[GSXR 750] Regulacja poziomu paliwa w gaznikach
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[GSXR 750] Regulacja poziomu paliwa w gaznikach
Witam
Moglby mi ktos wytlumaczyc jak w gixerze reguluje sie poziom paliwa w gaznikach?
Z tego co slyszalem to trzeba jakas blasze wyginac. Czy to o ta blaszke chodzi?
(otwórz link)
Chodzi o to, ze czesto zalewa swiece. Wyczyszcze swiece, odpale, zgasze, chce odpalic ponownie okazuje sie, ze swiece sa zalane. Czasami tez sam gasnie na nizszych obrotach.
Edit:
Przy odpalaniu idzie bialy dym z rury ale nie tak strasznie duzo. Swiece sa czarne.
Moglby mi ktos wytlumaczyc jak w gixerze reguluje sie poziom paliwa w gaznikach?
Z tego co slyszalem to trzeba jakas blasze wyginac. Czy to o ta blaszke chodzi?

Chodzi o to, ze czesto zalewa swiece. Wyczyszcze swiece, odpale, zgasze, chce odpalic ponownie okazuje sie, ze swiece sa zalane. Czasami tez sam gasnie na nizszych obrotach.
Edit:
Przy odpalaniu idzie bialy dym z rury ale nie tak strasznie duzo. Swiece sa czarne.
- prezes9119
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/9/2009, 18:12
Jak jest fabrycznie ustawiony poziom i jest OK to nie dotykaj.
Zalewa świece bo: nie uzyskały temperatury samo oczyszczenia - motocykl to nie samochód, jak uruchamiasz to musi się nagrzać do przynajmniej 70st.C.
Odpalanie na chwilę zabije każdą ilość świec - chyba że zastosujesz irydowe, są bardziej odporne na zalanie.
Biały dym świadczy o nie dogrzaniu silnika (przy niskich temperaturach) lub o wydmuchanej uszczelce pod głowicą.
Sprawdź oringi na gniazdach zaworków iglicowych i same zaworki.
Zalewa świece bo: nie uzyskały temperatury samo oczyszczenia - motocykl to nie samochód, jak uruchamiasz to musi się nagrzać do przynajmniej 70st.C.
Odpalanie na chwilę zabije każdą ilość świec - chyba że zastosujesz irydowe, są bardziej odporne na zalanie.
Biały dym świadczy o nie dogrzaniu silnika (przy niskich temperaturach) lub o wydmuchanej uszczelce pod głowicą.
Sprawdź oringi na gniazdach zaworków iglicowych i same zaworki.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Z tym samooczyszczeniem to nie wiedzialem.
Czyli te swiece X razy zalane juz sie nie nadaja?
A jeszcze z ciekawosci spytam co daje przestawienie iglicy do gory badz do dolu? Zmienia sie tylko ilosc paliwa w mieszance?
Czyli te swiece X razy zalane juz sie nie nadaja?
A jeszcze z ciekawosci spytam co daje przestawienie iglicy do gory badz do dolu? Zmienia sie tylko ilosc paliwa w mieszance?
- prezes9119
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/9/2009, 18:12
Chodzi o iglicę z tłoków z membran ?
Podniesienie, wzbogaca mieszankę, obniżenie zuboża.
O ile są regulowane, po zmianie filtra na K&N lub BMC trzeba regulować, w innych przypadkach raczej nie ma potrzeby.
Podniesienie, wzbogaca mieszankę, obniżenie zuboża.
O ile są regulowane, po zmianie filtra na K&N lub BMC trzeba regulować, w innych przypadkach raczej nie ma potrzeby.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Problem byl z iglicami. Byly podniesione na sama gore i moto sie zalewal. Teraz dalem je na sam dol i chodzi rowno, pali bez gazu, nie zalewa.
dzieki za pomoc
dzieki za pomoc
- prezes9119
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/9/2009, 18:12
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości