Skuter Po dodaniu gazu gaśnie. Pomóżcie.
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Skuter Po dodaniu gazu gaśnie. Pomóżcie.
Witam. Mam problem ze skuterem. A mianowicie skuter pod koniec sezonu zaczął tracic na predkosci po dodaniu maksymalnie gazu. Potem zaczęło sie to objawiać gasnięciem. Ale dało sie jezdzic po prostu nie dodawałęm do końca gazu. Jeżeli jednak dodałem do konca gazu gasł, musialem odczekac kilka sekund odpalilem i znowu jechałem. Jednak z czasem było coraz gorzej, po prostu nie dało sie jechąc , po przejechaniu 10 m gasnął, dokręciłem na maxa dysze od paliwa , chociaż wiem że tak nie powinno być i znowu mozna było jechac tylko że bez dodawania do konca gazu. Obecnie nie mozna przejechac 10 m . Gaznik czyscilem. Swiece wkładałem na inna. Filtr czyscilem, nasaczyłęm go benzyną . A teraz po prostu jestem głupi i nie wiem co robić. Ostatno zacząłem przytykać filtr. i okazało sie ze zaczął sie wkręcać. przyłożyłem szmatke do wylotu i przez jakiś czas było dobrze ale znowu jest to samo. Moze to ssanie ? a nie wiem jak jes ustawic bo jest automatyczne. Pomóżcie
engine murders team;]
-
RysiekGt125 - Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/7/2007, 22:19
- Lokalizacja: sochaczew
Odpowiednio wyreguluj gaźnik i powinno być dobrze. A jak to nie pomoże to kolejna możliwość zepsuty mechanizm ssania.
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/
(otwórz link)Im
(otwórz link)Im
-
konan - Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
-
RysiekGt125 - Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/7/2007, 22:19
- Lokalizacja: sochaczew
Miałem kiedyś gdy jeździłem na skuterze hondy to samo
okazało sie ze to tłok. Nie ma odpowiedniego sprężania nie ma jazdy.
A sprawdź co sie dzieje jak częściowo przytkasz palcem wlot powietrza do gaźnika bo jak zacznie sie wkręcać na obroty to znaczy ze to tłok. Ale przy gaźniku tez możesz pomajstrować chodzi mi o całkowite jego rozebranie i przemycie w benzynie + sprawdzenie drożności dysz.
okazało sie ze to tłok. Nie ma odpowiedniego sprężania nie ma jazdy.
A sprawdź co sie dzieje jak częściowo przytkasz palcem wlot powietrza do gaźnika bo jak zacznie sie wkręcać na obroty to znaczy ze to tłok. Ale przy gaźniku tez możesz pomajstrować chodzi mi o całkowite jego rozebranie i przemycie w benzynie + sprawdzenie drożności dysz.
YAMAHA-TOUCHING YOUR HEART
- CREW
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 12/3/2008, 08:58
- Lokalizacja: Kraków
sprężanie ma około 8 . ale z tym zdejmowaniem tego dziadostwa ehh. pewnie będę musiał, gaznik juz kilkakrotnie spręzonym powietrzem i benzyna myłęm, nic nie dało , jedynie jak ssanie przestawiam i kombinuje z filtrem jest troche lepiej. teraz stał 3 dni zapalil od kopa przejechałem sie około 2 km i było dobrze. a załoze sie ze jutro bedzie to samo.
engine murders team;]
-
RysiekGt125 - Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/7/2007, 22:19
- Lokalizacja: sochaczew
Twoj skuter nie dostaje paliwa - sprawdz czy po otwarciu kranika leje sie ono mocnym strumieniem, czy nie.
Jezeli kranik jest podcisnieniowy to mozliwe jest pekniecie weza podcisnienia, jezeli nie to moze cos blokuje przeplyw w kraniku.
Adam M.
Jezeli kranik jest podcisnieniowy to mozliwe jest pekniecie weza podcisnienia, jezeli nie to moze cos blokuje przeplyw w kraniku.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
:D
Witam!
Mam podobny problem jak tutaj wczesniej opisywali inni a mianowicie
gdy jade na poczatku jest prawie ze dobrze lecz po przejechaniu np 1-2 km
zaczyna byc slabszy i to mozna powiedziec ze czym dalej jedzie tym slabszy az wkoncu gasnie. gdy go chce odpalic zaraz jak zgasnie ma maly problem i nie chce musi chyba ostygnac troche a i jeszcze jak jest nagrzany to poprostu jak stoi to tez gasnie ;/ na poczatku myslalem ze jak gasnie to podkrece mu obroty ale to nic prawie nie daje ...
juz nie mam pojecia co to moze byc jesli ktos mial podobny przypadek to jak moze niech napisze co zrobil
mozecie odpisac tutaj lub na gg 586545
z gory dzieki ;p
Mam podobny problem jak tutaj wczesniej opisywali inni a mianowicie
gdy jade na poczatku jest prawie ze dobrze lecz po przejechaniu np 1-2 km
zaczyna byc slabszy i to mozna powiedziec ze czym dalej jedzie tym slabszy az wkoncu gasnie. gdy go chce odpalic zaraz jak zgasnie ma maly problem i nie chce musi chyba ostygnac troche a i jeszcze jak jest nagrzany to poprostu jak stoi to tez gasnie ;/ na poczatku myslalem ze jak gasnie to podkrece mu obroty ale to nic prawie nie daje ...
juz nie mam pojecia co to moze byc jesli ktos mial podobny przypadek to jak moze niech napisze co zrobil
mozecie odpisac tutaj lub na gg 586545
z gory dzieki ;p
- kondi_1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2010, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
gaźnik chłopaki gaźnik, zamiast sami przy tym dłubać dajcie komuś kto wam go wyreguluje to 1, po 2 - nie nasączaj filtra powietrza benzyną! mozesz go w benzynie umyć, ale potem ew specjalnym olejem go spryskać. (można nawet od biedy normalnym, silnikowym - oby tłustym zeby kurz sie przylepiał)
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 21/3/2010, 14:38 przez digim, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- digim
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 24/7/2009, 23:02
- Lokalizacja: Milanówek
;p
Digim czyli mowisz ze musze wyregulowac gaznik? jeszcze jedno chcialem dopisac ze to 2 suw i gdy sie to stalo to modul mialem zablokowany gdy zmienilem u mechanika to chwilowo bylo dobrze lecz jeszcze wracajac od niego znowu jest to samo ;/
napisalem bo to moze wazne ;d
napisalem bo to moze wazne ;d
- kondi_1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2010, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
;d
Wielkie dzieki mam nadzieje ze to to xd a jak sprawdzic to chlodzenie? bo ja jestem "prawie" zielony w tych sprawach ;/ aha bo wiem raczej jak to przestawic zeby wiecej powietrza dostawal i jak to zwieksze to juz bedzie wsztystko ok ? czy jeszcze cos trzeba wyregulowac? a jeszcze jedno ten tloczek jakby cos (mam nadzieje ze nie ) to drogi jest i trudno go wymienic ? ; p
- kondi_1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2010, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
xd
A po co mowisz ze tlok 150 ze szlifem? przeciez nie trzeba wymieniac tloka.
Czyli sam nie moge przestawic zwiekszenia powietrza? sa jakies skutki tego jak zle przestawie bo nie wiem czy dam rade zajechac do mechanika a jest on 30 km odemnie ;/ No bo skoro piszesz ze to tylko trzeba zwiekszyc ilosc powietrza no to co w tym trudnego ?
Czyli sam nie moge przestawic zwiekszenia powietrza? sa jakies skutki tego jak zle przestawie bo nie wiem czy dam rade zajechac do mechanika a jest on 30 km odemnie ;/ No bo skoro piszesz ze to tylko trzeba zwiekszyc ilosc powietrza no to co w tym trudnego ?
- kondi_1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2010, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem ten sam problem ze swoim Motobi Żbik (YIBEN). Okazało się że trzeba było wymienić moduł (koszt wraz z wymianą to prawie 100 zł). Ponadto mechanik doradził regularne czyszczenie, zwłaszcza tylnej części i ostrożną jazdę po kałużach czy błocie, a najlepiej jej unikanie, gdyż kawałek piasku mógł przeskoczyć na podzespoły powodując spięcie.
- Marcusso
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/7/2010, 15:02
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości