HONDA CR Opinie Porady
raczej wątpliwa sprawa
zobacz dobrze czy masz na pewno 4 biegi. moze ruszasz z 2 czy cos ;P w setkach bardzo łatwo przeoczyc bieg bo tam sie błyskawicznie je zmienia
w kazdym fullu 125 seryjnie jest 6stka.
czasaaaami montuje sie lub są skrzynie 4biegowe ale to w 450 ccm gdzie czy ruszasz z 1 czy z 3 moto i tak rwie i idzie na koło bo tam żeby nie mielic. 125 ccm po to ma 6 biegów żeby sie nie muliła tak i kto dobrze mieli biegami jest po prostu szybszy ;D


czasaaaami montuje sie lub są skrzynie 4biegowe ale to w 450 ccm gdzie czy ruszasz z 1 czy z 3 moto i tak rwie i idzie na koło bo tam żeby nie mielic. 125 ccm po to ma 6 biegów żeby sie nie muliła tak i kto dobrze mieli biegami jest po prostu szybszy ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No wlasnie kolega od KTM'a exc z 2008r. ma 5biegow, lecz u mnie na 100% sa 4biegi. 1w dol 2,3,4 do gory i to wszystko jest. Ale zreszta jak bym przeoczyl biegi to nie mial by od razu takiego speeda. Ale jeszcze jedna sprawa!? Teraz gdy to zrobilem juz normalnie jezdzi to teraz ma tak jak by na 1 i 2 slabego speeda jak by chcial, a nie mogl, lecz na 3 i 4 rwie jak szalony... Co moze byc wina tego? Gaznik moze zapchany byc, ale to znowu jak by byl zapchany to na 3 i 4 by tak ladnie i ze speedem nie przyspieszal :F
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
moglo by tak byc
bo to zależy ile ssie akurat benzyny na 3 i 4 moze tak ssie że nawet przez syf w gaźniku benzyna idzie jak głupia
moze i masz inną skrzynie ale za pewne nie jeździłes wczesniej mocnymi fullami wiec dla ciebie jakby ruszyc z 3 biegu i wbic potem 6stke to i tak bedzie speed jak nie wiadomo co ;P wiem bo sam to miałem na początku nie zależnie który bieg był daje gazu i to jedzie wiec nie wiadomo
a co do biegów włąsnie sie zastanawialem nad ktm 125
bo tez cos kiedys słyszałem o 5 skrzyni.


moze i masz inną skrzynie ale za pewne nie jeździłes wczesniej mocnymi fullami wiec dla ciebie jakby ruszyc z 3 biegu i wbic potem 6stke to i tak bedzie speed jak nie wiadomo co ;P wiem bo sam to miałem na początku nie zależnie który bieg był daje gazu i to jedzie wiec nie wiadomo

a co do biegów włąsnie sie zastanawialem nad ktm 125

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mam do was małe pytanko kumpel ma CR 125 na ramie pisze 05 i kupił 05 a na cylindrze seryjnym pisze 04. okazało sie że mu sie troche nicasil na wydechu przytarł i kumpel chciał kupic nowy cylinder. w polsce cięzko znalesc ale znalazl tanio w USA i teraz ma problem bo nie moze znalesc do 05 roku tylko są do 04 to jak myslicie będzie pasowało ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Hond ... ccessories
dokładnie taki cylinder i jak myslicie bedzie pasował do 2005 rocznika moto ? i co oznacza "B" ? od razu selekcja czy jak ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Hond ... ccessories
dokładnie taki cylinder i jak myslicie bedzie pasował do 2005 rocznika moto ? i co oznacza "B" ? od razu selekcja czy jak ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie pasuje kolego, u niego jest zawor recyrkulacji spalin automatycznie otwierany przy danych obrotach. Do konca roku 04 byly 2 linki wyprowadzone z cylindra do manetki takze ty sam regulowales ( moze sie myle, ale 2 linki sa) i nadodatek sa inne komory. Niech szuka od 2005 do 2007. Taki cylek kosztuje w granicach 2300zl a do tego dolicz jeszcze tlok A i uszczelki. Pozdrow go ode mnie i usciskaj.
- gemzor
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 15/3/2010, 18:44
dzięki
włąsnie tez z kumplem wpadliśmy na to że te nowsze nie miały zawory wydechowego na linki tylko na trybek
w usa cylki po 700 zł chodzą
kwestia poszukania pod model
kumpel kase ma także woli wymienic cylek na nowy i miec spokój niz robic nie wiadomo jaką regeneracje ;P




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dokładnie, o regenracji to mozna zapomniec. Takie bestie to sie kreca po 12-15 tys obrotow takze lepiej kupic cylinder a nie bawic sie w regenracje i miec potem problemy...A orientujesz sie co do walu jego, w jakim jest stanie? Czy poszczegolne czesci mialy smarowanie (lepkosc)? Jaka mieszanka byla? Jakie oleje stosowal?
Honda CR 125 '09r. 31,3 kw--> Honda CR 500 '99r. 50.4 kW Honda rRRuuuLLeeeZZzzz
- gemzor
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 15/3/2010, 18:44
Siema!
W mojej cr pojawił się mały problem. Mianowicie kiedy wbijam bieg, słychac szczeknięcie i wszystko ale kiedy odpuszczam sprzęgło mam wrażenie jakby coś sie blokowało i motocykl nie jedzie. co z tym zrobić? miałem zamiar oddac moto do serwisu ale stwierdziłem ze to moze nic powaznego i jesteście w stanie mi pomóc:] z góry dzięki.
W mojej cr pojawił się mały problem. Mianowicie kiedy wbijam bieg, słychac szczeknięcie i wszystko ale kiedy odpuszczam sprzęgło mam wrażenie jakby coś sie blokowało i motocykl nie jedzie. co z tym zrobić? miałem zamiar oddac moto do serwisu ale stwierdziłem ze to moze nic powaznego i jesteście w stanie mi pomóc:] z góry dzięki.
- kuba1995
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 24/4/2009, 18:56
moze masz juz tarcze na wykonczeniu ? albo olej jest zły np za gęsty i moto po prostu nie wysprzęgla. zmien olej zobacz moze tarcze i wtedy jak to nic nie da to pozostaje wizyta u mechanika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
kuba pokręć troche linką dla świętego spokoju, może akurat, ale najprawdopodobnie to bedzie wersja henia.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
Sezon u mnie pieknie zaczety...No tym razem nie. Zatarlem sobie na wlasne zyczenie CR 500. Wczoraj ja rozebralem, szkoda gadac drobny mak...Ma to piekielna moc a przy mojej wadze (114kg) to nic. Chcialbym jakies namiary na czesci z zagranicy. O Polsce zapomnijcie (nie te ceny), glownie polnoc i zachod Europy mnie interesuje...Z gory dzieki.
Honda CR 125 '09r. 31,3 kw--> Honda CR 500 '99r. 50.4 kW Honda rRRuuuLLeeeZZzzz
- gemzor
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 15/3/2010, 18:44
Siema!
Posiadam honde cr 125 i mam problem. A wiec chodzi o manetke gazu przekrece na maxa i nie odbija w ogole... Probowalem wpuscic troche oleju/smaru przy gazniku i przy manetce, ale to nic nie dalo. Nie chce, aby w czasie jazdy mi sie zablokowala manetka =/ Co mam zrobic?
Posiadam honde cr 125 i mam problem. A wiec chodzi o manetke gazu przekrece na maxa i nie odbija w ogole... Probowalem wpuscic troche oleju/smaru przy gazniku i przy manetce, ale to nic nie dalo. Nie chce, aby w czasie jazdy mi sie zablokowala manetka =/ Co mam zrobic?
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
hmm jeżeli to wina linki to byc może jest gdzieś przetarta, przyrdzewiała, lata swoje robią
a jeżeli to wina manetki to niestety ale czeka Cie chyba wymiana, ale ja wpierw bym sprawdził linkę i jeżeli to jej wina to po prostu ją wymień ;d
a jeżeli to wina manetki to niestety ale czeka Cie chyba wymiana, ale ja wpierw bym sprawdził linkę i jeżeli to jej wina to po prostu ją wymień ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Aha no dobra zobacze ta linke, ale watpie zeby byla zardzewiala. Honda z 2006r. na silniku i w ogole nie jest zardzewiala, a co dpiero linka chroniona w pancerzu no, ale OK. A nie mozna tam jakos ustawic? Bo moze tam jest zaciasno gdzie chodzi manetka. Kolega w ktm'ie exc 2008r. ma duza przerwe i jemu jak maselko chodzi i odbija... ;[
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
o to chodzi że w pancerzyku sie wyciera i szybciej sie sypie
w CR kazdej cięzko dosyc chodzą manetki
u mnie cięzko chodziłą dla kumpla co mam taką samą CR tez cięzko pracuje kumpel w RM i TM miał na dotyk ;P
po 1 rozbierz pokrywke przy rolgazie (rączce) zobacz czy przypadkiem ci sie nic nie postrzępiło. czasami 1 włosek sie wystrzępi i gaz sie blokuje.
jak cała linka jest sprawna to zobacz czy dobrze idzie czy nie ma duzych przegięc. wystarczy że w 1 miejscu jest źle puszczona i juz bedzie cięzko pracowała.
jak to nic nie da to wymiana linki cie czeka ( w srodku jest teflon i on sie z czasem wyciera )
lub rolgazu ale wątpie żeby ci sie rolgaz posypał po kilku latach jak niektóre sprzęty mają oryginalne a są 2-3 razy starsze

w CR kazdej cięzko dosyc chodzą manetki

po 1 rozbierz pokrywke przy rolgazie (rączce) zobacz czy przypadkiem ci sie nic nie postrzępiło. czasami 1 włosek sie wystrzępi i gaz sie blokuje.
jak cała linka jest sprawna to zobacz czy dobrze idzie czy nie ma duzych przegięc. wystarczy że w 1 miejscu jest źle puszczona i juz bedzie cięzko pracowała.
jak to nic nie da to wymiana linki cie czeka ( w srodku jest teflon i on sie z czasem wyciera )
lub rolgazu ale wątpie żeby ci sie rolgaz posypał po kilku latach jak niektóre sprzęty mają oryginalne a są 2-3 razy starsze

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
noo to jak odkręci pokrywke od rolgazu bedzie widac w jakim jest stanie
najlepiej i tak i tak wyczysc wszystko tam dokładnie i nawal smaru
ja to zrobiłem (choc miałem czysto ) i chodziłą lżej


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tylko że jak da tam smaru to mu piachu jak nawali to nie powiem co mu zrobi w dalszej eksploatacji ;d
ja bym proponował dac tam troszke starego oleju ze skrzyni lub jakiegoś smarowidełka typu smar do łańcucha
i tak raz w miesiącu ;d
dasz tawotu, bd działało ale jak tam się dostanie piach to tylko narobi szkód
ja bym proponował dac tam troszke starego oleju ze skrzyni lub jakiegoś smarowidełka typu smar do łańcucha
i tak raz w miesiącu ;d
dasz tawotu, bd działało ale jak tam się dostanie piach to tylko narobi szkód
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości