Zobacz wÄ…tek - [Kawasaki ZX9r 99r.] odpalanie i ssanie
NAS Analytics TAG

[Kawasaki ZX9r 99r.] odpalanie i ssanie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Kawasaki ZX9r 99r.] odpalanie i ssanie

Postprzez 7beat » 26/5/2010, 11:14

siemka jest taka akcja że ssanie w mojej 9 tak jak by nie działało, jeśli włąączam ssanie dźwignią przy manetce to praktycznie brak reakcji dopiero pod koniec naciągu obroty podniesie z 500-700obr. a jak wezmę do samego końca dźwignie to od razu gaśnie a nieraz jek nie zgaśnie to podniesie obroty do ok. 3k. A drugi problem to to że moto nie pali na dotyk, jak wciskam starter to zakręci ze 2razy i odpali. Jak mówicie regulacja i czyszczenie gaziorów pomoże??
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez Raczek_6 » 26/5/2010, 11:18

Regulacja luzów zaworowych kiedy byłą wykonana ?

Oprócz gaźników, warto sprawdzić świece i filtr powietrza.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez 7beat » 26/5/2010, 14:41

właśnie nie wiem jak z tymi zaworami, ale raczej bym je ominął, bo tak to silnik ładnie chodzi i zaworów nie słychać a w tych kawach jest duża tolerancja zaworowa. filtr jest K&N i go czyściłem ostatnio no i trochę brudny to on był... Aha i co do tego kręcenia to jest tak samo na zimnym jak i ciepłym, czyli zakręci 1-2sek. i odpali, jedynie jak zgaszę i za parę sek. odpalę to na dotyk pali.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Raczek_6 » 26/5/2010, 21:51

W Kawasaki luzy zaworowe majÄ… tendencjÄ™ do zmniejszania siÄ™ - dlatego co 24kkm jest kontrola.

Gaźniki na stół rozebranie na części 1-wsze myjka ultradźwiękowa, wydmuchanie, złożenie, ustawienie poziomów paliwa i wstępna regulacja składów mieszanki, montaż i synchronizacja przepustnic,
sprawdzenie i wymiana świec.

A jaki jest tłumik końcowy ? oryginał czy przelot ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez 7beat » 27/5/2010, 12:57

wiec tak: tłumik był założony remusa z db-killerem i teraz mam oryginalny, i zapewne ma to wpływ na prace silnika... i bym te gaziory z chęcią wyczyścił, mam w robocie myjkę ultradźwiękową że wyczyścić to nie problem tylko jest kwas bo nie mam wakuometrów i sam nigdy nie regulowałem kilku gaźników,jedynie pojedyncze gaziory 2t i 4t regulowałem imam to obcykane luks, lecz wolał bym jak by ktoś obeznany mógł wpaść do mnie z wakuometrami i mi pomóc w regulacji bo nie chce nic skwasić, oczywiście odwdzięczę się jak co ;)
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez 7beat » 27/5/2010, 16:11

A ty Raczek_6 nie byłbyś w stanie któregoś dnia do mnie podskoczyć i byśmy trochę pogrzebali przy moto??
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości




na górê