Yamaha Neo's - Gaźnik ,silnik ,wskaźnik paliwa - Pytania
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Yamaha Neo's - Gaźnik ,silnik ,wskaźnik paliwa - Pytania
Witam. Jakiś czas temu zakupiłem Yamahę Neo's. Mam z nią taki problem ,że od 0-40 km/h nie ma problemów z mocą. Po przekroczeniu 40 km/h tak jak by tracił obrotu(Gwałtowny spadek) i od 40 w górę strasznie opornie się rozpędza. Gaźnik wyczyszczony ,głowica i tłok także czyszczone. W czym może być problem? Może za mały gaźnik? Bodajże dollorto 12mm ,cylinder jest zmieniony na Metrakit 50ccm(Podobno 8KM) ,zastanawiałem się czy to nie z winy zbyt małego gaźnika ,ale czekam na waszą opinię. Także mam problem ze wskaźnikiem paliwa ,otóż po wyjęciu kluczyka nie spada wskazówka pokazująca ilość paliwa (Wskaźnik działa na pewno). Proszę o pomoc ,dziękuję i pozdrawiam Wiktor P.S. Nie idę z tym do mechanika ,bo nie lubie płacić za coś co potrafił bym zrobić sam.
- wiktor303
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/4/2010, 06:39
Mam to samo ze wskaźnikiem paliwa
Mój motorek to yamaha axis , myślałem że coś nie tak z instalacją, że nie rozłącza stacyjka napięcia na wskaźnik ale to nie to .
Po odłączeniu wskaźnika od instalacji też nie spadnie ,nie ma tam sprężynki która cofa wskazówkę gdy odłączy się zasilanie stacyjką -rozkręcałem to.
Na innym forum też o tym pisałem i jeden gość mi powiedział że to taki jest typ wskaźnika ...a nie był to byle kto tylko moderator który zajmuje się zawodowo elektroniką w samochodach i wielu osobom pomógł na tym forum...
Możliwe że masz taki sam filtr powietrza , ja mam mocowany z przodu silnika
kształt zbliżony do trójkąta , u góry jest gumowa rurka z małym otworem która zasysa powietrze -to jest blokada jak to wywaliłem to już na podniesionym kole widać było ze wchodzi na wysokie obroty - i tak też sprawdź czy wysoko się kręci ....

Mój motorek to yamaha axis , myślałem że coś nie tak z instalacją, że nie rozłącza stacyjka napięcia na wskaźnik ale to nie to .
Po odłączeniu wskaźnika od instalacji też nie spadnie ,nie ma tam sprężynki która cofa wskazówkę gdy odłączy się zasilanie stacyjką -rozkręcałem to.
Na innym forum też o tym pisałem i jeden gość mi powiedział że to taki jest typ wskaźnika ...a nie był to byle kto tylko moderator który zajmuje się zawodowo elektroniką w samochodach i wielu osobom pomógł na tym forum...
Możliwe że masz taki sam filtr powietrza , ja mam mocowany z przodu silnika
kształt zbliżony do trójkąta , u góry jest gumowa rurka z małym otworem która zasysa powietrze -to jest blokada jak to wywaliłem to już na podniesionym kole widać było ze wchodzi na wysokie obroty - i tak też sprawdź czy wysoko się kręci ....
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
A cylek dotarty już czy dopiero na dotarciu skoro był zmieniany?
Sporty 50cm3 mają to do siebie że kręcą wysokie obroty aby jakoś osiągnąć tą moc co mają niektóre 70cc więc wydaje mi się że problem może tkwić w gaźniku - dać większą dyszę i ładnie wyregulować i najważniejsze - zabawa z napędem, czyli wymiana rolek na lżejsze + sprężyna centralna odpowiednia.
Podaj rok Neosa
Sporty 50cm3 mają to do siebie że kręcą wysokie obroty aby jakoś osiągnąć tą moc co mają niektóre 70cc więc wydaje mi się że problem może tkwić w gaźniku - dać większą dyszę i ładnie wyregulować i najważniejsze - zabawa z napędem, czyli wymiana rolek na lżejsze + sprężyna centralna odpowiednia.
Podaj rok Neosa
- Pavlak
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 13/4/2009, 17:07
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości