problem z odpaleniem na ciepłym silniku
Posty: 16
• Strona 1 z 1
problem z odpaleniem na ciepłym silniku
Witam,
mam problem z yamaha fzr 600 która nabyłem niedawno. A dokładnie chodzi o to iż motor ladnie pali na zimnym silniku z ssaniem oraz jak dłużej postoi i ostygnie tez ładnie zapala, lecz gdy ją rozgrzeje do właściwej temp. zgaszę i chce odpalic za 5 czy 10 minut to muszę kręcić długo czasami kręcę raz potem drugi dodaje gazu i dopiero pomału zapala. Zimny motor wolne obroty trzyma w granicy 1300 więc dobrze lecz ja się rozgrzeje wolne obroty trzyma w granicy 1800 lecz nie falują. Idzie również dobrze nie przerywa itp. itd.
Więc co jest tego przyczyną tego że trudno pali gdy jest ciepła??
mam problem z yamaha fzr 600 która nabyłem niedawno. A dokładnie chodzi o to iż motor ladnie pali na zimnym silniku z ssaniem oraz jak dłużej postoi i ostygnie tez ładnie zapala, lecz gdy ją rozgrzeje do właściwej temp. zgaszę i chce odpalic za 5 czy 10 minut to muszę kręcić długo czasami kręcę raz potem drugi dodaje gazu i dopiero pomału zapala. Zimny motor wolne obroty trzyma w granicy 1300 więc dobrze lecz ja się rozgrzeje wolne obroty trzyma w granicy 1800 lecz nie falują. Idzie również dobrze nie przerywa itp. itd.
Więc co jest tego przyczyną tego że trudno pali gdy jest ciepła??
- Lysek
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 29/11/2009, 19:48
luzy zaworowe do sprawdzenia obowiązkowo bo zabijesz nowo abyte moto. Do tego porządny serwis gaźników i bedzie śmigać zdrowo 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Jak są za małe luzy zaworowe to ich nie słychać (i jest to równie niebezpieczne jak za duże luzy zaworowe) a właśnie pojawia się problem na ciepło.
Po za tym obroty na nagrzanym silniku siÄ™ ustawia na 1300.
Kiedy był robiony jakiś przegląd ? Regulacja luzu zaworowego, sprawdzenie świec czyszczenie regulacja i synchro gaźników ?
Po za tym obroty na nagrzanym silniku siÄ™ ustawia na 1300.
Kiedy był robiony jakiś przegląd ? Regulacja luzu zaworowego, sprawdzenie świec czyszczenie regulacja i synchro gaźników ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
nie mam pojecia kiedy te czynnosci byly robione poniewaz moto sprowadzone sa z Wloch. motor mam jkaies dwa tyodnie i jezdze tylko kolo domu bo za miesiac dopiero mam egzamin na kat. A. W motocyklu wymienilem olej i filtr oleju bo to jest obowiazkowe.
I wlasnie zastanawialem sie dlaczego ciezko pali jak jest zagrzany a jak jest zimny pali wzorowo. W moto nic nie stuka nie puka bo byl;em obejzec go z mech.
I wlasnie zastanawialem sie dlaczego ciezko pali jak jest zagrzany a jak jest zimny pali wzorowo. W moto nic nie stuka nie puka bo byl;em obejzec go z mech.
- Lysek
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 29/11/2009, 19:48
Może jeszcze nie wypaliło tylko w miarę nagrzewania silnika luzy mogą się zmniejszać, aż do 0. (odrobina pojęcia o mechanice)
A skąd kupowałeś motocykl i co mówił poprzedni właściciel ?
A skąd kupowałeś motocykl i co mówił poprzedni właściciel ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Miałem taką sytuacje kiedyś, ale u mnie okazało si, że albo to świece, albo regulator napięcia (nie wiem, bo od razu wymieniałem to i to) Ale aczej regulator, bo nie ładował mi powyżej 1500obr. I zawsze jak zgasiłem motor po jeździe, to kręcił, ale miał za mało amperów na odpalenie i tzreba było poczekać aż się podładuje 

- nismo
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 27/4/2009, 21:08
- Lokalizacja: Inowrocław
najprawdopodobniej regulator daj do sprawdzenia jakiemuś elektrykowi u mnie się działo to samo + bateria się rozładowywała po dłuższej jeździe
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
-
mariusz198918 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
- Lokalizacja: Ropczyce
no własnie juz mi raz siadl akumulator i poprzedniemu wlascicielowi tez ale on twierdzil e aku jest po prostu slaby po zimie..
A jak sa luzy to moto powinno byc slabe a nie jest wg. danych tech. jest napisane ze np. na drugim biegu v-max to 140 km/h i tez tyle jedzie a jakby byly luzy to chyba niepowinno tak?
motocykl sprowadzony z Wloch od 40 letniego pana przez firme wiec nie wiem co mowil:) aha i tez co mnie zastanawia to to ze jak np. patrze na filmiku na youtube to fzr 600 trzymaja temp. wody troche wyzej niz moja czy ma to cos wspolnego ??
A jak sa luzy to moto powinno byc slabe a nie jest wg. danych tech. jest napisane ze np. na drugim biegu v-max to 140 km/h i tez tyle jedzie a jakby byly luzy to chyba niepowinno tak?
motocykl sprowadzony z Wloch od 40 letniego pana przez firme wiec nie wiem co mowil:) aha i tez co mnie zastanawia to to ze jak np. patrze na filmiku na youtube to fzr 600 trzymaja temp. wody troche wyzej niz moja czy ma to cos wspolnego ??
- Lysek
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 29/11/2009, 19:48
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości