problem z gaznikami zzr 400
Posty: 2
• Strona 1 z 1
problem z gaznikami zzr 400
witam nie po raz pierwszy , nadal mam klopot z poziomem paliwa w gaznikach .
ustawilem gaznik na 11mm jak w 600-tce , wkreca sie ladnie lecz po puszczeniu gazu chodzi okolo 30s. na 3-4000 obrotow poczym spada i gasnie ale nie zawsze .
gdy ustawie poziom plywakow na 17mm (tak bylo gdy go kupilem) silnik powoli sie wkreca i 9000 to max.
obecnie mam na 15 mm mam nierowne obroty czasami gasnie wkrecam na ok.10500 obrotow , z wolnych obrotow slabo sie wkreca lecz powyrzej 5000 jest miodzio , dodam ,ze sadzi na czarno .
nie mam pojecia na ile ustawic plywak , ne mam zadnego manuala i nie moge nic znajsc . czy na prawde nikt nie mial styku z tym cudem ?
zzr 400 91r
LUDZISKA POMOCY BLAGAM !!
ustawilem gaznik na 11mm jak w 600-tce , wkreca sie ladnie lecz po puszczeniu gazu chodzi okolo 30s. na 3-4000 obrotow poczym spada i gasnie ale nie zawsze .
gdy ustawie poziom plywakow na 17mm (tak bylo gdy go kupilem) silnik powoli sie wkreca i 9000 to max.
obecnie mam na 15 mm mam nierowne obroty czasami gasnie wkrecam na ok.10500 obrotow , z wolnych obrotow slabo sie wkreca lecz powyrzej 5000 jest miodzio , dodam ,ze sadzi na czarno .
nie mam pojecia na ile ustawic plywak , ne mam zadnego manuala i nie moge nic znajsc . czy na prawde nikt nie mial styku z tym cudem ?
zzr 400 91r
LUDZISKA POMOCY BLAGAM !!
- lukasz0202
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/5/2010, 19:04
- Lokalizacja: stockholm
OMG.
zajrzyj do zzr.fora.pl Tam opisałem jak ustawić gaziory w zetkach. Widzę jednak, że jak nawet maunala nie przejrzałeś i się za to zabrałeś to tylko pogarszasz chyba sprawę.
Wolne schodzenie z obrotów to MEGA POZA SYNHRO ORAZ LEWE POWIETRZE.
Pływaki to tylko 25% regulacji gaźników. Od tego się zaczyna a nie kończy na tym.
Sprawdź szczelność krućców na łączeniu z głowicą czy klamry dobrze trzymają i czy same uszczelki pod krućcami nie są aby płaskie.
Śruby składu mieszanki wykręc na 2 obroty jak masz seryjny tłumik. Na 2,,5 obrotu jak masz przelot. Pływaki ustaw na tyle ile podaje SERWISÓWKA DO MEDELU 400. Znajdziesz na zzr.international. coś tam coś tam.
Później synchronizacja na WAKUOMETRACH i musi żyć.
Świece nie wspomnę że przydałyby się nowe ale na tę chwilę masz bałagan w gaziorach i to zrób lub daj do zrobienia

Wolne schodzenie z obrotów to MEGA POZA SYNHRO ORAZ LEWE POWIETRZE.
Pływaki to tylko 25% regulacji gaźników. Od tego się zaczyna a nie kończy na tym.
Sprawdź szczelność krućców na łączeniu z głowicą czy klamry dobrze trzymają i czy same uszczelki pod krućcami nie są aby płaskie.
Śruby składu mieszanki wykręc na 2 obroty jak masz seryjny tłumik. Na 2,,5 obrotu jak masz przelot. Pływaki ustaw na tyle ile podaje SERWISÓWKA DO MEDELU 400. Znajdziesz na zzr.international. coś tam coś tam.
Później synchronizacja na WAKUOMETRACH i musi żyć.
Świece nie wspomnę że przydałyby się nowe ale na tę chwilę masz bałagan w gaziorach i to zrób lub daj do zrobienia
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości