Czujnik rezerwy - Suzuki gsx-r
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Czujnik rezerwy - Suzuki gsx-r
co moze byc przyczyna nie działającej kontroli rezerwy, czy jest cos co może sie zepsuc po drodze od czuujnika? jak mozna go sprawdzic po wymontowaniu? Kontrolka nie dziala mi od momentu kupna i chcialbym naprawic to przed sezonem
- warjat
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 21/4/2008, 13:27
- Lokalizacja: Białystok
Zapewne przy czujniku w baku jest kostka. Bardzo prosto sprawdzić czy to wina zepsutego czujnika. Odepnij kostkę i złącz kabelkiem te 2 styki co będą w środku, jak się zapali lampka rezerwy to znaczy że czujnik padnięty. Miałem w M600 ten sam problem i właśnie tak sprawdzałem, wyciągnąłem czujnik, coś pokombinowałem i działa.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Wymontowałem go i wyczyściłem z brudu. Widomo, w benzynie też zawsze jakiś syf się zbiera, do silnika nie trafia bo jest filtr ale do czujnika już tak. Mój się coś przycinał i wystarczyło wyczyścić.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
jezeli masz w zegarach podswietlanie zaróbweczkami to moze zaróweczka sie przepaliła
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Landryss25 napisał(a):Wymontowałem go i wyczyściłem z brudu. Widomo, w benzynie też zawsze jakiś syf się zbiera, do silnika nie trafia bo jest filtr ale do czujnika już tak. Mój się coś przycinał i wystarczyło wyczyścić.
podnosiłem dzis zbiornik i pod zbiornikiem mam tylko jedna kostke na 3 kabelki, po odłączeniu pompa nie bangalala, nie wiem jak jest w innych motocyklach ale pewnie czujnik jest obok pomby paliwa a wiec pytanie gdzie jests u mnie?
jesli chodzi o żaróweczkę rezerwy to w zegarach są diody wiec to odpada
udało mi sie znaleźć w serwisówce schemat całej pompy, z mojego rozumowania wynika ze ten czujnik jest przy pompie i nazywa sie on thermistor, jesli sie myle prosze o poprawe. NIe mam tylko pojecia jak on działa, ale musi podawac w jakis spoób sygnał do zegarów czyli na tej kostce z 3 przewodami którys jest odpowiedzialny za rezerwe, jeden jest na pewno masowy, pytanie teraz czy mam w kostce polaczyc ten przewod z masa czy plusem by zobaczyc czy zaswieci mi kontrolka rezerwy?
- warjat
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 21/4/2008, 13:27
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości