Zobacz wÄ…tek - Yz 80 cieknie zza magneta...
NAS Analytics TAG

Yz 80 cieknie zza magneta...

Enduro, Cross
_________

Yz 80 cieknie zza magneta...

Postprzez Kubayz » 27/3/2010, 21:38

Witam mam maly problem z yz 80 z 1998-1999r...Zapomnialem zamknac kranika i pare dni stał z otwartym...Gdy przyszedlem do piwnicy zobaczylem ze cieknie benzyna z lewego dekla.odkrecilem dekiel i ujrzalem ze cieknie zza magneta.gdy otworze kranik i przechyle motor na lewa strone to cieknie mi wtedy...niewiem co to jest moze to tylko dlaetgo ze to paliwo jest gdzies tam bo zapomnialem zamknac kranika i dodawalem gazu na zgaszonym i zalecialo gdzies tam paliwo i musi tylko teraz wyparowac...Co to moze byc???POMOZCIE dziekuje z gory
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań


Postprzez henio12323 » 27/3/2010, 21:52

tu kranik nic nie ma do tego. zapewne poszedł ci uszczelniacz na wał. idz gdzies do serwisu i skołuj ściagacz do magneta chyba że masz jakis pasujący ( nie wiem jak w twojej yz ale u kumpla w yz były 2 dziurki nagwintowane i mozna było zrobic taką blaszke i przymocowac do koła i na srodku otwór w który by sie wkręcało srube która by wypychała wał. ja tez sciągałem koła zamachowe sciągaczami z 2 łapkami. tylko zależy czy jest za co złapac. )
no i potem ukazuje ci sie simmering ;d na wale musisz odczytac numerki i potem go wydlubac ( chyba że tam wydlubiesz żeby po wydłubaniu dało sie odczytac wymiar :P i kup taki sam jakis najlepszy w sklepie (np rolniczym czy motoryzacyjnym ) wsadz go i smigaj ;D moto dostanie mocy więcej :P bo teraz ci nieco kompresja uciekała
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez gh_joker » 28/3/2010, 11:30

Hehe, moze to zabrzmi smiesznie ale jesli jestes pewien, ze to benzyna cieknie a nie olej to moze masz zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku i wywala nadmiar wezykiem, moze on idzie gdzies z lewej strony silnika i wydaje ci sie tylko ze to z silnika a moze go niemasz poprosu i sika po silniku i splywa lewa strona...

Niema takiej opcji zeby ci paliwo cieklo z simeringu za magnetem tylko dlatego ze zostawiles odkrecony kranik...

Postaw motor prosto odkrec kranik i badaj czy gdzies cieknie z gaznkia jesli tak to masz problem z zaworkiem pod plywakiem albo plywak ustawiny za wysoko... Czasami sie robi osad miedzy stozkiem i nie domyka do konca...

W razie czego tutaj masz nr czesci: 9310220447 (uszczelniacz oleju za magnetem) mozesz go kupic za nim wyciagniesz stary... Ale paliwo bankowo przez niego nie cieknie...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez henio12323 » 28/3/2010, 11:47

dokładnie kranik nie ma nic do cieknięcia z simmeringa. chyba że po prostu cieknie ci z odpływu i akurat cieknie ci po silniku i zbiera ci sie pod magnetem ;P to w takim przypadku jak kolega napisał. moze masz zasyfiony gaźnik moze ci sie pływak przycina albo cos takiego ;PPP
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kubayz » 29/3/2010, 14:37

Dzieki bardzo...ale powiem wam ze chwile pojezdzilem motorem i przestało cieknac...I mam jeszcze jeden problem
Do połowy gazu nie mam mocy i na malych obrotach jak jade i dodam gazu to zaczyna mulic motor...Czy to jest mozliwe ze kruciec jest dziórawy??
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 29/3/2010, 15:43

bo mozliwe że po prostu miales nadmiar paliwa. to norma w crossach. da sie zauważyc jak czasami ktos sie mocno składa w zakręcie że benzyna mu z gaźnika podcieka czasami :P
tak jest to możliwe i ssie za duzo powietrza lewego. kruciec musi byc 100% szczelny. ponadto może byc tłok do wymiany / zapchany gaźnik / zla swieca / zapchany filtr
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kubayz » 29/3/2010, 19:00

tłok jest raczej dobry bo ma sakramenciego kopa jak wejdzie na obroty...a kruciec mam klejony wiec trudno mi powiedziec czy jest szczelny wiec pozycze od kolego z dt bo jest identyczny i sprawdze czy bedzie normalnie chodzic...dziekowa za pomoc
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 29/3/2010, 19:11

a czy jeździłes wczesniej czyms mocnym ? wiesz ja tez jak latałem kumpla crossem 1 raz który miał tłok w stanie zużytym jak sie wkręciła to myslałem że jakies nitro sie włączyło :P a w rzeczywistosci tłok był zatarty i ledwo co chodziła ;P a na obrotach zawsze idzie :P z kolei potem wymienił tłok to z dołu wystarczyło troche gazu i juuz na kole była ;P identyczny ? :P dziwne:P wykręc go i zobacz dokładnie albo sam dobrze czyms poklej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kubayz » 29/3/2010, 20:11

Kupie od dt bo ja mam taki sam..:))
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 29/3/2010, 20:12

a na pewno taki sam ? nie rózni sie szerokoscia listków ? albo głębokoscią ? bo to jest ważne jak bedzie troche inny to moto moze nie pracowac tak jak wczesniej ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gh_joker » 30/3/2010, 07:48

Krociec sie wymienia bez membrany Henio... Ale najlepiej zalozyc oryginal bo kazdy wyglada niby tak samo... W 2t to chyba normalne ze niema dolu, jesli pojedziesz na wiekszym biegu i dodasz gazu z zera to bedzie buuu - no chyba ze dzieje ci sie tak od jedynki to cos jest nie tak...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez henio12323 » 30/3/2010, 12:52

no tak tak wymienia bez ale np kumpel kupił samą gumke i mu nie pasowała do tych listków :P do zaworu :P ale to moze specyficzny przypadek. no 2T nie ma dołu - ale tak sie mówi w porownaniu z 4T :P a generalnie moto przecież powinien reagowac na musnięcie manetką
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gh_joker » 30/3/2010, 13:26

No w 250 wiadomo ale nie zapominajmy ze tu mowa o 80-tce... Hociaz moja Dziewczyna smiga na cr85 i przy jej wadze i wadze moto:) to spokojnie z setkami moze latac...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez Kubayz » 30/3/2010, 13:32

Bo ja mam cos przerabiane i zadna yz 80 niema wyjscia z krućca na gazboxa a moja ma...i w dt jest wyjscie na gazboxa i niewiem czy nie jest od dt...a zeby nie kupowac to pozycze od kolegi i zobacze jak bedzie chodzil
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 30/3/2010, 18:30

aaa to moze wczesniej ktos juz zmieniał na kruciec z DT :P wiec moze jakbys wsadził oryginalny z yamahy lepiej moto by pracowało :P

joker ja tu nie mówie o 125 250 czy 500 bo to 2T kazdy ma tą samą specyfikacje. i każdy ciągnie od dołu o ile jest dobrze wyregulowany i jest 100% sprawny ;P jak nie ciągnie od dołu znaczy że cos jest do wymiany i to sie tyczy kazdej poj.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kubayz » 30/3/2010, 20:26

No juz zamowilem orginalny z yz 80...
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Postprzez gh_joker » 30/3/2010, 21:36

No Henio nie porównujmy 80 do 250 a gdzie wogule do 500... Jesli seta ciagnie z dolu to sie zgodze ze tak, ale od jedynki po kolei az do konca - wtedy tak - torpeda!!! Ale wez ja zamul na 3 to pozamiatane...

A sprobuj tak zrobic na 4t to ci kierownica zeby wybije - setka nie idzie jak jej nie krecisz i choc bys ja jak wyregulowal to zeby byla zabawa musza byc obroty...

Ej a co to wogule jest ten caly gaz-box??? Bo nigdy nie mialem stycznosci...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez Dzesiu10 » 30/3/2010, 21:56

no ja też nie co to jest gaz box?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Kubayz » 31/3/2010, 10:47

Z tego co ja wiem to jest puszka połaczona wężykiem od krućca ssącego...Gdy dodajesz gazu ona napełnia sie powietrzem i gdy odpuscisz i ponownie dodasz moto ma wieksza moc bo ma lepsza wtedy mieszanke...Ale nie jestem pewny czy to na tym polega:))
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kubayz » 31/3/2010, 10:51

Ej henio gdy zatkałem rurke od krućca do gaz boxa śroba zeby było szczelne moto minimalnie ma wieksza moc i przy ruszaniu go tak nie zamola..:)))
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê