Honda vfr800
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Honda vfr800
Witam mam pytanie... Honda VFR800 2000rok bierze dość sporo oleju. Uszczelniacze??? Dodam ze nie kopci i buta ma konkretnego!!!
- Kacpery86
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 7/5/2010, 14:53
- Lokalizacja: Oborniki ÅšlÄ…skie
A ile to w ml - 200gram ?
Olej jest lżejszy od wody, czyli litr oleju waży mniej jak kilogram.
Jaki styl jazdy ?
kręcenie do odcinki, gumowanie, jazda na krótkich odcinkach (do 10km), jazda po mieście itd ...
czy
jazda do 7000rpm, czekanie przed jazdą aż silnik złapie 50st.C, jazda w trasach ?
Olej jest lżejszy od wody, czyli litr oleju waży mniej jak kilogram.
Jaki styl jazdy ?
kręcenie do odcinki, gumowanie, jazda na krótkich odcinkach (do 10km), jazda po mieście itd ...
czy
jazda do 7000rpm, czekanie przed jazdą aż silnik złapie 50st.C, jazda w trasach ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
A jak sprawdzasz poziom oleju.
Na zimno czy po jeździe i odczekaniu 3 minut ?
Przejedź 500km i sprawdź ile wlejesz oleju.
Olej pobierany jest przez uszczelniacze zaworowe (które z czasem twardnieją), pierścienie (które z czasem się zużywają), zużyte tuleje cylindrowe (większa niż dopuszczalna odchyłka średnicy tulei cylindrowej).
Możesz spróbować zmienić olej na półsyntetyczny o lepkości 15W50 może będzie go mniej spalało.
Na zimno czy po jeździe i odczekaniu 3 minut ?
Przejedź 500km i sprawdź ile wlejesz oleju.
Olej pobierany jest przez uszczelniacze zaworowe (które z czasem twardnieją), pierścienie (które z czasem się zużywają), zużyte tuleje cylindrowe (większa niż dopuszczalna odchyłka średnicy tulei cylindrowej).
Możesz spróbować zmienić olej na półsyntetyczny o lepkości 15W50 może będzie go mniej spalało.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Zacznij sprawdzać na dwa sposoby:
- na zimno,
- na ciepło po jeździe i odczekaniu 3 minut. (ten sposób jest zalecany w większości przypadków, ponoć jest bardziej wiarygodny).
Musisz pamiętać o tym aby motocykl stał idealnie pionowo na płaskiej równej poziomej powierzchni.
- na zimno,
- na ciepło po jeździe i odczekaniu 3 minut. (ten sposób jest zalecany w większości przypadków, ponoć jest bardziej wiarygodny).
Musisz pamiętać o tym aby motocykl stał idealnie pionowo na płaskiej równej poziomej powierzchni.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości