Zobacz wÄ…tek - GSXR 600 K6
NAS Analytics TAG

GSXR 600 K6

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSXR 600 K6

Postprzez bobekdawca » 10/5/2010, 08:51

Witam.

Moto GSXR 600k6
Potrzebuję informacji na kilka tematów czysto technicznych:

1. Gixer gdy osiąga temperaturę 80C i więcej, na postoju na wolnych obrotach obroty spadają do poniżej 1.000 obr/min i silnik gaśnie. Poniżej temp ok 80C wszystko gra.

2. Jakie powinny być luzy zaworowe ssące i wydechowe. Czy po zamontowaniu wydechu przelotowego jest możliwość rozregulowania luzów.

3. Słyszałem z różnych źródeł że Olej Castrol nie jest zalecany do gixera. Mobil podobno ma najlepsze opinie. Słyszałem również że stosowanie tego właśnie Castrola może wpłynąć na pracę silnika (może rzęzić) i to może być spowodowane gaśnięcie silnika pow 80C.

Proszę was o informację przypuszczalnych usterek i możliwość ewentualnej naprawy.

Pozdro Bobek.
bobekdawca
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
Lokalizacja: Krosno


Postprzez Raczek_6 » 10/5/2010, 20:43

Ad. 1. Może trzeba zsynchronizować przepustnice, sprawdzić świece zapłonowe ...

Ad. 2. Nie ma możliwości rozregulowania luzów po zmianie wydechu.

Ad. 3. Suzuki leje Shella, Castrol moim zdaniem to syf.

Mobil czy Motul ?

Jaki ma obecnie przebieg ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez bobekdawca » 11/5/2010, 09:17

Raczek_6 napisał(a):Ad. 1. Może trzeba zsynchronizować przepustnice, sprawdzić świece zapłonowe ...

Ad. 2. Nie ma możliwości rozregulowania luzów po zmianie wydechu.

Ad. 3. Suzuki leje Shella, Castrol moim zdaniem to syf.

Mobil czy Motul ?

Jaki ma obecnie przebieg ?

Czyli przepustnice lub świece, będę rozkminiał temat o ewentualne naprawie i usterce poinformuję.

Co do przebiegu to wynosi 17.000 Km. W ASO Suzuki Doradzili mi Mobil1 4T 10W-40. Dostałem także od nich informację że takie "rzężenie" może być właśnie spowodowane słabej jakości olejem i tak właśnie wyraził się o Castrolu, przy ostrzejszej jeździe może się rozrzedzać i nie ma już takich właściwości smarnych. A jeśli Shell to jaki?
bobekdawca
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Przemo_rene » 13/5/2010, 15:31

Podaj linka do tego Mobila bo mam nadzieje, że samochodowego Ci nie wciskają...Spora większość ludzi lata na Motulu lub Castrolu i sobie chwalą. Jeździłem tym i tym oraz Shellem i shell 10w40 był z tego najgęstszy. Mówimy o półsyntetykach.

A po zmianie wydechu przelotowego (domyślam się że samej końcówki) to daj na synhronizacje wtrysków i dla świetego spokoju zmień świece i obadaj czy filtr powietrza też tego nie wymaga - będzie dużo lepiej chodził. Ustaw do tego obroty jałowe o setkę wyżej i patrz czy trzyma. Jak tak to zmniejsz i też patrz czy trzyma. Jak niekoniecznie to pojeździj tak czy inaczej i na 20tyś najpóźniej daj do sprawdzenia luzy zaworowe.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Raczek_6 » 13/5/2010, 23:06

Mobil 1 4T (jest to pełen syntetyk przeznaczony do motocykli).
http://www.mobil-oleje.com.pl/product/index-id-110.html

A tu jest błąd:
http://sklep.scigacz.pl/olej-silnikowy- ... 19747.html
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez bobekdawca » 14/5/2010, 11:05

Co do wydechu to kolektory seria Suzuki SET (Suzuki Exhaust Tuning) wywalony. Zaraz za SET-em już jest przelotówka.
Mi wciskali Mobil1 10W40 półsyntetyk.

A co do tego gaśnięcia to dowiedziałem się że może to też być sprawka któregoś wężyka podciśnienia! Także wiem już gdzie wbijać klucze, będę starał się naprawić usterkę. Jeśli miałby jeszcze ktoś jakieś podejrzenia to proszę o info.
bobekdawca
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
Lokalizacja: Krosno

Postprzez bobekdawca » 20/5/2010, 09:39

Witam ponownie.

Usterka naprawiona. Miałem kilka różnych opcji ale zacząłem od najprostszych. Postanowiłem zdjąć zbiornik paliwa, posprawdzać wszystkie przewody, czy nie są pozaginane itp. następnie do przeczyszczenia poszedł filtr powietrza. Trochę zanieczyszczony był, ale po czyszczeniu i założeniu gixer zaczął normalnie oddychać! Czyli najprawdopodobniej usterką mógł być zanieczyszczony filtr lub przewody powietrza.
bobekdawca
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Raczek_6 » 20/5/2010, 22:51

Zamontuj wkład K&N lub BMC jak był oryginalny papierowy wkład filtra powietrza.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê