[Kawasaki ZR-7S] Probelm przy odpalaniu na zimnym silniku
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
[Kawasaki ZR-7S] Probelm przy odpalaniu na zimnym silniku
Witam.
Tak jak w temacie: mam problem z odpalaniem moto przy zimnym silniku. Daję ssanie oczywiście na maksa, wciskam dodatkowo sprzęgło, naciskam rozrusznik, a moja Kawa nie chce zapalić Kiedy wydaje mi się, że silnik ruszył, puszczam rozrusznik i dupa. Głucho. Zapali jakoś za 2, 3 razem, czasem nawet nie...
 Kiedy wydaje mi się, że silnik ruszył, puszczam rozrusznik i dupa. Głucho. Zapali jakoś za 2, 3 razem, czasem nawet nie...
Dodam, że moto mam od niedawna i nie wiem, kiedy ostatni raz były robione gaźniki i zawory (ma 35k przebiegu, ostatni wpis w książce przy 24k, dodatkowo wszystko po włosku ). Wydaje mi się jeszcze, że jedną świecę zalewa. Jak się w tygodniu zrobi pogoda w miarę, to jadę na wymianę świec na pewno i teraz mam pytanie. Czy robić oprócz tego jeszcze gaźniki i zawory? Czy to one mogą być przyczyną mojego problemu?
). Wydaje mi się jeszcze, że jedną świecę zalewa. Jak się w tygodniu zrobi pogoda w miarę, to jadę na wymianę świec na pewno i teraz mam pytanie. Czy robić oprócz tego jeszcze gaźniki i zawory? Czy to one mogą być przyczyną mojego problemu?
Pozdrawiam i dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi
				Tak jak w temacie: mam problem z odpalaniem moto przy zimnym silniku. Daję ssanie oczywiście na maksa, wciskam dodatkowo sprzęgło, naciskam rozrusznik, a moja Kawa nie chce zapalić
 Kiedy wydaje mi się, że silnik ruszył, puszczam rozrusznik i dupa. Głucho. Zapali jakoś za 2, 3 razem, czasem nawet nie...
 Kiedy wydaje mi się, że silnik ruszył, puszczam rozrusznik i dupa. Głucho. Zapali jakoś za 2, 3 razem, czasem nawet nie...
Dodam, że moto mam od niedawna i nie wiem, kiedy ostatni raz były robione gaźniki i zawory (ma 35k przebiegu, ostatni wpis w książce przy 24k, dodatkowo wszystko po włosku
 ). Wydaje mi się jeszcze, że jedną świecę zalewa. Jak się w tygodniu zrobi pogoda w miarę, to jadę na wymianę świec na pewno i teraz mam pytanie. Czy robić oprócz tego jeszcze gaźniki i zawory? Czy to one mogą być przyczyną mojego problemu?
). Wydaje mi się jeszcze, że jedną świecę zalewa. Jak się w tygodniu zrobi pogoda w miarę, to jadę na wymianę świec na pewno i teraz mam pytanie. Czy robić oprócz tego jeszcze gaźniki i zawory? Czy to one mogą być przyczyną mojego problemu?
Pozdrawiam i dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi

Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
			Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
kowal_71 jesli chcesz posmiga moto spokojnie 2-3 sezony (w zaleznosci ile km-ów robisz rocznie) to zmien na poczatek swiece potem zrob regulacje zaworow a na koniec czeszczenie regulacje i synchronizacje gaznikow!!! Wiem ze troche to bedzie kosztowalo ale po tych zabiegach zapomnisz co to motocykl z niespodzienkami typu zalewanie swiecy niepalenie na gar czy odmowa posluszenstwa... 
pozdr
				pozdr
Motorynka Pony 
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
			WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
- 
				 
 hugo2003
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1589
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Pisząc "potem" i "a na koniec" masz na myśli, żeby robić to w odstępach czasowych, czy źle zrozumiałem?  Bo wolałbym wszystko za jednym zamachem zrobić (w serwisie Motoracer jest teraz promocja -30%, więc z tego co policzyłem, to wyjdzie jakoś 400zł za wszystko - jak mam mieć dzięki temu spokój na jakiś czas, to da się taką cenę przeżyć
 Bo wolałbym wszystko za jednym zamachem zrobić (w serwisie Motoracer jest teraz promocja -30%, więc z tego co policzyłem, to wyjdzie jakoś 400zł za wszystko - jak mam mieć dzięki temu spokój na jakiś czas, to da się taką cenę przeżyć  ).
).
				 Bo wolałbym wszystko za jednym zamachem zrobić (w serwisie Motoracer jest teraz promocja -30%, więc z tego co policzyłem, to wyjdzie jakoś 400zł za wszystko - jak mam mieć dzięki temu spokój na jakiś czas, to da się taką cenę przeżyć
 Bo wolałbym wszystko za jednym zamachem zrobić (w serwisie Motoracer jest teraz promocja -30%, więc z tego co policzyłem, to wyjdzie jakoś 400zł za wszystko - jak mam mieć dzięki temu spokój na jakiś czas, to da się taką cenę przeżyć  ).
).Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
			Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
na poczatek czyli od tego zaczac... bo jak zrobisz np najpierw gazniki a a potem ustawisz zawory  i wymienisz swiece to gazniki beda kwalifikowaly sie zniw do regulacji pod nowe ustawienie zaworow .. owszem mozesz zrobic wszystko razem za jednym razem tylko w tej kolejnosci co napisalem ... Świece->zawory(+ewentualnie łancuszek rozrzadu) ->czyszczenie regulacja i synchronizacja gaznikow... 
ale jesli oddasz so servisu to tam powinni wiedziec o kolejnosci tych czynnosci...
Pozdro
				ale jesli oddasz so servisu to tam powinni wiedziec o kolejnosci tych czynnosci...
Pozdro
Motorynka Pony 
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
			WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
- 
				 
 hugo2003
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1589
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Wszystkie filtry i olej wymieniłem zaraz po kupnie. Co do kolejności wykonywanych prac, to wydaje mi się, że oddaję moto w dobre ręce i tam już będą wiedzieć, jak się nim zająć.
A tak w ogóle, to dzisiaj odpaliłem motor w garażu i zagadał za pierwszym razem... Może to przez wilgotność powietrza są te problemy z zapalaniem.
				A tak w ogóle, to dzisiaj odpaliłem motor w garażu i zagadał za pierwszym razem... Może to przez wilgotność powietrza są te problemy z zapalaniem.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
			Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
jesli masz "nie szczelny" uklad zasilania (jakies przebicia) to moze tak byc  chodz w japonskich sprzetach tego byc NIE POWINNO!!! Ale regulacje nie zaszkodza motocyklowi a jesli je zrobisz to takie ustrki rozwiazesz sam lub ulatwi zdiagnoowanie ...
				Motorynka Pony 
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
			WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
- 
				 
 hugo2003
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1589
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości
