[Ducati Monster 1100] Ducati Monster 1100 - Potwornic
Posty: 13
• Strona 1 z 1
[Ducati Monster 1100] Ducati Monster 1100 - Potwornic
Dyskusja na temat: Ducati Monster 1100 - Potwornicki
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Monster 1100 - Potwornicki
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Monster 1100 - Potwornicki
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Potwornicki - fajnie to wymyśliliście
Wspaniały motocykl, podobnie jak stare Porshe 911 - klasyka, te sprzęty zawsze będą się podobać.
P.S Pierwsze Monstery nie miały obrotomierza. ;]<br><hr>lothar
Wspaniały motocykl, podobnie jak stare Porshe 911 - klasyka, te sprzęty zawsze będą się podobać.
P.S Pierwsze Monstery nie miały obrotomierza. ;]<br><hr>lothar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bardzo fajny artykuł. Ogólnie kocham V2:) Chętnie bym się przejechał takim Monsterem... pozdro<br><hr>arturo925
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajny artykuł...Skądś znam ten motocykl:-)
Od siebie dodam, że mam 173 cm wzrostu i podpierałem się palcami stóp- mniejsi mogą mieć problem, chyba że podeprą się tylko 1 nogą, przechylając lekko na bok- moto jest lekkie nie ma obawy, no w zakrętach to tylko redukuje się Ducati co ma slippery sprzęgło- reszta musi przed zakrętem z odpowiednią redukcją, żeby w zakręcie mieć włożony właściwy bieg, tylny hamulec jest tylko do podtrzymania przed światłami, lub na delikatne dohamowania przed przejściem, motocykl 1,5 osobowy- pasażer innej płci niż przeciwna budzi dziwne skojarzenia odnośnie preferencji kierowcy:-), najpiękniejszy chłodzony powietrzem współczesny silnik L-twin, dodam też że dość oszczędny, do jazdy po mieście zmieniłbym przełożenia o 3 zęby z tyłu, lub 1 z przodu...Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta
Od siebie dodam, że mam 173 cm wzrostu i podpierałem się palcami stóp- mniejsi mogą mieć problem, chyba że podeprą się tylko 1 nogą, przechylając lekko na bok- moto jest lekkie nie ma obawy, no w zakrętach to tylko redukuje się Ducati co ma slippery sprzęgło- reszta musi przed zakrętem z odpowiednią redukcją, żeby w zakręcie mieć włożony właściwy bieg, tylny hamulec jest tylko do podtrzymania przed światłami, lub na delikatne dohamowania przed przejściem, motocykl 1,5 osobowy- pasażer innej płci niż przeciwna budzi dziwne skojarzenia odnośnie preferencji kierowcy:-), najpiękniejszy chłodzony powietrzem współczesny silnik L-twin, dodam też że dość oszczędny, do jazdy po mieście zmieniłbym przełożenia o 3 zęby z tyłu, lub 1 z przodu...Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piękne jest ! Ale przednia lampa żywcem wyrwana z MV Brutale ...
Miło ze znowu V2 zaczyna się liczyć w nowych modelach .<br><hr>Maciek125
Miło ze znowu V2 zaczyna się liczyć w nowych modelach .<br><hr>Maciek125
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajna maszynka. Jako że motocykle są dziś do zabawy to taki sprzet idealnie wpisuje sie w dzisiejsze czasy. I dobrze jezdzi i super wyglada.<br><hr>Laleczka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajny sprzet.. ale za 48 tysiecy???? to jakas pomylkaKomentatorzy napisał(a):Fajna maszynka. Jako że motocykle są dziś do zabawy to taki sprzet idealnie wpisuje sie w dzisiejsze czasy. I dobrze jezdzi i super wyglada.<br><hr>Laleczka<br>
A na przyklad jest taki Triumph Speed Triple... motocykl w podobnym stylu, a duzo mocniejszy i kosztuje... niecale 40k
Nie wspominajac juz o Street Triple ktory kosztuje 30k i odpowiada klasa i osiagami monsterowi.
Nie wiem kto kupuje takie motocykle - mysle o ducati i ich polityce cenowej.<br><hr>dsfd
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ducati ma renomowany osprzęt, a Triumph japońską masówkę. Speed Triple przy Monsterze to ciężarówka, a Street nie ma szans jeśli chodzi o dynamikę silnika, jakość pracy zawieszeń. To jest przepaść, jeszcze większa niż różnica w cenie.<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Fajna maszynka. Jako że motocykle są dziś do zabawy to taki sprzet idealnie wpisuje sie w dzisiejsze czasy. I dobrze jezdzi i super wyglada.<br><hr>Laleczka<br>Komentatorzy napisał(a):Fajny sprzet.. ale za 48 tysiecy???? to jakas pomylka
A na przyklad jest taki Triumph Speed Triple... motocykl w podobnym stylu, a duzo mocniejszy i kosztuje... niecale 40k
Nie wspominajac juz o Street Triple ktory kosztuje 30k i odpowiada klasa i osiagami monsterowi.
Nie wiem kto kupuje takie motocykle - mysle o ducati i ich polityce cenowej.<br><hr>dsfd<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak to jest fajny filmik to ja nie wiem... bezsensowne ujęcia w mieście i do tego te ujęcia z kierownicy... porażka!!!<br><hr>robas
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości