CBF600 - więcej mocy?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
CBF600 - więcej mocy?
Witam
Mam CBF600 z 2008r. (na wtrysku) 78km w serii. Planuję kupić do niej dedykowany tłumik końcowy Akrapovica, założyć filtr K&N - czy poza lepszym samopoczuciem mogę spodziewać się realnych przyrostów mocy? Jeśli tak to jakiego przyrostu mogę oczekiwać?
Jeśli nie to co byście polecali - tylko nie piszcie: "zmień motor"
Czy ktoś w W-wie stroi motocykle na seryjnym kompie - czy jest to możliwe w przypadku mojego modelu?
PowerCommander do mojej Hondzi jest niestety jeszcze niedostępny...
Dzięki za rady

Mam CBF600 z 2008r. (na wtrysku) 78km w serii. Planuję kupić do niej dedykowany tłumik końcowy Akrapovica, założyć filtr K&N - czy poza lepszym samopoczuciem mogę spodziewać się realnych przyrostów mocy? Jeśli tak to jakiego przyrostu mogę oczekiwać?
Jeśli nie to co byście polecali - tylko nie piszcie: "zmień motor"


Czy ktoś w W-wie stroi motocykle na seryjnym kompie - czy jest to możliwe w przypadku mojego modelu?
PowerCommander do mojej Hondzi jest niestety jeszcze niedostępny...
Dzięki za rady

- Rogal
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/3/2009, 14:50
- Lokalizacja: Warszawa
Jest różnica w mocy i momencie.
3FUN - Tomasz Kędzior, hamownia przed i po modyfikacjach, dowiesz się jaką miałeś moc i jaką uzyskałeś po modyfikacjach.
W VFR znajomemu udało się uzyskać na kole tyle co fabryka podawała na silniku, a na silniku 125KM z niecałych 110KM.
3FUN - Tomasz Kędzior, hamownia przed i po modyfikacjach, dowiesz się jaką miałeś moc i jaką uzyskałeś po modyfikacjach.
W VFR znajomemu udało się uzyskać na kole tyle co fabryka podawała na silniku, a na silniku 125KM z niecałych 110KM.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Vergon napisał(a):Nie spodziewaj sie znaczącej róznicy w mocy.
Ale wrażenie pewnie takie bedzie jak Ci Akrapovicz zamruczy
Cudów się nie spodziewam, ale przyrost na poziomie 5-7km w średnim i górnym zakresie obrotów bardzo by mnie ucieszył...
Raczek_6 napisał(a):Jest różnica w mocy i momencie.
3FUN - Tomasz Kędzior, hamownia przed i po modyfikacjach, dowiesz się jaką miałeś moc i jaką uzyskałeś po modyfikacjach.
W VFR znajomemu udało się uzyskać na kole tyle co fabryka podawała na silniku, a na silniku 125KM z niecałych 110KM.
Brzmi obiecująco - czy w motocyklach tak jak w samochodach istnieje możliwość zmodyfikowania programu sterującego silnikiem? Bo jeśli tak to przyrost jakiego oczekuję jest jak najbardziej realny...
- Rogal
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/3/2009, 14:50
- Lokalizacja: Warszawa
Jak dla mnie ewentualny przyrost mocy na tym poziomie nie jest wart tej kasy wyłożonej na ten wydech i filtr, bo o tych paru konikach zapomnisz po tygodniu jazdy.
Dla walorów estetycznych i dźwiękowych jak najbardziej
Dla walorów estetycznych i dźwiękowych jak najbardziej

-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Po zmianie tłumika, montażu wkładu K&N lub BMC, oraz PCIII i odpowiednim zestrojeniu poprawia się dynamika.
na stronie http://www.powercommander.com/powercomm ... fault.aspx
niby majÄ… PCIII do CBF600 2008-2009 za 360$
Główny przedstawiciel na PL:
P.T.M.
Ul. Warsztatowa 2
05-126 Nieporet
Tel: + 48 22 434 64 07
Web: www.ptm.pl
Po za tym jak komuś odpowiada dany motocykl, zamierza nim pojeździć kilka sezonów i nie chce 1000ccm to warto inwestować, ale z głową.
na stronie http://www.powercommander.com/powercomm ... fault.aspx
niby majÄ… PCIII do CBF600 2008-2009 za 360$
Główny przedstawiciel na PL:
P.T.M.
Ul. Warsztatowa 2
05-126 Nieporet
Tel: + 48 22 434 64 07
Web: www.ptm.pl
Po za tym jak komuś odpowiada dany motocykl, zamierza nim pojeździć kilka sezonów i nie chce 1000ccm to warto inwestować, ale z głową.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Koniec końcem skończyło się tylko na ... Akrapovicu
Zamówiona wersja tytanowa z homologacją drogową (Street legal) dedykowana do CBF600 2008-2010 - jak będzie założona na moto - obiecuję wrzucić fotkę
Jeszcze raz dzięki...

Zamówiona wersja tytanowa z homologacją drogową (Street legal) dedykowana do CBF600 2008-2010 - jak będzie założona na moto - obiecuję wrzucić fotkę

Jeszcze raz dzięki...
- Rogal
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/3/2009, 14:50
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości