Filtr powietrza K&N
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Filtr powietrza K&N
Poprzedni właściciel mojego moto założył sportowy filtr powietrza, lecz nie nasączył go specyfikiem stosowanym do tego rodzaju filtrów i obawiam sie, że może to powodować dostarczanie za dużej dawki powietrza, może się mylę, niech się ktoś wypowie, jakie mogą być negatywne skutki takiego działania jeśli moto dostanie za dużo powietrza przez filtr??
"RZECZY NIEMOŻLIWE ROBIĘ OD RĘKI, CUDA ZAJMUJĄ MI TROCHĘ CZASU"
SUZUKI GSXR 750
SUZUKI GSXR 750
- GIXERMEN
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 30/1/2007, 21:01
- Lokalizacja: WIATR ZAWIEJE
Sportowy filtr powietrza stosuje się po to, aby moto dostawało więcej powietrza, przez co większa dawka paliwa może zostać spalona. Nowy filtr(przynajmniej K&N) już jest nasączony "specyfikiem", więc nie trzeba tego robić. Po jakimś przebiegu(w tej chwili nie pamiętam dokładnie jakim, ale mogę sprawdzić) wyjmujesz filtr, delikatnie czyścisz w benzynie i nasączasz "specyfikiem":) Pozdrawiam!
- cinx
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
- Lokalizacja: Warszawa
cinx dzieki za odpowiedź, wiem że, sportowy pozwala łyknąć większą dawkę powietrza, tylko że ten specyfik(olej) w jakimś stopniu to umniejsza i zatrzymuje więcej śmieci, tak mi sie przynajmniej zdaje
Słyszaeliście coś na temat taki że, gdy montujemy sportowy filtr to powinno sie także pozmieniać pewne rzeczy w gaźnikach, ewentualnie układ wydechowy aby lepiej to wszystko współgrało??

Słyszaeliście coś na temat taki że, gdy montujemy sportowy filtr to powinno sie także pozmieniać pewne rzeczy w gaźnikach, ewentualnie układ wydechowy aby lepiej to wszystko współgrało??
"RZECZY NIEMOŻLIWE ROBIĘ OD RĘKI, CUDA ZAJMUJĄ MI TROCHĘ CZASU"
SUZUKI GSXR 750
SUZUKI GSXR 750
- GIXERMEN
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 30/1/2007, 21:01
- Lokalizacja: WIATR ZAWIEJE
Evil, K&N'y są filtrami high-flow, stawiającymi mniejszy opór przepływającemu powietrzu, co za tym idzie więcej powietrza(przynajmniej teoretycznie, na pudełku są nawet takie fajne kolorowe wykresy;) ) dostaje się do cylindrów- taki jest chwyt marketingowy. Ja osobiście, po zamontowaniu tego filtra nie odczułem absolutnie żadnej różnicy w osiągach motocykla. W moim przypadku w samochodach K&N'y sprawdziły się lepiej, bo różnica w przyśpieszeniu była odczuwalna.
Zgadzam się z Tobą że są środki dedykowane płukaniu tych filtrów, natomiast w tym konkretnym przypadku benzyna równie dobrze działa, gdyż nie szkodzi materiałowi, z którego wykonany jest filtr, dobrze rozpuszcza zabrudzenia, oraz szybko paruje. Natomiast po umyciu należy już spryskać filtr dedykowanym do tego celu płynem.
Zgadzam się z Tobą że są środki dedykowane płukaniu tych filtrów, natomiast w tym konkretnym przypadku benzyna równie dobrze działa, gdyż nie szkodzi materiałowi, z którego wykonany jest filtr, dobrze rozpuszcza zabrudzenia, oraz szybko paruje. Natomiast po umyciu należy już spryskać filtr dedykowanym do tego celu płynem.
- cinx
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
- Lokalizacja: Warszawa
I nie trzeba często zaglądać. Przynajmniej to jedno możesz mieć w d... Oszczędza trochę czasu.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
JESZCZE JEDNO PYTANIE MAM
a mam pytanie czy w silnikach 4T sa filtry oleju chodzi mi o honde cbr125r?? i czy jak wstawie do niej filtr powietrza K&N czy bede musiał dawać wiekszy dysze w gażniku?? bo w serwisie twierdza ze tak i co jak nie wstawie??
- ryzykant
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 13/10/2006, 12:46
- Lokalizacja: LUBUSKIE
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość