Zobacz wÄ…tek - Honda Bali 50ccm Blokady?
NAS Analytics TAG

Honda Bali 50ccm Blokady?

i inne małe pojemności
_________

Honda Bali 50ccm Blokady?

Postprzez piter0013 » 14/3/2010, 09:17

Witam!
Posiadam skuter Honda Bali 50ccm i Leci mi max. 60 km/h chciałbym to zmienić, ale nie wiem gdzie dokładnie są blokady.
Za wszystkie odpowiedzi Z góry dzięki :)
P.S przeszukiwałem Forum i nic nie znalazłem :D
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock


Postprzez swirus2007 » 14/3/2010, 10:37

wystarczy troche poszukac lub wpisac w googleach
honda bali blokady i juz
about8197.html
poczytaj moze cos znajdziesz
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez piter0013 » 14/3/2010, 10:44

Tak czytałem ten temat ale tam takich konkretnych odpowiedzi nie ma;]
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez wikples » 14/3/2010, 12:35

a bali to czasem nie 4t?
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piter0013 » 14/3/2010, 14:29

Nie bali to 2t
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez wikples » 14/3/2010, 14:31

No to standard, pewnie zwężka w tłumiku, dysza mała w gaźniku. ew. są lżejsze rolki.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez grzech520 » 14/3/2010, 16:48

ja w swoim squcie miałem blokadę w gaźniku tłumiku i na module tak mówił mechanik
grzech520
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27/2/2010, 11:40
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez piter0013 » 14/3/2010, 22:15

A jaki macie v max? ze wszystkimi blokadami zdjętymi i z seryjnymi częściami? A tak przy okazji to ta honda jest z 94.

A i tak przy okzaji zauważyłem żę nie mam modułu CDI czy to może pogorszyć moje osiągi czy polepszyć?
Ostatnio edytowano 14/3/2010, 22:28 przez piter0013, łącznie edytowano 2 razy
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez wikples » 14/3/2010, 22:16

Hah, a jaki przebieg? Masz pewność, że to blokady!? Poza niskim v-max'em nie ma, żadnych niepokojących zachowań?
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piter0013 » 14/3/2010, 22:21

Nie wszystko ładnie chodzi przebieg to 20 tys km. Tak jestem pewny bo wszystko ładnie chodzi nie mam żadnych zastrzeżeń.
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez wikples » 14/3/2010, 22:27

Jeżli przebieg to 20k km w 2T i nigdy nie miało remontu wcześniej, to znaczy, że komprecha spada i niedługo remont silniczka. Chyba, że był remont, niedawno, wszystko cacy i jesteś PEWIEN, że ten skut ma gdzieś jakieś blokady, to w tłumiku powinna być zwężka (w części, która się łączy z kolektorem) i ją się wycina. Na wario jest taki pierścień, bodajże i dysza w gaźniku. Na module na bank nie ma, bo to wiekowy troszkę sprzęt. Ale mnie się wydaje, że to komprecha siada.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piter0013 » 14/3/2010, 22:31

Hmm nom komprecha ostatnio słaba była. Remont był ale głownie cylinder. hmm a nie wiesz może ile by mechanik sobie zazyczyl za remont silnika? ;/
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez wikples » 14/3/2010, 22:41

Nie mam pojęcia. Aha i jak nie wiesz jak tam z komprechą to podjedź do mechanika i powiedz, żeby Ci zmierzył kompreche manometrem i jak powie, że słaba to zapytaj za ile by zrobił i pomyśl czy cie stać, a jak powie, że komprecha ok, to zapytaj czy by nie sprawdził, czy twój skuter nie ma blokad i git. :P
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piter0013 » 14/3/2010, 22:54

Aha Spoko dzieki. A jeszcze jedno takie pytanie warto tuningowac taki stary sprzet? :D
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez wikples » 14/3/2010, 23:08

bez sensu wchodzić w jaki kolwiek tuning, bo to skraca żywtoność innych podzespołów, tym bardziej w takim starszym sprzęcie, poza tym jak się mówi tuning to skarbonka bez dna. lepiej sprzedać i kupić coś mocniejszego.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piter0013 » 15/3/2010, 07:21

Aha. A jaki skuter polecasz?? Aerox?
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez talta » 15/3/2010, 07:51

Najpierw zrób tego ;p
Zdejmij cyl, zdejmij pierscien z tloka, włoz w cyl i zobacz jaka jest przerwa (szczeliniomierz) i ta Ci jakies pojecie o kompresji ale glownie o stanie pierscieni.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez piter0013 » 15/3/2010, 16:02

pierscionki sÄ… na pewno dobre bo dopiero co wymieniane.
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Postprzez wikples » 15/3/2010, 17:57

Ze skuterów jest dużo propozycji np. Gilera Runner, Piaggio TPH, Yamaha Aerox, Aprilia SR, Peugeot Speedfight.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piter0013 » 15/3/2010, 22:15

No tak ale jakiego najbardziej polecasz?
piter0013
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/3/2010, 22:48
Lokalizacja: Płock

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê