Zobacz wÄ…tek - [Suzuki gsx-r 1000 k4]pomocy
NAS Analytics TAG

[Suzuki gsx-r 1000 k4]pomocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Suzuki gsx-r 1000 k4]pomocy

Postprzez Mc-gregor » 18/4/2010, 12:49

Mam prośbę o pomoc.Mam od niedawna giksera 1000 k4 a dopiero co go osiodłałem i okazuje się że dobija tylko do niecałych pięciu tysiaków w trakcie jazdy i odcina go-gasnie silnik i pokrótkiej chwili znowu załapuje.To samo na wszystkich biegach.Na jałowym pracuje normalnie tzn. wchodzi na obroty.Oile to możliwe prosze o pomoc lub jakies wskazówki.
Mc-gregor
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/4/2010, 12:34
Lokalizacja: radomsko


Postprzez Raczek_6 » 18/4/2010, 21:24

A Lampka "FI" zapala siÄ™ ?
Może być potrzebne podłączenie pod komputer i odczyt kodów błędu.

Wypadało by zacząć od sprawdzenia podstaw:
- regulacja luzu zaworowego
- sprawdzenie świec
- sprawdzenie filtra powietrza
- sprawdzenie filtra paliwa
- synchronizacja przepustnic
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


[Suzuki gsx-r1000 K4]pomocy

Postprzez Mc-gregor » 19/4/2010, 15:21

Witam i dzieki za podpowiedzi.Na budziku wszystko gra ,żadnych błędów czy innych niespodzianek.Jesli chodzi o filtry i swiece tez o.k.Nie wiem jak z luzem zaworów i przepustnicami (to napewno ustawie w najbliższym czasie)ale kiedy jechałem nim po zakupie w tamtym roku wszystko grało.Tzn.nie działo sie nic takiego jak teraz.Ale mam jeszcze pytanie-wymieniałem rurę z exhaustem i silniczkami(KOMPLET)stara była przygnieciona i mechanizm był skorodowany i przycinał się i wtedy własnie wyskakiwał błąd.Ale zmierzam do tego czy ta wymiana może byc przyczyną tego stanu rzeczy.
Mc-gregor
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/4/2010, 12:34
Lokalizacja: radomsko

Zrobione:-)

Postprzez Mc-gregor » 30/5/2010, 23:59

Może komuś sie przyda :) Po wizycie u mechanika i jego sugestiach co do tego problemu-najpewniej elektrycznie coś nie gra......Zacząłem od sprawdzenia wszystkich połączę na kostkach jak też sprawdzenie pin-ów na złączu kompa a na koncu na podnosniku odpalenie i jazda i dalej to samo.Dopiero po przyjrzeniu się stopce okazało sie że mocowanie jest na tyle lużne że przy tych samych obrotach silnika na kazdym biegu stopka dostawała drgań i odchylała sie na boki nie w dól na tyle by załaczyć czujnik!I tu odłączenie zapłonu!Szybka naprawa(WYKRECENIE I ŚĆISNIĘCIE MOCOWANIA MLOTECZKIEM :D I PO SPRAWIE).
Mc-gregor
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/4/2010, 12:34
Lokalizacja: radomsko



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości




na górê