Zobacz wątek - Sportowa 125tka, tylko 2t! ok. 7-10tys. zł
NAS Analytics TAG

Sportowa 125tka, tylko 2t! ok. 7-10tys. zł

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Sportowa 125tka, tylko 2t! ok. 7-10tys. zł

Postprzez Tonios » 1/5/2010, 15:59

Witam, już niedługo egzamin na prawko A1 więc chciałbym kupić jakiś ciekawy motor..
Do dyspozycji mam jakieś 7-10tys. zł.
Zależy mi żeby motor miał mały przebieg(czym mniej tym lepiej) , dość dobre przyśpieszenie, oczywiście bezwypadkowy itd.
Myślę nad Cagiva Mito 125 lub Aprilla RS 125, co wy byście doradzili? Bardzo podobała mi się też Honda NSR, ale wiadomo że już dawno jej nie produkują i nie da się jej dostać z małym przebiegiem...
Co do RSki to tylko w nowej kaście ponieważ jest poprostu piękna. Mito wiadomo - cagiva należy do Harleya Davidsona co tylko dobrze o niej świadczy, jednak nie za bardzo podoba mi się jej wygląd(zwłaszcza tylnie światła).
I prosze nie pisać - ja bym wziął jakieś 4t... nie interesują mnie 4suwy w klasie 125!
I jeszcze jedno pytanie - Jakie przyśpieszenie 0-100 mają RSka i Mito?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Tonios
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/5/2010, 15:06


Postprzez narwhal » 1/5/2010, 18:05

Cagiva należy do Harleya? Nie do Ducati? Mniejsza o to.

Za tą kasę można kupić ładną Mito i ładną RS. Lepszym wyborem byłaby chyba RS ze względów ekonomicznych. Cagiva jest marką mało popularną w naszym kraju przez co niektóre części mogą być drogie i trudno dostępne. Aprilia już trochę się u nas zadomowiła.

Jeśli zależy Ci tylko i wyłącznie na osiągach to bierz Mito. Może pod względem prędkości czy przyspieszeń RS za nią bardzo nie odstaje ale Mito ponoć ma dużo lepsze zawieszenie.
Motor to masz w pralce! :P
Avatar użytkownika
narwhal
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 28/2/2010, 12:36
Lokalizacja: 21°55'E 52°16'N


Postprzez C-bool » 1/5/2010, 18:08

Ja bym Ci proponował RS 125 (chociaż jest mała - wygląda jak 50cc). Mito raczej nie bierz, jest lekki kłopot z dostępem do części, w każdym razie drogie bardzo są.. no i Mito też do bezawaryjnych nie należy.
Przyśpieszenie dla Mito to jakieś 6,5s, Aprilia trochę gorzej.

PS: Jeśli Cagiva należy do H-D to według mnie raczej nie świadczy o niej najlepiej - H-D to oryginalne motocykle, ale nie można ich na pewno nazwać bezawaryjnymi ;) Podobno lubią się psuć.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Amek » 1/5/2010, 20:39

Nie myślałeś o GPR 125 ? ;) Ale raczej polecam ci RS 125.

P.S. Nie jesteÅ› przypadkiem z IÅ‚awy ?;d
21.05.10r - A1 zdane
Amek
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 11/5/2009, 15:47
Lokalizacja: iława

Postprzez Landryss25 » 1/5/2010, 21:58

RS w nowej budzie i GPR z tych lat to te same moto. Różnią się tylko delikatnie owiewkami.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Amek » 2/5/2010, 08:19

Landryss25 napisał(a):RS w nowej budzie i GPR z tych lat to te same moto. Różnią się tylko delikatnie owiewkami.


Prawda, prawda. Ale ...

Gpr są o wiele tańsze, ale jak się coś spierdzieli to problem z częściami.
Rs są droższe , ale niema problemu z częściami.

Jak ktoś ma dojścia dobre do części od GPR to stanowczo polecam tą derbi ;)
Jeśli znajomości brak to RS.
21.05.10r - A1 zdane
Amek
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 11/5/2009, 15:47
Lokalizacja: iława

Postprzez Tonios » 2/5/2010, 09:14

Nie nie, ja do IÅ‚awy mam daleko;)
Dzięki za pomoc, i pytanie- jakie osiągi ma ten GPR?

Co do harleya, chociaż tutaj masz wzmianke:
http://www.scigacz.pl/Cagiva,Mito,powraca,8560.html

cytuję ; ,,Harley-Davidson najwyraźniej bardzo stara się o to, by należąca do niego Cagiva odzyskała swoje miejsce na rynku motocyklowym.|
Tonios
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/5/2010, 15:06

Postprzez mefju » 2/5/2010, 21:19

Ja bym brał RS w nowej budzie, wygląd ma chyba najlepszy w swojej klasie i sprawdzony silnik, z częściami nie powinno być problemu.
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez Piechot » 2/5/2010, 22:04

cagiva ma amor skretu, kozackie heble.
Rs jest ladna, mito ma 'troszkÄ™' lepsze przyspieszenie, ale to tez duzo zalezy od silnika i zebatek.

ja bym wzial mito, bo podobaja mi sie dukatowskie kształty, ale wyglad to kwestia indywidualna.

Z gpr daj spokoj, bo ciezko do tego znalezc czesci takie jak owiewki, itp. silnik ten sam, ale jak urwiesz lusterko, kierunki czy polamiesz owiewki, to ciezko to kupic.
jol

co do remontow, to silnik 2t jest prosty jak budowa cepa i kazdy majacy jakies pojecie o mechanice potrafi przeprowadzic remont...
Fighting solves everything.
Avatar użytkownika
Piechot
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:30
Lokalizacja: LRY

Postprzez miki1406 » 4/5/2010, 08:04

Ja jak bym miał na upartego kupować 2T to sprawdziłbym do czego jest najtańszy cylinder z tłokiem i kupił to...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Piechot » 4/5/2010, 09:57

Około tysiąca złotych wyjdzie za remont. Robi się go raz na 20 - 30 kkm. Przez 2 lata tyle wyjeździ?
Fighting solves everything.
Avatar użytkownika
Piechot
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:30
Lokalizacja: LRY



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê