Zobacz wątek - [Suzuki GSX-R 600 SRAD] Kłopoty z odpalaniem.
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSX-R 600 SRAD] Kłopoty z odpalaniem.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Suzuki GSX-R 600 SRAD] Kłopoty z odpalaniem.

Postprzez KernelPanic » 10/5/2010, 19:00

Witam. Niestety nie znalazłem na forum odpowiedzi na mój problem, wiec zakładam ten temat z nadzieją, że ktoś mi pomoże.


Problem mój wygląda następująco, od tego sezonu jeżdżę SRADem 600 z 1998r. i jak na razie jestem z niego zadowolony. Jednak od samego początku sezonu mam mały problem z odpalaniem motocykla gdy nie stoi on w garażu. Motocykl trzymam w garażu gdzie temperatura nie spada poniżej 15 stopni i zawsze odpala od strzała za pierwszym razem. Jednak gdy stoi pod gołym niebem i temperatura waha się w granicach 5-10 stopni pojawiają się problemy z odpalaniem. Muszę dość długo kręcić żeby odpalił a 'z popychu' pali za pierwszym razem.

Nie wiem jaka jest tego przyczyna, przed sezonem zmieniane były wszystkie płyny, synchronizowane były gaźniki, a także zmieniane świece. Myślałem, że to może wina akumulatora, ale rozrusznik kręci jak szalony, więc to chyba nie to.

Proszę o jakieś sugestie, z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
KernelPanic
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2010, 18:15


Postprzez Meciek » 11/5/2010, 21:04

a próbujesz go odpalić z ssaniem??
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka


Postprzez KernelPanic » 12/5/2010, 07:07

Jak jest zimny zawsze go palÄ™ ze ssaniem.
KernelPanic
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2010, 18:15

Postprzez Gixer600 » 22/5/2010, 08:58

Mam identyczne Moto z tego samego rocznika. Z początku odpalał perfekt, ale ostatnio faktycznie to samo coraz gorzej, nie że by było fatalnie ale nie jest to to co powinno być. No ale zaczęło się to wtedy kiedy zaczął mi się mocno przegrzewać podczas jazdy po mieście, wiatrak bodajże przy 106 stopniach się włącza ale a u mnie chyba nie... czy może być to wina bezpiecznika? jeżeli nie to jakie mogą być inne przyczyny? proszę o pomoc
Gixer600
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 13/4/2010, 19:44

Postprzez 7beat » 22/5/2010, 09:28

może aku jest słabe, bo jak z po pychu pali luks to by na to wskazywało bo jak jest słaby to rozrusznik zabiera prądu z iskry i ciężko odpala... A co do postu kolegi Gixer600 to sprawdź tempomat czy dobrze działa.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Gixer600 » 22/5/2010, 19:54

Aha Poprawka co do tego co napisałem. Wiatrak działa ale podczas jazdy go nie słyszę, jak się zatrzymuje to działa, ale mimo działającego wiatraka temp skoczyła mi dzisiaj podczas drogi nagle do 130 stopni więc odrazu stanąłem i poczekałem a potem już tylko bez żyłowania szybciutko do domu. Temperatura podnosi się w oczach jak tylko trochę więcej gazu dodam. Jak jadę w miarę szybko i na niskich obrotach to spoko coś koło 100. :/ więc wiatrak działa, ma ktoś inne pomysły? Czy oby na pewno tempomat a nie termostat?
Gixer600
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 13/4/2010, 19:44

Postprzez Raczek_6 » 22/5/2010, 22:46

W czasie jazdy powinno być 70-80st.C.
Jak jest 100st.C to wygląda że termostat się zacina, sprawdź jeszcze jaki jest poziom cieczy chłodzącej oraz drożność chłodnicy, może jest zapchana błotem i wymaga mycia.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez adamRS » 23/5/2010, 19:27

Winne mogą być kable WN. Gdy stoi na otwartym powietrzu to mogą lekko łapać wilgoć i ma zbyt mały prąd aby odpalić.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Raczek_6 » 24/5/2010, 07:49

GSX-R nie ma PWN, ma tzw. Fajko-cewki bezpośrednio na świecach.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez KernelPanic » 27/5/2010, 09:04

Mi też czasami się zdarza, że moto dochodzi do 105 stopni ale jak wiatrak się załącza to temperatura szybko spada. Nie wiem czy to ma wpływ na zapalanie. Co do nie włączania wiatraka to sprawdź czujnik temperatury w chłodnicy. Ewentualnie sprawdź czy kable do wiatraka są całe podłączając go na krótko. W serwisówce jest kompletna instrukcja jak sprawdzić ten czujnik.
KernelPanic
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2010, 18:15

Postprzez miki1406 » 27/5/2010, 09:15

W układzie masz wode czy płyn??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê