HONDA CR Opinie Porady
3 X tak
dokładnie takie oleje ci powiedzieliśmy

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak stwierdzic kiedy potrzebny jest remont( jezdzic az moto przestanie jezdzic) i co jest lepsze pokrycie tulei nicasilem czy wstawic tuleje zeliwna??
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
oczywiście że nicasil lepszy
jeździsz tak dlugo aż motor bd tracił moc, nie bd sie wkrecal jak należy itp
jak tak sie stanie wymieniasz tłok, sprawdzasz czy nie ma luzów ani przebarwień na korbie, jeżeli co kolwiek jest to wymieniasz ją wraz z łożyskami
tak jest bezpieczniej i taniej
jeździsz tak dlugo aż motor bd tracił moc, nie bd sie wkrecal jak należy itp
jak tak sie stanie wymieniasz tłok, sprawdzasz czy nie ma luzów ani przebarwień na korbie, jeżeli co kolwiek jest to wymieniasz ją wraz z łożyskami
tak jest bezpieczniej i taniej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Te 2 tematy były poruszane już wiele razy. Zostało powiedziane naprawdę dużo przydatnych rzeczy. Wystarczy poszukać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
zależy tez jaki motór jeden ma 3-4 tłoki inny ma mniej lub więcej ale chyba 4 -5 tłoków nie więcej wytrzyma nicasil bo to w koncu powłoka o grubosci kilkusetnych milimetra
starsze crossy były na żeliwie nowe są juz na nicasilu

starsze crossy były na żeliwie nowe są juz na nicasilu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A jak chce sie nicasil to inny clinder trzeba zalatwic?? I gdzie mozna kupic korbe do hondy cr 500 1992r??
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
jak chcesz nicasil to na żeliwnym cylindrze sie go nie da zrobic. wtedy trzeba kupic nowy/używany cylinder z powloką żeliwną mozna kupic np dobity i samemu zregenerowac. co do korby szukaj na allegro, olekmotocykle a najlepiej wpisz w google i powinno ci znalesc 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
starsze motocykle nie miały nicasilu a mimo to świetnie sobie dawały rade, oczywiscie na nicasilu jest lepiej - lepsze chłodzenie cylindra i tłoka, lepsza kompresja, większa żywotnosc powłoki. oczywiscie żeby miec nicasil trzeba miec odpowiedni tlok - tak samo jak na żeliwie tez musi byc tłok pod żeliwo. wiec nie ma tak że gorsza po prostu nicasil jest lepszy. ale jak cie nie stac wsadz żeliwo i na pewno bedziesz sie cieszył sprzętem. jak widze masz CR 500 i róznica mocy na nicasilu czy nie jest dla ciebie nieodczuwalna 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wg ciebie ?
bez urazy ale co jesteś znawcą i wiesz co jest lepsze a co nie ?
Nicasil jest najlepszą powłoką cylindra jakądo tej pory wymyślili - teraz juz nawet skuterki wchodzą z nicasilowymi cylkami. to jest niewątpliwie przyszłośc. Dawniej niektóre sprzęty to miały a inne nie. niestety nie znam historii hondy CR 500 - bo nawet nie chce mi sie szukac ale jeżeli miały seryjnie nicasil to na nim powinny pracowac. jeżeli miały żeliwo to można stosować i to i to. Generalnie na nicasilu mocy przybędzie - na pewno - ale czy to zauważysz, wątpie
z kolei moto bedzie ładniej odpalało, lepiej sie wkręcało i miało jako tako większą żywotnosc. to sie tyczy każdego silnika spalonowego ;D
żeliwo teraz jest stosowane tylko do cięcia kosztów ;P bo jednak kupując skutera na nicasilu dopłacasz sporo za same żeliwo. crossy są produkowane seryjnie z nicasilem bo to zapewnia najlepsze osiągi i wytrzymałośc. one są z góry przygotowane na częste remonty itp. a żeliwo wsadzają ci którzy nie mają kasy na dobre pokrycie cylka nicasilem. lub Ci którzy mają starsze sprzęty jak kolega... jeżeli miałbym kase to bym jak najbardziej starał sie miec moto na jak najlepszym nicasilu. ale jak ktos chce jeździc taniej a nie zależy mu na lepszych osiągasz to żeliwo w starszych sprzętach wystarcza. w nowszych nawet na żeliwie moto nie chodzi tak jak powinno. wiem bo miałem swoją CR 250 na żeliwie - niby szła jak burza - wszystkie 4takty 450 ccm brała
jednak czuc nawet smigając 125 na nicasilu że specyfika silnika jest nieco inna i nowsze sprzęty są przystosowane bardziej pod nicasil ;D i jeszcze kwestia pojemnosci przy 125 ccm i mniej bedzie wyraźniej czuc - wręcz odczuwalnie czy sie smiga na tym czy na tym. z kolei w 250 i 500 moc sama w sobie przez śmiertelnika jest nie od rozróżnienia. jedynie elastycznosc silnika i wytrzymałosc jak juz wspomniałem jest inna
tyle odemnie ;P


Nicasil jest najlepszą powłoką cylindra jakądo tej pory wymyślili - teraz juz nawet skuterki wchodzą z nicasilowymi cylkami. to jest niewątpliwie przyszłośc. Dawniej niektóre sprzęty to miały a inne nie. niestety nie znam historii hondy CR 500 - bo nawet nie chce mi sie szukac ale jeżeli miały seryjnie nicasil to na nim powinny pracowac. jeżeli miały żeliwo to można stosować i to i to. Generalnie na nicasilu mocy przybędzie - na pewno - ale czy to zauważysz, wątpie

żeliwo teraz jest stosowane tylko do cięcia kosztów ;P bo jednak kupując skutera na nicasilu dopłacasz sporo za same żeliwo. crossy są produkowane seryjnie z nicasilem bo to zapewnia najlepsze osiągi i wytrzymałośc. one są z góry przygotowane na częste remonty itp. a żeliwo wsadzają ci którzy nie mają kasy na dobre pokrycie cylka nicasilem. lub Ci którzy mają starsze sprzęty jak kolega... jeżeli miałbym kase to bym jak najbardziej starał sie miec moto na jak najlepszym nicasilu. ale jak ktos chce jeździc taniej a nie zależy mu na lepszych osiągasz to żeliwo w starszych sprzętach wystarcza. w nowszych nawet na żeliwie moto nie chodzi tak jak powinno. wiem bo miałem swoją CR 250 na żeliwie - niby szła jak burza - wszystkie 4takty 450 ccm brała


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
?? a ty czytasz to co piszesz ? i umiesz czytac ze zrozumieniem ?
mocy przybędzie to jest niewątpliwe - nicasil lepsze sprężanie - większa moc. ale podkreśliłem że czy żeliwo czy nicasil to jest nie do zauważenia. lecz ta moc wzrasta. jakbym siadł teraz na zatartą CR 500 tez zapewne bym mial pełno w gaciach i ostro by sie jechało. to tez na pewno ;P jednak wiem co pisze
i wiem że mocy wzrasta jednak przy tej pojemnosci cięzko cokolwiek wyczuc. zresztą tak jak kolega kupił yz450f i był przekonany że mu sprzęgło ciągnie bo on daje gazu obroti idą a on wolno sie rozpędza wymienił tarcze i dalej to samo - okazało sie że motor po prostu sie kopie
kazde odkrecenie manetki to pozostawiona dziura w ziemi ;D - takie jest odczucie 

mocy przybędzie to jest niewątpliwe - nicasil lepsze sprężanie - większa moc. ale podkreśliłem że czy żeliwo czy nicasil to jest nie do zauważenia. lecz ta moc wzrasta. jakbym siadł teraz na zatartą CR 500 tez zapewne bym mial pełno w gaciach i ostro by sie jechało. to tez na pewno ;P jednak wiem co pisze



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
zależy jaki motór i ile wogóle tłoków sie dobierze bo czasami są tylko 2 -3 nadwymiary z tego co pamietam do cr 250 z 5 tłoków jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam. Posiadam honde cr 125 z 2006r. po dzisiejszej jezdzie stwierdzilem, ze moja CR'ka ma tylko 4biegi, moje pytanie brzmi!? Czy to jest oryginalnie 4biegi w CR'kach z 2006r.? Czy czasem ktos samemu sie w to nie bawil i nic nie wymienial? Czy musza byc 4biegi tylko, ze one sa dluzsze i pojdzie sie na nich tyle samo co na CR'kach starszych po 6biegow?!
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości