Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
ee tam juz cos tam kupi  ale jakby miał z 4500 mógłby juz na alu jakąs CR dorwac. teraz ceny są w miare. a sprzęt znajdziesz igiełki w każdym roczniku
 ale jakby miał z 4500 mógłby juz na alu jakąs CR dorwac. teraz ceny są w miare. a sprzęt znajdziesz igiełki w każdym roczniku  tylko wystarczy poszukac...
 tylko wystarczy poszukac...
witam 
 
myśle że klx byłby dobry... a to ze względu na to że spoko cie pociągnie nie bedzie kucał DR-Z moze byc za mocna. i tu jak zwykle to samo zależy od tego jak bedziesz dawał sobie rade. bo jeden bedzie potrafił sie na klx zabic a inny kupi DR-Z i po połowie sezonu zmieni na cos szybszego. ale myśle że klx byłby lepszy
 DR-Z moze byc za mocna. i tu jak zwykle to samo zależy od tego jak bedziesz dawał sobie rade. bo jeden bedzie potrafił sie na klx zabic a inny kupi DR-Z i po połowie sezonu zmieni na cos szybszego. ale myśle że klx byłby lepszy  te kilka sekund do setki nie ma co sie tym sugerowac to nie auto
 te kilka sekund do setki nie ma co sie tym sugerowac to nie auto  w terenie czasami do 100 nigdy sie nie dobija
 w terenie czasami do 100 nigdy sie nie dobija  a i cięzko w tych kilku sekundach bo liczy sie to jak moto łapie trakcje. co do jazdy czemu 1 sezon 100% na asfalcie ?
 a i cięzko w tych kilku sekundach bo liczy sie to jak moto łapie trakcje. co do jazdy czemu 1 sezon 100% na asfalcie ?  po roku jazdy na asfalcie jak wjedziesz w teren to bedzie tak jakbys rok stracił
 po roku jazdy na asfalcie jak wjedziesz w teren to bedzie tak jakbys rok stracił  pojeździj tydzien po asfalcie obczaj jak sie zmienia biegi jak moto reaguje na gaz a potem dzida w terenie
 pojeździj tydzien po asfalcie obczaj jak sie zmienia biegi jak moto reaguje na gaz a potem dzida w terenie  tam sie nauczysz wszystkiego
 tam sie nauczysz wszystkiego  co do SM - tu sie mylisz
 co do SM - tu sie mylisz  SM cięzej jeździc w terenie ponieważ ma twardsze zawieszenie i tak dalej to lepiej już jest kupic enduro i wsadzic koła SM. podejrzewam że w zawodach supermoto nie bedziesz brał udziału
 SM cięzej jeździc w terenie ponieważ ma twardsze zawieszenie i tak dalej to lepiej już jest kupic enduro i wsadzic koła SM. podejrzewam że w zawodach supermoto nie bedziesz brał udziału  wiec seryjne hamulce i zawieszenie z enduro ci wystarczy.
 wiec seryjne hamulce i zawieszenie z enduro ci wystarczy. 
i jeszcze jak zwykle sie powtórze - najlepiej znajdz kolege sobie który ma jakis moto chocby yamahe DT naucz sie mniej więcej opanowac jazde do przodu i hamowanie
 naucz sie mniej więcej opanowac jazde do przodu i hamowanie  potem przejedz sie DR-Z albo klx i zobacz który bardziej ci będzie leżał. bo jak np po przejechaniu sie DR-Ztą bedziesz miał gacie brązowe i bedziesz sie bał maszyny to kup klx ale jeżeli po jeździe na klx poczujesz że moto jest zmulone że czujesz że mozesz troche odkręcic gaz to bierz DR-Z
 potem przejedz sie DR-Z albo klx i zobacz który bardziej ci będzie leżał. bo jak np po przejechaniu sie DR-Ztą bedziesz miał gacie brązowe i bedziesz sie bał maszyny to kup klx ale jeżeli po jeździe na klx poczujesz że moto jest zmulone że czujesz że mozesz troche odkręcic gaz to bierz DR-Z  wiem że na pewno cięzko bedzie tego dokonac ale taka moja rada
 wiem że na pewno cięzko bedzie tego dokonac ale taka moja rada  bo tak jak napisałem na większym sprzęcie niektórzy dają rade od początku a inni muszą zaczynac od mniejszych zabawek
 bo tak jak napisałem na większym sprzęcie niektórzy dają rade od początku a inni muszą zaczynac od mniejszych zabawek  aaa jeszcze dodam co do SM
 aaa jeszcze dodam co do SM  zawsze mozna miec oponki typu duro czyli takie nalane większe kostki o duzej powierzchni na oponke wtedy ma dobry kontakt z nawierzchnią a mimo to w terenie nie bedzie ci du*a uciekała na kazdym winklu
 zawsze mozna miec oponki typu duro czyli takie nalane większe kostki o duzej powierzchni na oponke wtedy ma dobry kontakt z nawierzchnią a mimo to w terenie nie bedzie ci du*a uciekała na kazdym winklu  ale i tak co kostka to kostka
 ale i tak co kostka to kostka 
				 ale jakby miał z 4500 mógłby juz na alu jakąs CR dorwac. teraz ceny są w miare. a sprzęt znajdziesz igiełki w każdym roczniku
 ale jakby miał z 4500 mógłby juz na alu jakąs CR dorwac. teraz ceny są w miare. a sprzęt znajdziesz igiełki w każdym roczniku  tylko wystarczy poszukac...
 tylko wystarczy poszukac...
witam
 
 
myśle że klx byłby dobry... a to ze względu na to że spoko cie pociągnie nie bedzie kucał
 DR-Z moze byc za mocna. i tu jak zwykle to samo zależy od tego jak bedziesz dawał sobie rade. bo jeden bedzie potrafił sie na klx zabic a inny kupi DR-Z i po połowie sezonu zmieni na cos szybszego. ale myśle że klx byłby lepszy
 DR-Z moze byc za mocna. i tu jak zwykle to samo zależy od tego jak bedziesz dawał sobie rade. bo jeden bedzie potrafił sie na klx zabic a inny kupi DR-Z i po połowie sezonu zmieni na cos szybszego. ale myśle że klx byłby lepszy  te kilka sekund do setki nie ma co sie tym sugerowac to nie auto
 te kilka sekund do setki nie ma co sie tym sugerowac to nie auto  w terenie czasami do 100 nigdy sie nie dobija
 w terenie czasami do 100 nigdy sie nie dobija  a i cięzko w tych kilku sekundach bo liczy sie to jak moto łapie trakcje. co do jazdy czemu 1 sezon 100% na asfalcie ?
 a i cięzko w tych kilku sekundach bo liczy sie to jak moto łapie trakcje. co do jazdy czemu 1 sezon 100% na asfalcie ?  po roku jazdy na asfalcie jak wjedziesz w teren to bedzie tak jakbys rok stracił
 po roku jazdy na asfalcie jak wjedziesz w teren to bedzie tak jakbys rok stracił  pojeździj tydzien po asfalcie obczaj jak sie zmienia biegi jak moto reaguje na gaz a potem dzida w terenie
 pojeździj tydzien po asfalcie obczaj jak sie zmienia biegi jak moto reaguje na gaz a potem dzida w terenie  tam sie nauczysz wszystkiego
 tam sie nauczysz wszystkiego  co do SM - tu sie mylisz
 co do SM - tu sie mylisz  SM cięzej jeździc w terenie ponieważ ma twardsze zawieszenie i tak dalej to lepiej już jest kupic enduro i wsadzic koła SM. podejrzewam że w zawodach supermoto nie bedziesz brał udziału
 SM cięzej jeździc w terenie ponieważ ma twardsze zawieszenie i tak dalej to lepiej już jest kupic enduro i wsadzic koła SM. podejrzewam że w zawodach supermoto nie bedziesz brał udziału  wiec seryjne hamulce i zawieszenie z enduro ci wystarczy.
 wiec seryjne hamulce i zawieszenie z enduro ci wystarczy. 
i jeszcze jak zwykle sie powtórze - najlepiej znajdz kolege sobie który ma jakis moto chocby yamahe DT
 naucz sie mniej więcej opanowac jazde do przodu i hamowanie
 naucz sie mniej więcej opanowac jazde do przodu i hamowanie  potem przejedz sie DR-Z albo klx i zobacz który bardziej ci będzie leżał. bo jak np po przejechaniu sie DR-Ztą bedziesz miał gacie brązowe i bedziesz sie bał maszyny to kup klx ale jeżeli po jeździe na klx poczujesz że moto jest zmulone że czujesz że mozesz troche odkręcic gaz to bierz DR-Z
 potem przejedz sie DR-Z albo klx i zobacz który bardziej ci będzie leżał. bo jak np po przejechaniu sie DR-Ztą bedziesz miał gacie brązowe i bedziesz sie bał maszyny to kup klx ale jeżeli po jeździe na klx poczujesz że moto jest zmulone że czujesz że mozesz troche odkręcic gaz to bierz DR-Z  wiem że na pewno cięzko bedzie tego dokonac ale taka moja rada
 wiem że na pewno cięzko bedzie tego dokonac ale taka moja rada  bo tak jak napisałem na większym sprzęcie niektórzy dają rade od początku a inni muszą zaczynac od mniejszych zabawek
 bo tak jak napisałem na większym sprzęcie niektórzy dają rade od początku a inni muszą zaczynac od mniejszych zabawek  aaa jeszcze dodam co do SM
 aaa jeszcze dodam co do SM  zawsze mozna miec oponki typu duro czyli takie nalane większe kostki o duzej powierzchni na oponke wtedy ma dobry kontakt z nawierzchnią a mimo to w terenie nie bedzie ci du*a uciekała na kazdym winklu
 zawsze mozna miec oponki typu duro czyli takie nalane większe kostki o duzej powierzchni na oponke wtedy ma dobry kontakt z nawierzchnią a mimo to w terenie nie bedzie ci du*a uciekała na kazdym winklu  ale i tak co kostka to kostka
 ale i tak co kostka to kostka 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
1) Jeżeli chodzi o to czemu pierwszy sezon na asfalcie to dlatego bo nie jestem jeszcze do końca przekonany jakiego motocykla szukam, chcialbym mieć mozliwość spróbowania jazdy i w terenie i na asfalcie. Wydaje mi się, że łatwiej będzię opanować najpierw jazdę na asfalcie po płaskim.
2)Koła supermoto są znacznie droższe niż koła enduro. Więc jeżeli chodzi o kwestie pienięzną to chyba taniej przejść z SM do enduro. Co do zawiechy to DR-Z sm podobno daje rade w terenie, ale najlepiej jakby wypowiedział się ktos kto jeżdził nim lub jeździ.
3)Jeżeli chodzi o opanowanie jazdy do przodu i hamowanie to raczej wiem o co chodzi. Mam prawko Kat A. Jedak nie uwazam, żę jestem mistrzem kierownicy czy cos, bo po wyjezdzeniu tych 20 godzin na kursie to tak naprawdę nie wiele można się nauczyć.
4)Jeszcze jest kwestia utraty wartośći. Myśle ze taki KlX dosc duzo straci po przejezdzonym sezonie. ( Jeżeli oczywiście będe chcial zmienić na cos większego)
5)Nie chce się klucić z Tobą, ale poprostu mam zamiar kupić coś czego nie będe żałował, że za wolne czy wręcz przeciwnie za szybkie. Dlatego każda opinia jest dla mnie ważna.
				
			2)Koła supermoto są znacznie droższe niż koła enduro. Więc jeżeli chodzi o kwestie pienięzną to chyba taniej przejść z SM do enduro. Co do zawiechy to DR-Z sm podobno daje rade w terenie, ale najlepiej jakby wypowiedział się ktos kto jeżdził nim lub jeździ.
3)Jeżeli chodzi o opanowanie jazdy do przodu i hamowanie to raczej wiem o co chodzi. Mam prawko Kat A. Jedak nie uwazam, żę jestem mistrzem kierownicy czy cos, bo po wyjezdzeniu tych 20 godzin na kursie to tak naprawdę nie wiele można się nauczyć.
4)Jeszcze jest kwestia utraty wartośći. Myśle ze taki KlX dosc duzo straci po przejezdzonym sezonie. ( Jeżeli oczywiście będe chcial zmienić na cos większego)
5)Nie chce się klucić z Tobą, ale poprostu mam zamiar kupić coś czego nie będe żałował, że za wolne czy wręcz przeciwnie za szybkie. Dlatego każda opinia jest dla mnie ważna.
- michals232
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/2/2010, 17:02
1) na pewno łatwiej na asfalcie, ale sama frajda z jazdy takimi sprzętami jest w terenie ;D 
2) ale supermoto same motocykle są droższe wiec lepiej kupic tanszego na kostkach dodac z tysiąc i kupic koła SM niz kupic więcej od razu na sM i szukac kół enduro. każde koła są i tak drogie
 wiec lepiej kupic tanszego na kostkach dodac z tysiąc i kupic koła SM niz kupic więcej od razu na sM i szukac kół enduro. każde koła są i tak drogie  co do SM czasami ludzie przywozą zza granicy. np w Anglii są tanie
 co do SM czasami ludzie przywozÄ… zza granicy. np w Anglii sÄ… tanie  wiec mozna nawet na ebayou kupic
 wiec mozna nawet na ebayou kupic  
 
3)hehe to jest racja ale zawsze taki klx pewnie mocniejszy jest niz sprzęt na którym sie uczyłes. ale skoro znasz podstawy to na jazde próbną bez świrowania mozna pojechac 
4) klx nawet trzyma cene. niestety nie śledze rynku takich enduro ale generalnie na takich moto sie nigdy nie zyskuje
 ale generalnie na takich moto sie nigdy nie zyskuje  
 
5) hehe ja to doskonale rozumiem wiem że tez nie chciałbym sprzętu który mi sie zaraz znudzi
 wiem że tez nie chciałbym sprzętu który mi sie zaraz znudzi  ja ci nie mówie żebys brał klx bo jest mniejszy. jestem dla ciebie 50/50 za klx a DRZta jak dla mnie oba sprzęty niezłe w swojej klasie. kwestia tylko czy ty podołasz śmigac na DR-Z czy moze lepiej kupic KLX pobujac sie 2-3 sezony a potem kupic cos większego. to juz twoja decyzja ja ci tylko moge doradzic
 ja ci nie mówie żebys brał klx bo jest mniejszy. jestem dla ciebie 50/50 za klx a DRZta jak dla mnie oba sprzęty niezłe w swojej klasie. kwestia tylko czy ty podołasz śmigac na DR-Z czy moze lepiej kupic KLX pobujac sie 2-3 sezony a potem kupic cos większego. to juz twoja decyzja ja ci tylko moge doradzic  bo jak juz wspomniałem X razy jeden sie na KLX zabije a dla innego klx na 1 moto to za mało
 bo jak juz wspomniałem X razy jeden sie na KLX zabije a dla innego klx na 1 moto to za mało  ja Cię nie znam i nie wiem do czego jestes zdolny
 ja Cię nie znam i nie wiem do czego jestes zdolny  dlatego proponuje ci sie przejechac i DRZ i KLx żeby obczaic oba sprzęty ;D
 dlatego proponuje ci sie przejechac i DRZ i KLx żeby obczaic oba sprzęty ;D
				2) ale supermoto same motocykle są droższe
 wiec lepiej kupic tanszego na kostkach dodac z tysiąc i kupic koła SM niz kupic więcej od razu na sM i szukac kół enduro. każde koła są i tak drogie
 wiec lepiej kupic tanszego na kostkach dodac z tysiąc i kupic koła SM niz kupic więcej od razu na sM i szukac kół enduro. każde koła są i tak drogie  co do SM czasami ludzie przywozą zza granicy. np w Anglii są tanie
 co do SM czasami ludzie przywozÄ… zza granicy. np w Anglii sÄ… tanie  wiec mozna nawet na ebayou kupic
 wiec mozna nawet na ebayou kupic  
 
3)hehe to jest racja ale zawsze taki klx pewnie mocniejszy jest niz sprzęt na którym sie uczyłes. ale skoro znasz podstawy to na jazde próbną bez świrowania mozna pojechac
 
4) klx nawet trzyma cene. niestety nie śledze rynku takich enduro
 ale generalnie na takich moto sie nigdy nie zyskuje
 ale generalnie na takich moto sie nigdy nie zyskuje  
 
5) hehe ja to doskonale rozumiem
 wiem że tez nie chciałbym sprzętu który mi sie zaraz znudzi
 wiem że tez nie chciałbym sprzętu który mi sie zaraz znudzi  ja ci nie mówie żebys brał klx bo jest mniejszy. jestem dla ciebie 50/50 za klx a DRZta jak dla mnie oba sprzęty niezłe w swojej klasie. kwestia tylko czy ty podołasz śmigac na DR-Z czy moze lepiej kupic KLX pobujac sie 2-3 sezony a potem kupic cos większego. to juz twoja decyzja ja ci tylko moge doradzic
 ja ci nie mówie żebys brał klx bo jest mniejszy. jestem dla ciebie 50/50 za klx a DRZta jak dla mnie oba sprzęty niezłe w swojej klasie. kwestia tylko czy ty podołasz śmigac na DR-Z czy moze lepiej kupic KLX pobujac sie 2-3 sezony a potem kupic cos większego. to juz twoja decyzja ja ci tylko moge doradzic  bo jak juz wspomniałem X razy jeden sie na KLX zabije a dla innego klx na 1 moto to za mało
 bo jak juz wspomniałem X razy jeden sie na KLX zabije a dla innego klx na 1 moto to za mało  ja Cię nie znam i nie wiem do czego jestes zdolny
 ja Cię nie znam i nie wiem do czego jestes zdolny  dlatego proponuje ci sie przejechac i DRZ i KLx żeby obczaic oba sprzęty ;D
 dlatego proponuje ci sie przejechac i DRZ i KLx żeby obczaic oba sprzęty ;DKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a może cos pomiędzy mulastym KLX 250, a dość szybką drz 400sm?
moze Yamaha wr 250?
czy moze cos jeszcze innego?
				
			moze Yamaha wr 250?
czy moze cos jeszcze innego?
- michals232
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/2/2010, 17:02
Yamaha wr to bardziej hard enduro i silnik może się męczyć podczas dłuższej jazdy po asfalcie hmmm... pomiędzy DRZsm a KLX może być np. yamaha XT 350 - 30KM, suzuki DR 350- 30 KM ale biorąc pod uwage cene poprzednich sugerowanych moto to XT jak i DR można kupić dużo taniej 
do 7tyś w bdb stanie:) kumpel ma DR i sobie chwali niezawodność jak i zużycie paliwa .
				
			do 7tyś w bdb stanie:) kumpel ma DR i sobie chwali niezawodność jak i zużycie paliwa .
- 
				 
 Marcin65432105
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
dokładnie  dobrze powiedziane. polecam tez DR 350 moto jest bezawaryjny w miare mocny ale da sie tym jeździc i nawet jako 1 sprzęt nie ma problemu. tyle że moto są tansze i nieco starsze ale nie ma co sie zrażać. w końcu mozesz sobie kupic na kilka sezonów DR 350 opanowac ją a potem kupic juz cos duzo nowszego i lepszego. dla przykłądu dam kumpla miał 4 lata DR-Z 400 sprzedał i kupił ktm exc 530
 dobrze powiedziane. polecam tez DR 350 moto jest bezawaryjny w miare mocny ale da sie tym jeździc i nawet jako 1 sprzęt nie ma problemu. tyle że moto są tansze i nieco starsze ale nie ma co sie zrażać. w końcu mozesz sobie kupic na kilka sezonów DR 350 opanowac ją a potem kupic juz cos duzo nowszego i lepszego. dla przykłądu dam kumpla miał 4 lata DR-Z 400 sprzedał i kupił ktm exc 530  wiec dosyc spory skok
 wiec dosyc spory skok  ale gosc widze dawał rade. tyle że przed DR-Z miał te wszystkie WSKi MZtki i to nie rok czy dwa tylko sie tym jarał jakiś czas
 ale gosc widze dawał rade. tyle że przed DR-Z miał te wszystkie WSKi MZtki i to nie rok czy dwa tylko sie tym jarał jakiś czas  także na DR-Z jeździł z jakimstam doswiadczeniem. bo mówił że w WSCE wywalił amortyzator z tyłu wsadził spręzyne z malucha
 także na DR-Z jeździł z jakimstam doswiadczeniem. bo mówił że w WSCE wywalił amortyzator z tyłu wsadził spręzyne z malucha  i jeździł tym po torze oczywiscie X lat temu
 i jeździł tym po torze oczywiscie X lat temu  wiec tak samo tobie moze dobtze by było zacząc jazde na np DR 350 potem po kilku sezonach sprzedac i kupic cos na co sie zdecydujesz czy bardziej w teren - hard enduro, czy bardziej na ulice
 wiec tak samo tobie moze dobtze by było zacząc jazde na np DR 350 potem po kilku sezonach sprzedac i kupic cos na co sie zdecydujesz czy bardziej w teren - hard enduro, czy bardziej na ulice  dodam że DRki trzymają cene wiec jak dobrze trafisz to moze nic nie stracisz na tym
  dodam że DRki trzymają cene wiec jak dobrze trafisz to moze nic nie stracisz na tym  a moto na prawde bezawaryjne
 a moto na prawde bezawaryjne  w sumie to byłaby dobra alternatywa między DR-Z a KLX
 w sumie to byłaby dobra alternatywa między DR-Z a KLX
				 dobrze powiedziane. polecam tez DR 350 moto jest bezawaryjny w miare mocny ale da sie tym jeździc i nawet jako 1 sprzęt nie ma problemu. tyle że moto są tansze i nieco starsze ale nie ma co sie zrażać. w końcu mozesz sobie kupic na kilka sezonów DR 350 opanowac ją a potem kupic juz cos duzo nowszego i lepszego. dla przykłądu dam kumpla miał 4 lata DR-Z 400 sprzedał i kupił ktm exc 530
 dobrze powiedziane. polecam tez DR 350 moto jest bezawaryjny w miare mocny ale da sie tym jeździc i nawet jako 1 sprzęt nie ma problemu. tyle że moto są tansze i nieco starsze ale nie ma co sie zrażać. w końcu mozesz sobie kupic na kilka sezonów DR 350 opanowac ją a potem kupic juz cos duzo nowszego i lepszego. dla przykłądu dam kumpla miał 4 lata DR-Z 400 sprzedał i kupił ktm exc 530  wiec dosyc spory skok
 wiec dosyc spory skok  ale gosc widze dawał rade. tyle że przed DR-Z miał te wszystkie WSKi MZtki i to nie rok czy dwa tylko sie tym jarał jakiś czas
 ale gosc widze dawał rade. tyle że przed DR-Z miał te wszystkie WSKi MZtki i to nie rok czy dwa tylko sie tym jarał jakiś czas  także na DR-Z jeździł z jakimstam doswiadczeniem. bo mówił że w WSCE wywalił amortyzator z tyłu wsadził spręzyne z malucha
 także na DR-Z jeździł z jakimstam doswiadczeniem. bo mówił że w WSCE wywalił amortyzator z tyłu wsadził spręzyne z malucha  i jeździł tym po torze oczywiscie X lat temu
 i jeździł tym po torze oczywiscie X lat temu  wiec tak samo tobie moze dobtze by było zacząc jazde na np DR 350 potem po kilku sezonach sprzedac i kupic cos na co sie zdecydujesz czy bardziej w teren - hard enduro, czy bardziej na ulice
 wiec tak samo tobie moze dobtze by było zacząc jazde na np DR 350 potem po kilku sezonach sprzedac i kupic cos na co sie zdecydujesz czy bardziej w teren - hard enduro, czy bardziej na ulice  dodam że DRki trzymają cene wiec jak dobrze trafisz to moze nic nie stracisz na tym
  dodam że DRki trzymają cene wiec jak dobrze trafisz to moze nic nie stracisz na tym  a moto na prawde bezawaryjne
 a moto na prawde bezawaryjne  w sumie to byłaby dobra alternatywa między DR-Z a KLX
 w sumie to byłaby dobra alternatywa między DR-Z a KLXKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hmm jeżeli chodzi o DR 350 to raczej nie. Chciałem kupic coś nowego, albo używanego z małym przebiegiem i świerzy rocznik.
Zdecydowałem, że raczej wezmę Drz 400 sm jednak dopiero po jezdzie próbnej będe pewnien czy to akturat dobre moto dla mnie. Narazie to takie gdybanie. Jak okaże się zbyt dynamiczne, narowiste itd to biore klx 250.
				
			Zdecydowałem, że raczej wezmę Drz 400 sm jednak dopiero po jezdzie próbnej będe pewnien czy to akturat dobre moto dla mnie. Narazie to takie gdybanie. Jak okaże się zbyt dynamiczne, narowiste itd to biore klx 250.
- michals232
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/2/2010, 17:02
tak  ale nie wiele. róznica taka że jedna jest bardziej na tor a inna na zawody typu cross country
 ale nie wiele. róznica taka że jedna jest bardziej na tor a inna na zawody typu cross country  ale żadna nie jest bardziej na ulice niz na teren. wiec zależy jeszcze od twoich tras bo np na miasto większe gdzie nie ma długich prostych, liczy sie przyspieszenie no i ciągle sie hamuje i rozpędza to mozna nawet taką WRke wziąc. ale jeżeli mieszkasz w mniejszym miescie gdzie jedziesz po samych długich prostych to lepiej cos bardziej endurowatego wziąc
 ale żadna nie jest bardziej na ulice niz na teren. wiec zależy jeszcze od twoich tras bo np na miasto większe gdzie nie ma długich prostych, liczy sie przyspieszenie no i ciągle sie hamuje i rozpędza to mozna nawet taką WRke wziąc. ale jeżeli mieszkasz w mniejszym miescie gdzie jedziesz po samych długich prostych to lepiej cos bardziej endurowatego wziąc 
				 ale nie wiele. róznica taka że jedna jest bardziej na tor a inna na zawody typu cross country
 ale nie wiele. róznica taka że jedna jest bardziej na tor a inna na zawody typu cross country  ale żadna nie jest bardziej na ulice niz na teren. wiec zależy jeszcze od twoich tras bo np na miasto większe gdzie nie ma długich prostych, liczy sie przyspieszenie no i ciągle sie hamuje i rozpędza to mozna nawet taką WRke wziąc. ale jeżeli mieszkasz w mniejszym miescie gdzie jedziesz po samych długich prostych to lepiej cos bardziej endurowatego wziąc
 ale żadna nie jest bardziej na ulice niz na teren. wiec zależy jeszcze od twoich tras bo np na miasto większe gdzie nie ma długich prostych, liczy sie przyspieszenie no i ciągle sie hamuje i rozpędza to mozna nawet taką WRke wziąc. ale jeżeli mieszkasz w mniejszym miescie gdzie jedziesz po samych długich prostych to lepiej cos bardziej endurowatego wziąc 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam dylemat 4t czy 2t chodzi mi głownie o spalanie ale także możliwość startu w amatorskich zawodach, narazie jezdzę aprilią 125 ok 35km ale jest za cięzka i szukam czegoś lżejszego o poj 125-250 jednak kasiory tez wile nie mam więc granica do ok 5tys, myślałem o husk wr 125 (40km), ktm exc 250 ale to moto mają spalanie az do 10-12l czy możę się mylę? Pdpowiedzcie mi cos klonkretnego Dzięki 
				
			
- 
				 
 tomala821
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 18/3/2008, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
jeżeli chcesz sprzęt do startowania w zawodach to spalanie to jest akurat najmniejszy problem  bo więcej kasy wsadza sie w remonty
 bo więcej kasy wsadza sie w remonty  wiec jeżeli cie nie stac na samą benzyne zapomnij o dobrym utrzymaniu sprzętu przy życiu ;P co do 2t czy 4T sam musisz ocenic czym ci sie lepiej jeździ. 4T nieco mniej spala ale i tak nie jest to mało no i naprawy są kosztowne ;P. huska jest niezłym rozwiązaniem bo to hard enduro w sumie w zawodach mozna wziąc udział
 wiec jeżeli cie nie stac na samą benzyne zapomnij o dobrym utrzymaniu sprzętu przy życiu ;P co do 2t czy 4T sam musisz ocenic czym ci sie lepiej jeździ. 4T nieco mniej spala ale i tak nie jest to mało no i naprawy są kosztowne ;P. huska jest niezłym rozwiązaniem bo to hard enduro w sumie w zawodach mozna wziąc udział  i tam jest takie cos że jak sie jedzie wolno to w miare mało pali ale jak sie odkręca manete do konca i jak sie załączy zawór wydechowy to wtedy ciągnie więcej benzyny
 i tam jest takie cos że jak sie jedzie wolno to w miare mało pali ale jak sie odkręca manete do konca i jak sie załączy zawór wydechowy to wtedy ciągnie więcej benzyny  pozatym zastanów sie czy na większym moto dasz rade lub czy huska np nie bedzie za mała bo jednak rozbierznosc 125 a 250 jest wielka
 pozatym zastanów sie czy na większym moto dasz rade lub czy huska np nie bedzie za mała bo jednak rozbierznosc 125 a 250 jest wielka 
				 bo więcej kasy wsadza sie w remonty
 bo więcej kasy wsadza sie w remonty  wiec jeżeli cie nie stac na samą benzyne zapomnij o dobrym utrzymaniu sprzętu przy życiu ;P co do 2t czy 4T sam musisz ocenic czym ci sie lepiej jeździ. 4T nieco mniej spala ale i tak nie jest to mało no i naprawy są kosztowne ;P. huska jest niezłym rozwiązaniem bo to hard enduro w sumie w zawodach mozna wziąc udział
 wiec jeżeli cie nie stac na samą benzyne zapomnij o dobrym utrzymaniu sprzętu przy życiu ;P co do 2t czy 4T sam musisz ocenic czym ci sie lepiej jeździ. 4T nieco mniej spala ale i tak nie jest to mało no i naprawy są kosztowne ;P. huska jest niezłym rozwiązaniem bo to hard enduro w sumie w zawodach mozna wziąc udział  i tam jest takie cos że jak sie jedzie wolno to w miare mało pali ale jak sie odkręca manete do konca i jak sie załączy zawór wydechowy to wtedy ciągnie więcej benzyny
 i tam jest takie cos że jak sie jedzie wolno to w miare mało pali ale jak sie odkręca manete do konca i jak sie załączy zawór wydechowy to wtedy ciągnie więcej benzyny  pozatym zastanów sie czy na większym moto dasz rade lub czy huska np nie bedzie za mała bo jednak rozbierznosc 125 a 250 jest wielka
 pozatym zastanów sie czy na większym moto dasz rade lub czy huska np nie bedzie za mała bo jednak rozbierznosc 125 a 250 jest wielka 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wiem ale remonty własnie to dla mnie najmniejszy problem więc regulowanie zaworów wymiana częsci  w silniku mam za darmo, jeżdzę dużo dlatego istotne jest dla mnie spalanie i boje sie troche 250 w 2t xD zeby nie wychodziło ze przy niezbyt ostrej jezdzie 10-15l ;p bo huska podobno max 10l
				
			- 
				 
 tomala821
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 18/3/2008, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
full cross 250 w 2t pali 2.5-3  litra na godzine  bo tak sie liczy raczej fullów na 100 km nikt nie liczy. huska nie mam pojęcia duriv ma moze sie wypowie ile mu pali ;P ale wątpie żeby aż tyle łykała
 bo tak sie liczy raczej fullów na 100 km nikt nie liczy. huska nie mam pojęcia duriv ma moze sie wypowie ile mu pali ;P ale wątpie żeby aż tyle łykała  za mały tłoczek żeby aż 10 litrów przepalała
 za mały tłoczek żeby aż 10 litrów przepalała  xD
 xD
				 bo tak sie liczy raczej fullów na 100 km nikt nie liczy. huska nie mam pojęcia duriv ma moze sie wypowie ile mu pali ;P ale wątpie żeby aż tyle łykała
 bo tak sie liczy raczej fullów na 100 km nikt nie liczy. huska nie mam pojęcia duriv ma moze sie wypowie ile mu pali ;P ale wątpie żeby aż tyle łykała  za mały tłoczek żeby aż 10 litrów przepalała
 za mały tłoczek żeby aż 10 litrów przepalała  xD
 xDKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
szukałem sobie crossa zeby kupic i znalazłem ale nie wiem który by był dobry bo sie na tym nie znam całkiem dobrze.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1730714
http://allegro.pl/item934134273_honda_c ... cross.html
http://allegro.pl/item937895329_honda_c ... _kase.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1744681
http://allegro.pl/item939001498_honda_c ... lecam.html
http://allegro.pl/item935495135_suzuki_ ... _stan.html
http://allegro.pl/item935155287_suzuki_ ... lecam.html
tyle znalzazłem w takim dobrym stanie..a mam pytanie do tej CR z gory 2 z 1994 czy patrzec na nia czy nie bo ma metalowa rame czy patrzec tylko na aluminiowe??
Prosze doradzcie mi ktory by był najlepszy cross
				
			http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1730714
http://allegro.pl/item934134273_honda_c ... cross.html
http://allegro.pl/item937895329_honda_c ... _kase.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1744681
http://allegro.pl/item939001498_honda_c ... lecam.html
http://allegro.pl/item935495135_suzuki_ ... _stan.html
http://allegro.pl/item935155287_suzuki_ ... lecam.html
tyle znalzazłem w takim dobrym stanie..a mam pytanie do tej CR z gory 2 z 1994 czy patrzec na nia czy nie bo ma metalowa rame czy patrzec tylko na aluminiowe??
Prosze doradzcie mi ktory by był najlepszy cross
- Glucik
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 27/8/2009, 11:21
- Lokalizacja: Rybnik
Honda CR znakomity, niezawodny crossik heh to jest już bestia a nie crossik ale to nieważne polecałbym właśnie ten moto możesz nim startować nawet w zawodach co do RM to raczej odpuść sobie nawet niedawno kolega wypowiedział się o niej dość odpychająco:D 
Jeżeli chodzi o - który lepszy to ciężko powiedzieć ze zdjęć najlepiej byłoby abyś sam zobaczył i przejachał się na którymś z nich. Weź pod uwage przede wszystkim rame i silnik drobnymi obdarciami nie przejmowałbym się bo jeżeli moto jest eksplatowane to normalne sprawdź zawieszenie czy z widełek nie cieknie czy nie uginają się zbyt lekko tylni wachacz łożyska w kołach itd silnik czy też nie ma wycieków czy nic nie stuka w 2t ma się dość szybko zbierać na obroty i takie tam. Jeżeli wszystko jest wporzo to brałbym bo CR to naprawde świetny moto i posłuży ci bardzo długo Myślę że jeżeli jest z metalową rama to nieprzeszkadza jest tylko troche cięższy a starsze CR są niezawodne nie przejmuj się rocznikiem bo jak to kolega powiedział  "wolałbym starszą CR niż nowszego KXa"
 Myślę że jeżeli jest z metalową rama to nieprzeszkadza jest tylko troche cięższy a starsze CR są niezawodne nie przejmuj się rocznikiem bo jak to kolega powiedział  "wolałbym starszą CR niż nowszego KXa" 
				
			Jeżeli chodzi o - który lepszy to ciężko powiedzieć ze zdjęć najlepiej byłoby abyś sam zobaczył i przejachał się na którymś z nich. Weź pod uwage przede wszystkim rame i silnik drobnymi obdarciami nie przejmowałbym się bo jeżeli moto jest eksplatowane to normalne sprawdź zawieszenie czy z widełek nie cieknie czy nie uginają się zbyt lekko tylni wachacz łożyska w kołach itd silnik czy też nie ma wycieków czy nic nie stuka w 2t ma się dość szybko zbierać na obroty i takie tam. Jeżeli wszystko jest wporzo to brałbym bo CR to naprawde świetny moto i posłuży ci bardzo długo
 Myślę że jeżeli jest z metalową rama to nieprzeszkadza jest tylko troche cięższy a starsze CR są niezawodne nie przejmuj się rocznikiem bo jak to kolega powiedział  "wolałbym starszą CR niż nowszego KXa"
 Myślę że jeżeli jest z metalową rama to nieprzeszkadza jest tylko troche cięższy a starsze CR są niezawodne nie przejmuj się rocznikiem bo jak to kolega powiedział  "wolałbym starszą CR niż nowszego KXa" 
- 
				 
 Marcin65432105
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
To nie jest miejsce na takie pytanie Peugeot Squab to przecież skuter a tutaj zajmujemy się moto offroadowymi  spróbuj tam - viewtopic.php?t=26582
				
			- 
				 
 Marcin65432105
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
KLR, DR, TTR ?? co sadzicie co kupic?
Witam, 
chce powrocic do jazdy na motorze jezdzilem kiedys z 8 lat temu na Suzuki DR500 byla w moim wieku (82 rok) super motorek na tamte czasy. I teraz chcialbym powrocic do jazdy na enduro interesuje mnie Kawa Klr 650, Suza Dr 600, Yamaha TTR 600 albo cos w tym stylu chce wydac na motor okolo 10 tysi motor bedzie glownie jezdzony po lasach i czasami po szosie ale w wiekszoci lasy. Prosze zebyscie mi doradzili ktory z tych motocykli jest malo awaryjny i ewentualnie zeby byly czesci tanie. Moze mozecie mi zaproponowac cos w tym wlasnie stylu tych moto jakies inne modele z gory wielkie dzieki i czekam na wasze wypowiedzi na ten temat.
Pozdrawiam Kamil
				
			chce powrocic do jazdy na motorze jezdzilem kiedys z 8 lat temu na Suzuki DR500 byla w moim wieku (82 rok) super motorek na tamte czasy. I teraz chcialbym powrocic do jazdy na enduro interesuje mnie Kawa Klr 650, Suza Dr 600, Yamaha TTR 600 albo cos w tym stylu chce wydac na motor okolo 10 tysi motor bedzie glownie jezdzony po lasach i czasami po szosie ale w wiekszoci lasy. Prosze zebyscie mi doradzili ktory z tych motocykli jest malo awaryjny i ewentualnie zeby byly czesci tanie. Moze mozecie mi zaproponowac cos w tym wlasnie stylu tych moto jakies inne modele z gory wielkie dzieki i czekam na wasze wypowiedzi na ten temat.
Pozdrawiam Kamil
- gogolisz
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/3/2010, 14:48
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości

