Zobacz wątek - [Bandit 600Y,`00 rok,MK2] utrata mocy, pomocy! ;)
NAS Analytics TAG

[Bandit 600Y,`00 rok,MK2] utrata mocy, pomocy! ;)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Bandit 600Y,`00 rok,MK2] utrata mocy, pomocy! ;)

Postprzez Tomek1908 » 26/4/2010, 23:45

Na wstępie chciałem się przywitać, jako że jest to mój pierwszy wpis na forum. Od niecałego roku jestem szczęśliwym posiadaczem Bandita. Od niedawna postanowiłem zagłębić się trochę w podstawową mechanikę, żeby z byle czym nie latać do serwisu.

ostatniej soboty pomagałem koledze (bardziej kumatemu) w wymianie oleju (motul pół syntetyk), filtra powietrza (K&N) i oleju (K&N 138) w moim bandycie. Poza jedną wpadką o której później wymiana poszła całkiem ok, niestety podczas pierwszej jazdy zauważyłem spadek mocy, po odkręceniu manetki przyśpieszenie było spóźnione, często w ogóle nie zaskakiwal, na wyzszych obrotach cześciej łapal niż na niższych. Motor odstawiłem bo w takim stanie nie chcę go męczyć i zastanawiam się co zrobic.

wyczytałem na necie w innych tematach że przydałaba się:

regulacja gaźników?
podniesienie iglicy?
świece?

niepotrzebne proszę skreślić i jak da rade napisać czemu odpada żebym na przyszłość wiedział ;) zamówiłem nowe świece Irydowe i boje się że w takim stanie jak je wkręcę to szybko padną, a może ta utrata mocy to właśnie wina świec? Stary filtr powietrza był w cięzkim stanie więc może teraz zbyt dużo powietrza wpada? sporo tego, wybaczcie ale uczę się dopiero.

Odkąd kupiłem motocykl na zimnym silniku zawszę muszę odpalać na ssaniu inaczej gaśnie. Ssanie do połowy lub 3/4, troche musi minąć zanim załapie, obroty mam ustawione na lekko powyżej 1000. Podczas odpalania 3 rury wychodzące z cylindrów nagrzewają się od razu, jedna rura zewnętrzna z lewej strony nagrzewa się dużo wolniej.

Przychodzi mi jeszcze jedna rzecz do głowy, przy zdejmowaniu baku nie czytaliśmy manuala, bak zdjęliśmy bez problemów niestety przy wkładaniu baku uszkodziła się ta metalowa część do któej przykręca się kranik, jak później się dowiedziałem, plastikową część kranika odkręca się przed wyjęciem baku, dziwne że wyszedł bez problemów bez zdejmowania a jeszcze dziwniejsze że pękła część metalowa a nie plastikowa ;/ na logikę ustawiliśmy paliwo na ON, mam nadzieję patrząc na układ tego co pozostało bo da się to jeszcze złapać kombinerkami i przekręcić. Wyczytałem że gdyby kranik był ustawiony na PRI zalewałbym cylinder paliwem. na zdjęciu pokazuje jak ustawiłem pozostałości po kraniku.


Obrazek (otwórz link)



Proszę o pomoc!
Tomek
Ostatnio edytowano 27/4/2010, 16:43 przez Tomek1908, łącznie edytowano 3 razy
Tomek1908
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/4/2010, 22:22
Lokalizacja: Łódź


Postprzez mar111cin » 26/4/2010, 23:48

czy to jest kwadratowy nawias?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez Tomek1908 » 27/4/2010, 21:33

nikt nie pomoże? ;/
Tomek1908
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/4/2010, 22:22
Lokalizacja: Łódź



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr