znajdź egzemplarz w dobrej cenie, i w możliwie dobrym stanie, dowiedz się czegoś na temat danego modelu, czy jakieś typowe wady, usterki, spalanie.
Z 2000 zł, może być słabo, na twoim miejscu szukałbym jednocześnie motoru i roboty, bo taniej może być kupić coś droższego, ale potem w niego nie pakować.
Aha i chińszczyzna raczej nie wskazana

- zmorad
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/11/2009, 16:35
A nie myślałeś nad simsonem? Za 2k na pewno kupisz, części tanie jak barszcz i co najważniejsze ogólnodostępne. No i sam fakt że simków w Polsce jest dużo więc na pewno znajdziesz jakiegoś dobrego w okolicy.
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości