Zobacz wątek - HONDA CR Opinie Porady
NAS Analytics TAG

HONDA CR Opinie Porady

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 19/2/2010, 15:57

3 X tak :) dokładnie takie oleje ci powiedzieliśmy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez filipuk_pl » 2/3/2010, 20:04

jak stwierdzic kiedy potrzebny jest remont( jezdzic az moto przestanie jezdzic) i co jest lepsze pokrycie tulei nicasilem czy wstawic tuleje zeliwna??
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny


Postprzez Bostorn » 2/3/2010, 20:16

oczywiście że nicasil lepszy

jeździsz tak dlugo aż motor bd tracił moc, nie bd sie wkrecal jak należy itp

jak tak sie stanie wymieniasz tłok, sprawdzasz czy nie ma luzów ani przebarwień na korbie, jeżeli co kolwiek jest to wymieniasz ją wraz z łożyskami

tak jest bezpieczniej i taniej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 2/3/2010, 20:18

Te 2 tematy były poruszane już wiele razy. Zostało powiedziane naprawdę dużo przydatnych rzeczy. Wystarczy poszukać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez filipuk_pl » 3/3/2010, 18:49

Nie moge znalesc takowego tematu. A nicasil na ile wystarczy??
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez Bostorn » 3/3/2010, 19:22

na dłuuugo kilka tłoków ok 1-2-5 lat w zależnosci kto jak i ile jeździ
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez filipuk_pl » 3/3/2010, 20:54

A oryginalnie crossy sa na nicasilu czy tulei zeliwnej??
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez henio12323 » 3/3/2010, 21:53

zależy tez jaki motór jeden ma 3-4 tłoki inny ma mniej lub więcej ale chyba 4 -5 tłoków nie więcej wytrzyma nicasil bo to w koncu powłoka o grubosci kilkusetnych milimetra :P
starsze crossy były na żeliwie nowe są juz na nicasilu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 4/3/2010, 17:29

A jak chce sie nicasil to inny clinder trzeba zalatwic?? I gdzie mozna kupic korbe do hondy cr 500 1992r??
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez cztery » 4/3/2010, 18:51

Jeny do takie motoru to szukać tylko na allegro...
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez henio12323 » 4/3/2010, 19:23

jak chcesz nicasil to na żeliwnym cylindrze sie go nie da zrobic. wtedy trzeba kupic nowy/używany cylinder z powloką żeliwną mozna kupic np dobity i samemu zregenerowac. co do korby szukaj na allegro, olekmotocykle a najlepiej wpisz w google i powinno ci znalesc :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 5/3/2010, 18:02

a tuleja zeliwna wiem ze jest tansza a duzo gorsza??
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez henio12323 » 5/3/2010, 18:44

starsze motocykle nie miały nicasilu a mimo to świetnie sobie dawały rade, oczywiscie na nicasilu jest lepiej - lepsze chłodzenie cylindra i tłoka, lepsza kompresja, większa żywotnosc powłoki. oczywiscie żeby miec nicasil trzeba miec odpowiedni tlok - tak samo jak na żeliwie tez musi byc tłok pod żeliwo. wiec nie ma tak że gorsza po prostu nicasil jest lepszy. ale jak cie nie stac wsadz żeliwo i na pewno bedziesz sie cieszył sprzętem. jak widze masz CR 500 i róznica mocy na nicasilu czy nie jest dla ciebie nieodczuwalna :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cztery » 5/3/2010, 19:06

W takim sprzęcie to tylko żeliwny wg. mnie...
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez henio12323 » 5/3/2010, 19:17

wg ciebie ? :P bez urazy ale co jesteś znawcą i wiesz co jest lepsze a co nie ? :P
Nicasil jest najlepszą powłoką cylindra jakądo tej pory wymyślili - teraz juz nawet skuterki wchodzą z nicasilowymi cylkami. to jest niewątpliwie przyszłośc. Dawniej niektóre sprzęty to miały a inne nie. niestety nie znam historii hondy CR 500 - bo nawet nie chce mi sie szukac ale jeżeli miały seryjnie nicasil to na nim powinny pracowac. jeżeli miały żeliwo to można stosować i to i to. Generalnie na nicasilu mocy przybędzie - na pewno - ale czy to zauważysz, wątpie :D z kolei moto bedzie ładniej odpalało, lepiej sie wkręcało i miało jako tako większą żywotnosc. to sie tyczy każdego silnika spalonowego ;D
żeliwo teraz jest stosowane tylko do cięcia kosztów ;P bo jednak kupując skutera na nicasilu dopłacasz sporo za same żeliwo. crossy są produkowane seryjnie z nicasilem bo to zapewnia najlepsze osiągi i wytrzymałośc. one są z góry przygotowane na częste remonty itp. a żeliwo wsadzają ci którzy nie mają kasy na dobre pokrycie cylka nicasilem. lub Ci którzy mają starsze sprzęty jak kolega... jeżeli miałbym kase to bym jak najbardziej starał sie miec moto na jak najlepszym nicasilu. ale jak ktos chce jeździc taniej a nie zależy mu na lepszych osiągasz to żeliwo w starszych sprzętach wystarcza. w nowszych nawet na żeliwie moto nie chodzi tak jak powinno. wiem bo miałem swoją CR 250 na żeliwie - niby szła jak burza - wszystkie 4takty 450 ccm brała :P jednak czuc nawet smigając 125 na nicasilu że specyfika silnika jest nieco inna i nowsze sprzęty są przystosowane bardziej pod nicasil ;D i jeszcze kwestia pojemnosci przy 125 ccm i mniej bedzie wyraźniej czuc - wręcz odczuwalnie czy sie smiga na tym czy na tym. z kolei w 250 i 500 moc sama w sobie przez śmiertelnika jest nie od rozróżnienia. jedynie elastycznosc silnika i wytrzymałosc jak juz wspomniałem jest inna :D tyle odemnie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cztery » 5/3/2010, 23:06

chłopie o czym ty mówisz CR 500 i teksty typu "na pewno mocy przybędzie" W takim sprzęcie na pół zatartym tłoku 3/4 z nas by sie nie skapnęło, że brakuje mocy...
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez henio12323 » 5/3/2010, 23:14

?? a ty czytasz to co piszesz ? i umiesz czytac ze zrozumieniem ? :P
mocy przybędzie to jest niewątpliwe - nicasil lepsze sprężanie - większa moc. ale podkreśliłem że czy żeliwo czy nicasil to jest nie do zauważenia. lecz ta moc wzrasta. jakbym siadł teraz na zatartą CR 500 tez zapewne bym mial pełno w gaciach i ostro by sie jechało. to tez na pewno ;P jednak wiem co pisze :P i wiem że mocy wzrasta jednak przy tej pojemnosci cięzko cokolwiek wyczuc. zresztą tak jak kolega kupił yz450f i był przekonany że mu sprzęgło ciągnie bo on daje gazu obroti idą a on wolno sie rozpędza wymienił tarcze i dalej to samo - okazało sie że motor po prostu sie kopie :D kazde odkrecenie manetki to pozostawiona dziura w ziemi ;D - takie jest odczucie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 6/3/2010, 13:23

A na tulei ile tlokow mozna jezdzic mniej wiecej??
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez henio12323 » 6/3/2010, 20:44

zależy jaki motór i ile wogóle tłoków sie dobierze bo czasami są tylko 2 -3 nadwymiary z tego co pamietam do cr 250 z 5 tłoków jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 13/3/2010, 18:44

Witam. Posiadam honde cr 125 z 2006r. po dzisiejszej jezdzie stwierdzilem, ze moja CR'ka ma tylko 4biegi, moje pytanie brzmi!? Czy to jest oryginalnie 4biegi w CR'kach z 2006r.? Czy czasem ktos samemu sie w to nie bawil i nic nie wymienial? Czy musza byc 4biegi tylko, ze one sa dluzsze i pojdzie sie na nich tyle samo co na CR'kach starszych po 6biegow?!
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr