Prawdopodobnie zatarlem silnik w barton huragan .
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Prawdopodobnie zatarlem silnik w barton huragan .
Witam  . 
 
Zdaje mi sie ze zatarlem silnik w skuterze 4 sowowym .
Poprostu to bylo tak . :
1. JEzdzilem na nim normalnie wszystko bylo ok pewnego dnia wyjechalem nim no i jak jechalem to nagle zgasl tak jak by mu sie zwarcie zrobilo albo cos w tym stylu . No ale odpalilem go i pojechalem dalej . nie przejexchalem nawet 1 km a tu zas zgasl no to probowalem go odpalic krecil krecil a za chwile probowalem zas odpalac ale juc poprostu nawet nie zakrecil rozrusznikiem . : / Mysllalem ze cos w kopce mi sie zrobilo ale nie kopka jest git wariator sprawdzalem i jest dobry . Gdy sie okazalo jak zajrzalem do oleju to go nie bylo ; / Ten skuter to barton huragan 80 cm . A skuter dla tego nie kreci rozrusznikiem bo nie ma sily bo ani magnetem ani wariatrorem sie nie da zakrecic poprostu tak jak by silnik byl zblokowany . : /Nieznam sie zabardzo no i chcial bym od was jakies porady .
				
			Zdaje mi sie ze zatarlem silnik w skuterze 4 sowowym .
Poprostu to bylo tak . :
1. JEzdzilem na nim normalnie wszystko bylo ok pewnego dnia wyjechalem nim no i jak jechalem to nagle zgasl tak jak by mu sie zwarcie zrobilo albo cos w tym stylu . No ale odpalilem go i pojechalem dalej . nie przejexchalem nawet 1 km a tu zas zgasl no to probowalem go odpalic krecil krecil a za chwile probowalem zas odpalac ale juc poprostu nawet nie zakrecil rozrusznikiem . : / Mysllalem ze cos w kopce mi sie zrobilo ale nie kopka jest git wariator sprawdzalem i jest dobry . Gdy sie okazalo jak zajrzalem do oleju to go nie bylo ; / Ten skuter to barton huragan 80 cm . A skuter dla tego nie kreci rozrusznikiem bo nie ma sily bo ani magnetem ani wariatrorem sie nie da zakrecic poprostu tak jak by silnik byl zblokowany . : /Nieznam sie zabardzo no i chcial bym od was jakies porady .
- maciek_94_Bn
 - Świeżak
 - Posty: 2
 - Dołączył(a): 15/5/2010, 17:45
 - Lokalizacja: będzin
 
- maciek_94_Bn
 - Świeżak
 - Posty: 2
 - Dołączył(a): 15/5/2010, 17:45
 - Lokalizacja: będzin
 
zdejmujesz glowice cylinder dajesz do szlifu nowy tlok pod szlifowany cylinder +pierscienie skladasz wszystko do kupy i smikagasz... chodz powinna Tobie sie swiecic kontolka oleju...;>
				Motorynka Pony 
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
			WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
- 
				

hugo2003 - Mieszkaniec forum
 - Posty: 1589
 - Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
 - Lokalizacja: Poznań
 
gba4 napisał(a):Nie ma tam kontrolki oleju ;/
jak to nie ma???
kumpel mial zipp-a i tam lal osobno olej do zbiornika i mial kontrolke kiey olej sie konczy...
a w typowym 4takcie kontrolka oleju to juz chyba podstawowy wskaznik...?!!
Motorynka Pony 
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
			WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
- 
				

hugo2003 - Mieszkaniec forum
 - Posty: 1589
 - Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
 - Lokalizacja: Poznań
 
on musiał mieć 2T w chińskich 4T żaden nie ma takich wskaźników i nie ma sensu robić szlifów w tych skuterach bo zmniejsza to tylko żywotność chińskiego silnika i ciężko dostać tłok nad wymiar. A co do pytania jakie części to tak: wał lub łożyska na wał jeśli korbowód nie ma luzów i jest prosty, tłok, pierścienie, cylek, no i wiadome że wszystkie uszczelki new. a i sprawdź głowice czy zawory nie przepuszczają bo jak tak to wymiana na nową...   a za robociznę przeważnie liczy się ze 150zł 
				tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
			- 
				

7beat - Stały bywalec
 - Posty: 1048
 - Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
 - Lokalizacja: Maków Mazowiecki
 
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości