Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
koszt pomiaru to jakies 30 zl. ale w cene tego moga zamowic w serwisie tlok
mosori proponuje 7,5 W 5W jest twardy - bardzo twardy, 10 W juz lepszy. ale podobno 7,5 jest dobrze dopasowany (oczywiscie mowie tu o sobie bo waże tyle co nic - 55 kg) wiec jezeli jestes ciezki bierz 7,5 albo 5 a jak lekki 7,5 albo 10 co do ilosci około pół litra na lage wiec litr oleju. seriwosówka podaje dokladnie, a raczej podaje przedzial ile ma byc oleju u mnie w cr 250 bylo 450 ml do 550 jakos tak to bylo dokladnie co do 1 cm3 xD
mosori proponuje 7,5 W 5W jest twardy - bardzo twardy, 10 W juz lepszy. ale podobno 7,5 jest dobrze dopasowany (oczywiscie mowie tu o sobie bo waże tyle co nic - 55 kg) wiec jezeli jestes ciezki bierz 7,5 albo 5 a jak lekki 7,5 albo 10 co do ilosci około pół litra na lage wiec litr oleju. seriwosówka podaje dokladnie, a raczej podaje przedzial ile ma byc oleju u mnie w cr 250 bylo 450 ml do 550 jakos tak to bylo dokladnie co do 1 cm3 xD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Chciałbym zmienić olej w mojej Hondzinie
W książce serwisowej jest napisane, że może być 10W40 albo 20W50.
Który będzie lepszy? I jakiej marki kupić, żeby był dobry? Moto raczej jest teraz jeżdżone spokojnie, zazwyczaj po asfalcie
W książce serwisowej jest napisane, że może być 10W40 albo 20W50.
Który będzie lepszy? I jakiej marki kupić, żeby był dobry? Moto raczej jest teraz jeżdżone spokojnie, zazwyczaj po asfalcie
WR 426
-
nie_mam_motora - Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 1/7/2009, 00:04
- Lokalizacja: Tarnów - okolice
zapewne w seriwoswce sa przedzialy jaki olej na jaka temp otoczenia ja w cr mialem taki smieszny wykres :d i wychodzilo ze jak na polskie warunki musze lac 10w 40 ale jakby bylo troche cieplej tez musiabym lac inny. wiec dopasuj tak samo po temp jaki powinienes lac. ale raczej 10W40
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Mam w serwisówce takie coś
Czyli mogłoby być nawet 20w50
Czy Motul może być?
http://allegro.pl/item1014491915_olej_m ... _cena.html
Chociaż w papierach od motoru znalazłem (dopiero teraz - bo nawet nie wiedziałem, że mam coś takiego ), że jeździ na Motul 15w50
http://allegro.pl/item1003421273_motul_ ... mocja.html
Opłaca się kupować droższy?
Czyli mogłoby być nawet 20w50
Czy Motul może być?
http://allegro.pl/item1014491915_olej_m ... _cena.html
Chociaż w papierach od motoru znalazłem (dopiero teraz - bo nawet nie wiedziałem, że mam coś takiego ), że jeździ na Motul 15w50
http://allegro.pl/item1003421273_motul_ ... mocja.html
Opłaca się kupować droższy?
WR 426
-
nie_mam_motora - Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 1/7/2009, 00:04
- Lokalizacja: Tarnów - okolice
lepiej lacc taki jak mowi serwisowka, jednakze jak moto dlugo jest uzytkowane na jakims oleju to potem nie bardzo mozna przechodzic na inny. 15W bedzie dobre bo jest miedzy 10 a 20 ;d wiec kompromis. i taki bym zalal. co do ceny - im drozszy tym lepszy (jezeli tej samej firmy) na pewno ma wieccej dodatkow uszlachetniajacych itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam w piękny majowy weekend
Mam 2 pytania.
1.W Hondzie zaczął mi przeskakiwać łańcuch na zębatkach - jest to o tyle dziwne, że zębatki wyglądają naprawdę dobrze i nie są wcale ostre, dodatkowo ostatnio były naciągane i 2 dni po tym to się zaczęło dziać
2.Jako że punkt 1 nakazuje mi wymiany napędu, rodzi się jeden problem, moje vaiderko nie ma centralnej podstawki, także nie wiem na czym mógłbym go połozyć aby koła były w górze, na dodatek motocykl wazy ponad 180 kg więc sporo..
Macie może jakieś pomysły?
Mam 2 pytania.
1.W Hondzie zaczął mi przeskakiwać łańcuch na zębatkach - jest to o tyle dziwne, że zębatki wyglądają naprawdę dobrze i nie są wcale ostre, dodatkowo ostatnio były naciągane i 2 dni po tym to się zaczęło dziać
2.Jako że punkt 1 nakazuje mi wymiany napędu, rodzi się jeden problem, moje vaiderko nie ma centralnej podstawki, także nie wiem na czym mógłbym go połozyć aby koła były w górze, na dodatek motocykl wazy ponad 180 kg więc sporo..
Macie może jakieś pomysły?
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
nie musi byc ostry u mnie w dT najpierw zęby wykrzywily sie w jedna strone, potem obrocilem zebatke i sie wyprostowaly ale wysokosc zeba bardzo zmalala i przez to tez przeskakiwalo po prostu albo masz stara zebatke albo caly naped. albo za lekko naciagniety lancuch. nie ma innej opcji.
lepiej podstaw cos pod silnik. chociaz jezeli polozysz to sie nic nie stanie. kumpel crke stawia na podnosniku samochodowym ;p pompuje i ma na prawde wysoko nad ziemia ja stawialem na skrzynke
lepiej podstaw cos pod silnik. chociaz jezeli polozysz to sie nic nie stanie. kumpel crke stawia na podnosniku samochodowym ;p pompuje i ma na prawde wysoko nad ziemia ja stawialem na skrzynke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Może tutaj mam o napisać:wink:
Odpaliłem dzisiaj moto bez problemu jak zawsze, jeździłem nim trochę, kilka godzin później znowu chciałem pojeździć i pojawił się problem.
Nie chce wejść na wysokie obroty. Tak jakby się dusił, jakby coś go blokowało... Od dołu idzie dobrze, ale tylko do pewnych obrotów..
Wziąłem telefon i nagrałem na szybko filmik..
Wiem, że dobrze na nim nie słychać tego, ale jak ktoś orientuje to raczej usłyszy Wink
http://www.youtube.com/watch?v=fOxxiLZeYnQ
Od 7. do 10. oraz ok. 35. sekundy słychać w miarę dobrze jak kończą się obroty..
Na filmiku wygląda, jakby chodził w porządku, ale jak ktoś w temacie to wie jak powinien chodzić, wkręcając się na wysokie obroty.. Tutaj brakuje z 1/3 do końca..
Więc co może być tego przyczyną ???
henio.. swiecę odkrecalem- wyglada ok, filt jest czysty w miarę, gaźnik też niedawno czyściłem dokładnie więc też odpada..
Odpaliłem dzisiaj moto bez problemu jak zawsze, jeździłem nim trochę, kilka godzin później znowu chciałem pojeździć i pojawił się problem.
Nie chce wejść na wysokie obroty. Tak jakby się dusił, jakby coś go blokowało... Od dołu idzie dobrze, ale tylko do pewnych obrotów..
Wziąłem telefon i nagrałem na szybko filmik..
Wiem, że dobrze na nim nie słychać tego, ale jak ktoś orientuje to raczej usłyszy Wink
http://www.youtube.com/watch?v=fOxxiLZeYnQ
Od 7. do 10. oraz ok. 35. sekundy słychać w miarę dobrze jak kończą się obroty..
Na filmiku wygląda, jakby chodził w porządku, ale jak ktoś w temacie to wie jak powinien chodzić, wkręcając się na wysokie obroty.. Tutaj brakuje z 1/3 do końca..
Więc co może być tego przyczyną ???
henio.. swiecę odkrecalem- wyglada ok, filt jest czysty w miarę, gaźnik też niedawno czyściłem dokładnie więc też odpada..
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
swieca moze wygladac ok ale moze zle chodzic moze iskre gubic albo miec przebicie lepiej wymienic albo jakas inna wsadzic. gaznik zawsze lepiej przeczyscic jeszcze raz bo roznie z nim bywa. jezeli to wszystko nie to stawiam na konczacy sie tlok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Cześć. Ostatnio dużo czytałem ze crossy bardzo się meczą jadąc długa prostą a ja do toru mam 10km i nie wiem jak by to było. Dużo tez będę jeździł po lesie a wiadomo czasem są jakieś długie proste. I teraz nie wiem czy cross byłby odpowiedni na te warunki czy może zdecydować się jednak na enduro. Oczywiście jeżeli nabiorę więcej wprawy to będę próbował jakichś skoków itp. Co radzicie wybrać aby było odpowiednie na te warunki???
- IceMan_007
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/1/2010, 07:29
- Lokalizacja: Tarnów
Cześć. Jeżeli tak jest, to bierz tylko enduro.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
Cross siÄ™ nie nada???
Za ile można wyrwać enduro w db stanie o poj. 250 w 4T? Które modele są najlepsze???
Za ile można wyrwać enduro w db stanie o poj. 250 w 4T? Które modele są najlepsze???
- IceMan_007
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/1/2010, 07:29
- Lokalizacja: Tarnów
Powiem tak; nikt nie zabroni Ci jezdzić crossem po polach, robić długich tras i pewnie ktos zaraz napisze, że tak robi i jest ok. Jednak moja rada brzmi nie rób tak, bo full cross nie jest do tego stworzony. Efekt takiej jazdy to; w kótkim czasie narobisz dużo moto godzin i się nie nasycisz jazdą, a tu już tłok do wymianu itd. Wiem co piszę, bo kiedyś to przerabiałem i już nikt mnie nie namówi na jazdę fullem po polach itp.
Jezeli chodzi o przegląd motocykli, to wbij w gogle motoalegro, a następnie motocykle enduro i sobie dokładnie przejrzyj.
Jezeli chodzi o przegląd motocykli, to wbij w gogle motoalegro, a następnie motocykle enduro i sobie dokładnie przejrzyj.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
Dzięki. A czy enduro nadaje sie do skoków???
Jeżeli możecie i wiecie to napiszcie jakie modele enduro maja poszczególne marki : ktm. yamaha, honda. suzuki, kawasaki i który jest najlepszy.
Jeżeli możecie i wiecie to napiszcie jakie modele enduro maja poszczególne marki : ktm. yamaha, honda. suzuki, kawasaki i który jest najlepszy.
- IceMan_007
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/1/2010, 07:29
- Lokalizacja: Tarnów
Enduro do jakis super dalekich skokow to nie bardzo, Yamaha ma WR 250 4T, KTM EXC 250 ale w ktm to podobno co sezon trzeba robic drogi remont, a tak ogolnie to ja na enduro bym sie rozgladal w 2T bo sa tansze remonty i jak cos sie popsuje to raczej mniej zaplacisz jak w 4T, i polecam Husqvarna 250 2T
Derbi Senda SM | http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8
-
zarkanis96 - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
- Lokalizacja: JesteÅ›?
Dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie mianowicie czy duża jest różnica w mocy miedzy crossem 250 4t a enduro 250 4t???
Wiem ze w tym sporcie sie na to nie patrzy ale jak dla mnie ma to duze znaczenie. Ile pali taki ktm exc w 2t a ile w 4t tyle co w crossie czy mniej jak mniej to ile.
Wiem ze w tym sporcie sie na to nie patrzy ale jak dla mnie ma to duze znaczenie. Ile pali taki ktm exc w 2t a ile w 4t tyle co w crossie czy mniej jak mniej to ile.
- IceMan_007
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/1/2010, 07:29
- Lokalizacja: Tarnów
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości