jak odblokować suzuki gsx600f
			Posty: 19
			 • Strona 1 z 1
		
	
jak odblokować suzuki gsx600f
czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak można odblokować suzuki gsx600f z 90 roku, motocykl w tym momencie ma 50KM i jest zbyt słaby, proszę o porady
				
			- waldi210587
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28
 
NIE MA TAKIEGO BICIA!!!
moto najprawdopodobniej ma dysze do wymiany na odpowiedni rozmiar, GSy500 tak blokowali, tylko tam wystarczyło włożyć dyszę od kaszla i było 100%mocy za 30pln
				moto najprawdopodobniej ma dysze do wymiany na odpowiedni rozmiar, GSy500 tak blokowali, tylko tam wystarczyło włożyć dyszę od kaszla i było 100%mocy za 30pln
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!  
			- 
				

melvin - PierwszyOkrutny
 - Posty: 8393
 - Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
 - Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
 
- waldi210587
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28
 
wolno się rozpędza, wkręca się na 12,5tys, prędkość max ok 190km/h. motocykl sprowadzony jest ze szwajcari i tam był na nauce jazdy, w dowodzie ma tylko 36kw(ok50KM)
				
			- waldi210587
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28
 
- 
				

dominik528 - Świeżak
 - Posty: 229
 - Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
 - Lokalizacja: Lipinki
 
O blokadach ta suzi juz nie pamieta 
 
Kiedys sprowadzilem tez yamahe 600 i w papierach miala wpisane 36 KM(nawet byl kwit z serwisu jak dlawili na 36KM) a co sie okazalo byla odblokowana.
Jedyne co mozesz zrobic to wyregulowac(chociaz sprawdzic) ustawienia gaznikow,,zaworow,wyczyscic filtr powietrza,dysze w gaznikach mozliwe,ze blokade mial w gaznikach oraz króćcach i nie zmienili dysz
Poszukaj w necie jaka jest predkosc max ,na pewno w okolicach 200-210km/h,a ze Twoje moto idzie 190km/h to i tak dobrze,wkreca sie jak piszesz tez jak motocykl bez jakichkolwiek blokad.
Sprawdz cisnienie w garach,mozliwe ,ze juz jest slabe
				
			Kiedys sprowadzilem tez yamahe 600 i w papierach miala wpisane 36 KM(nawet byl kwit z serwisu jak dlawili na 36KM) a co sie okazalo byla odblokowana.
Jedyne co mozesz zrobic to wyregulowac(chociaz sprawdzic) ustawienia gaznikow,,zaworow,wyczyscic filtr powietrza,dysze w gaznikach mozliwe,ze blokade mial w gaznikach oraz króćcach i nie zmienili dysz
Poszukaj w necie jaka jest predkosc max ,na pewno w okolicach 200-210km/h,a ze Twoje moto idzie 190km/h to i tak dobrze,wkreca sie jak piszesz tez jak motocykl bez jakichkolwiek blokad.
Sprawdz cisnienie w garach,mozliwe ,ze juz jest slabe
- 
				

macs - Bywalec
 - Posty: 546
 - Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
 - Lokalizacja: Pomorskie
 
moto jednak jest odblokowany, znalazłem przyczynę a jest nią akomulator, po jego zmianie wszystko chodzi tak jak powinno
				
			- waldi210587
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28
 
w jaki sposób akumulator mógł blokować motocykl? szczerze pierwszy raz sie napotkałem z takim czymś... sam mam zblokowaną suzi gsx 550 również do 50KM i szukam jakiś info
				suzuki gsx 550 es & kawasaki zxr 750 & wsk 125 1959r & mz trophy 250 & gazela 175 
			- Quiver
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 3/3/2010, 14:12
 - Lokalizacja: Chelmek
 
dla wszystkich co mają gaźniki typu CVK (czyli te ze ślizgowymi zaworami podciśnieniowymi):
Przy zdjętym airboxie sprawdźcie manualnie na jaką wysokość podnoszą się używając palców te zawory.
Powinny chować się w 100% i równać ze ścianką gardzieli.
Jeżeli zostaje np 3-4mm do schowania się - to jedna z blokad. Kiedyś kupiłem takie gaźniki i tak właśnie były zblokowane. Wymiana tych zaworów wraz z membranami z modelu nieblokowanego przyniosła pożądany efekt.
				Przy zdjętym airboxie sprawdźcie manualnie na jaką wysokość podnoszą się używając palców te zawory.
Powinny chować się w 100% i równać ze ścianką gardzieli.
Jeżeli zostaje np 3-4mm do schowania się - to jedna z blokad. Kiedyś kupiłem takie gaźniki i tak właśnie były zblokowane. Wymiana tych zaworów wraz z membranami z modelu nieblokowanego przyniosła pożądany efekt.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
- waldi210587
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28
 
waldi210587 napisał(a):mój jednak nie był zblokowany, miał słaby akomulator i dla tego było tylko 50% mocy
Możesz kolego bardziej szczegółowo objaśnić, bo to bardzo ciekawe jest.
- 
				

dominik528 - Świeżak
 - Posty: 229
 - Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
 - Lokalizacja: Lipinki
 
motocykl słabo przyśpieszał, wolniej wkręcał się na obroty i potrafił się przydusić. Myślałem że jest zblokowany bo w dowodzie ma tylko 36KW i tak chodził słabo. Akomulator który w nim siedział był słaby i podczas jazdy potrafiło go rozładować nawet wtedy gdy zapalił na nim z rozrusznika to po 3 kilometrach po zgaszeniu nie dał rady zakręcić, wtedy wymieniłem akomulator na nowy i moto chodzi 2x lepiej, wkręca się szybko i jest wogóle inna jazda i nie rozładowuje go. zastanawiam się dlaczego tak się działo za słaby akomulator czy co, chociaż mój kolega jezdził na nim  i miał wszystko w porządku
				
			- waldi210587
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28
 
Miał 36kW bo w Niemcowni płacisz OC z kW a nie z pojemności... Dlatego dławią oni motocykle... 
Blokada przepustnic podciśnieniowych to częste zjawisko... Spotkacie to w każdym chińskim skuterku. Tutaj wystarczy z pokrywki membrany wykręcić śrubkę
				Blokada przepustnic podciśnieniowych to częste zjawisko... Spotkacie to w każdym chińskim skuterku. Tutaj wystarczy z pokrywki membrany wykręcić śrubkę
Jak fenix z popiołów 
			- 
				

miki1406 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2847
 - Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
 - Lokalizacja: Skierniewice
 
			Posty: 19
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości