Zobacz wątek - dzwoniący tłok
NAS Analytics TAG

dzwoniący tłok

i inne małe pojemności
_________

dzwoniący tłok

Postprzez krzysiek17 » 9/3/2010, 22:22

Mam motor WFM który niedawno wyremontowałem wizualnie, gdy pewnym razem go odpaliłem to zablokował się gaz i przez ok. 2 min chodził na pełnym gazie nie mając wrzuconego biegu. Teraz coś tak jakby dzwoniło w tłoku, czy mogło być to spowodowane tamtą awarią z gazem???Dokładnie nie wiem czy wcześniej w tym tłoku tak dzwoniło, jakie mogą być konsekwencje gdy zablokował się gaz i motor chodził na bardzo wysokich obrotach???
krzysiek17
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 11/5/2009, 19:16


Postprzez Landryss25 » 9/3/2010, 22:35

Jak obroty były bardzo bardzo wysokie to mogą być problemy z korbą. Ale wydaje mi się że dzwoniący tłok raczej nie jest skutkiem tej awarii. Rozbierz i zobacz co tak dzwoni.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez krzysiek17 » 9/3/2010, 22:41

Motor jeździ więc może nie jest tak źle, ale wydaje mi się że jak się doda gazu to przestaje dzwonić w tym tłoku, nie domyślacie o co może tam chodzić???Może pierścionki w tłoku się poluzowały jak myślicie???
krzysiek17
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 11/5/2009, 19:16

Postprzez miki1406 » 10/3/2010, 09:13

A może to spalanie stukowe... Sprawdź zapłon (ustawienie zapłonu) oraz skład mieszanki (ilość wykręceń śruby mieszanki
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez krzysiek17 » 10/3/2010, 14:54

Właśnie ja się nie znam za bardzo, możliwe, że gdy rozbiorę ten cylinder to mogę go potem nie umieć złożyć??? czy jest to takie proste że nie będę miał problemów.
krzysiek17
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 11/5/2009, 19:16

Postprzez miki1406 » 11/3/2010, 10:04

Przy składaniu trzeba odpowiednio ścisnąć pierścienie, tak aby zamknęły się na zamkach, do tego dół cylindra musi być posmarowany silikonem, aby nie pobierał lewego powietrza bokami po złożeniu. Wymaga to troszkę wprawy... Można na siłe połamać pierścienie...

Napisz skąd jesteś może ktoś ci pomoże
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez MECHA-MOT » 12/3/2010, 19:09

Spalanie stukowe (detonacyjne) można wyeliminować ponieważ jest to inaczej samozapłon mieszanki paliwowo powietrzej przez dojsciem tłoka w GMP.


To że stukowe to nie znaczy że dzwoni ;]]
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez maciek.046 » 12/3/2010, 19:16

ja obstawiam ze to pierscionki...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez krzysiek17 » 26/3/2010, 21:09

ostatnio zauważyłem, że z pod silnika trochę olej kapie ale to bardzo mało, czy może to być związane z tym wypadkiem o którym napisałem na początku tematu???
krzysiek17
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 11/5/2009, 19:16

Postprzez Ripper » 28/3/2010, 15:24

jak olej kapie to stawiam eeee coca cole ,że to uszczelka po cylkiem albo na głowicy;] może to i głupia teoria ale ja miałem tak w ns1 ,że zablokował się gaz pochodził chwile na wysokich , dostał w p**zde ,zaczeło kapać delikatnie albo się skraplać na silniku i właśnie czasami dziwnie brzęczał. jak dodawałem gazu to nieraz to ustawało i jak by troche więcej mocy miał (kompresja wracała do normy) wymień uszczelki i będzie dobrze ;)
Ripper
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 26/6/2008, 16:23



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na górê
cron