Zobacz wątek - CBR 600 Stunt, Kilka Pytań?
NAS Analytics TAG

CBR 600 Stunt, Kilka Pytań?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600 Stunt, Kilka Pytań?

Postprzez Krzychu_tk2 » 31/1/2010, 00:22

Elo. Więc przedstawię się, i zacznę od początku. Krzysztof mi imię, mam lat 16. do tej pory, miałem wiele motocykli. kocham je, są moją pasją. Miałem motorynki, ogary, wski, mz itd. potem, kupiłem skuter, 2 lata temu. Suzuki katana, przeszedł tuning poziomu Evolution, legitymuje się pojemnością 70cc i mocą 26 koni, został przerobiony do stuntu, i sypie 140km/h :-) mam go do dziś, następnym motocyklem, była Cagiva WMX 125, full cross 45km. i tu zaczęła się moja przygoda ze stuntem na maxa. z racji że to dwusuw, przeróbki silnika nie były koniecznie. miesiąc temu zakupiłem Hondę CBR F2. miała puknięty przód, zawias i felga są od cebry F1. silnik postanowiłem Zakuć, ponieważ cebra dostanie nie raz po garach, a poza tym, idzie na stunt. dostała: Kute Tłoki Woossnerr - 1350zł, Kute Korbowody Prox - 1200zł, Śruby Korbowodów prox +25% - 230zł, Tytanowe Zawory prox - 670zł, Gniazda zaworowe zostały zahartowane, utwardzone, cylindry mają wstawione nowe tuleje aluminiowe pokryte Nicasilem - 1700zł, Kute Ostre wałki rozrządu HKS - 1400zł. jak widać, silnik masakra. aha, w gaźnikach są dysze dynojet, większe niż seryjne i fltr powietrza K&N, o większej przepustowości powietrza. osiągi cebry to 297km/h i 150km bez regulacji. mam jeszcze robione na zamówienie kolektory wydechowe o średnicy 42% większej niż seryjne, w drodze jest także wydech krótki full przelot akrapović DB Killer. myślę że po złożeniu i wyregulowaniu, uda sie wykrzesać te 170 kucyków :-) zamówiłem klatkę na silnik, stelaż do 12 sam będę robił, prosta kiera renthal i mocowania do półki też w drodze, kawałek łańcucha żeby seryjny przedłużyć i zębata 53 ząbki już mam w domu. i mam małe pytanie. muszę zrobić przegrodę w misce olejowej i odwrócić smok, a totalnie nie wiem na czym to polega, mógł by ktoś co nie co mnie wspomóc w tej sprawie? mam jeszcze pytanko, bo cebra już zarejestrowana na mnie, mama jako współwłaścicielka. mam 16 lat, nie mam w ogule prawka, wiem że mam od razu 1000zł za brak uprawnień itd. jak zrobię prawko A-1, i mnie na tym złapią, to jest szansa że dostane tylko 300zł za brak kategorii? znajomy policjant tak mi powiedział, ale nie chce mi się wierzyć ze to takie proste, bo gdyby tak było już dawno miał bym prawko B-1 i śmigał lancerem evo IX taty ;] pomoże ktoś? z góry dziękuje za pomoc, gg 9449725, zdjęcia cebry: www.xstunterxmlodyx.fotka.pl
Krzychu_tk2
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/1/2010, 23:24
Lokalizacja: Gniezno


Postprzez maciek.046 » 31/1/2010, 00:43

Witamy... ta cbr to te 297kmh zrobiles taka jak jest na zdjeciach(bez owiewek) ?

proponowalbym z tym lancuchem to lepiej cos pomyslec niz z dwoch zsczepiac...

co do smoka to radze poszukac na SP ale tam sie moga zarejestrowac tylko pelnoletni...

nie musisz sie chwalic ze twoj tata ma evo ix... bo jak sie nie myle wiekszosc ludzi z forum ma to gdzies...

a tak btw to zapraszam do powitalni...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28


Postprzez Grzesiek-88 » 31/1/2010, 09:32

170km po regulacjach hahah a wiesz wogole co to sa regulacje haha?? Ja proponuje wyciagnac ten silnik i wsadzic od lytra wkoncu zaraz znudzi ci sie te 170km w lytrez zrobisz to samo co tu i bd mial 250 haha.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez nurofen » 31/1/2010, 09:51

Dlaczego nie zrobiłeś smoka jak wstawiałeś akcesoryjne podzespoły?
Miałeś przecież rozebrany silnik.
Avatar użytkownika
nurofen
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Krzychu_tk2 » 31/1/2010, 13:05

nie chce zmieniać silnika, przerabianie mocowań itd. nawet przyznam się że szczerze nie wiem co to jest ten cały smok, ani jak zrobić przegrode w misce, zawsze tuningowałem motocykle na gotowych częściach bez przeróbek żadnych itd. motocykl prędkość tą osiagnoł na chamowni, ale chamownia stawiała opór tworząc warunki jak motocykl jechał by po drodze ;] więc na drodze myśle że te 290 powinan pujść, zresztą i tak wejdzie zębatka 53Z więc będzie wolniej. ps. wiem co to regulacja, regulacja gaźników, zaworów itd. nie chce litra bo jest o wiele cięższy od 600a ze względu iż to w sumie pierwszy mój ciężki motocykl (jest ogolnie lekki, dla mnie ciężki bo przywykłem do 100 kilogramowych fullcrossów) Pomoże ktoś z tym smokiem i przegrodą?
Krzychu_tk2
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/1/2010, 23:24
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez nurofen » 31/1/2010, 13:20

"nie wiem co to jest ten cały smok, ani jak zrobić przegrode w misce"

"zawsze tuningowałem motocykle na gotowych częściach bez przeróbek żadnych itd"

Tuningowałeś motocykle a nie wiesz co to jest smok olejowy?????????????????
Avatar użytkownika
nurofen
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez oskaarek » 31/1/2010, 14:31

tez mi sie to watpliwe wydaje z tym tuningiem motocykli, a niewiedzac z czego silnik jest zbudowany i co to jest smok w misce i do czego sluzy.Cos kolega swiruje skromnoscia wies tuningu wydaje mi sie. Bez obrazy oczywiscie
R1 rn12 2004r+ , stunt honda+ AUDI A6 1,8T
oskaarek
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Seba_ER5 » 31/1/2010, 15:49

Dzieciak ma bujna fantazje. F2 za psie pieniadze a czesci za drugie tyle jak nie wiecej.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 31/1/2010, 15:52

Ja jebie. Dawno nie zaglądałem na tą footkepyly ale widzę że coraz gorsze frajerstwo i buractwo się tam panoszy :lol:


Weźcie go zbanujcie bo wstyd.


Ja p******* profesjonalny tuner, prawie czysta na moto bez owiewek i 16 lat. :lol:


Co to jest akrapović?

Leć i poskarż się tacie w jego EVO IX :lol:

K***a ja je*** kute tłoki do F2 do stuntu
:lol:


:shock: 170KM z F2 :lol: :lol: :lol: ??? O stary! Ślij CV do jakiegoś zespołu z WSBK :lol:






Elo ZĄM!! hehehehehehehehehehehheheeeehhehe.



Czy byłem zbyt niemiły?

PS:Mój post jest trochę chaotyczny, ale nie miałem siły przeczytać całego tekstu autora tematu na raz.
Ostatnio edytowano 31/1/2010, 16:23 przez Invi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Re: CBR 600 Stunt, Kilka Pytań?

Postprzez TomaszL » 31/1/2010, 15:53

Krzychu_tk2 napisał(a): silnik postanowiłem Zakuć, ponieważ cebra dostanie nie raz po garach, a poza tym, idzie na stunt. dostała: Kute Tłoki Woossnerr - 1350zł, Kute Korbowody Prox - 1200zł, Śruby Korbowodów prox +25% - 230zł, Tytanowe Zawory prox - 670zł, Gniazda zaworowe zostały zahartowane, utwardzone, cylindry mają wstawione nowe tuleje aluminiowe pokryte Nicasilem - 1700zł, Kute Ostre wałki rozrządu HKS - 1400zł. jak widać, silnik masakra. aha, w gaźnikach są dysze dynojet, większe niż seryjne i fltr powietrza K&N, o większej przepustowości powietrza.l


Sam to niby wymieniałeś i nie wiesz co to smok i jak wygląda hahaha :lol:
nie wiem jak to możliwe
rzucasz sumami aby mieć większy respekt na mieście
wyjdz z tego wirtualnego świata :roll:
jak podpytasz tate to ci powie albo załatwi telefon do kogoś kto wie przecież i tak tego sam nie zrobisz :twisted:
cały ten post to ściema jakaś :roll:
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol

Postprzez kcczaja » 31/1/2010, 16:30

łoo kolega pojechał po bandzie... jesteś pewien tego co piszesz? za takie f2 max 5k mogłeś dać a kasy jeszcze tyle w to wrzuciłeś (niby) z czym ty sie na łeb pozamieniałeś?
Normalny człowiek kupiłby spokojnie f4 i wiecej pojeździ niż ten twój niby wynalazek ...

Ale lewa w góre!
kcczaja
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:43

Postprzez snajper1991 » 31/1/2010, 17:12

koledzy najlepiej będzie zakończyć ten temat. chlopak nie wie co pisze.nie zna podstaw przerobek motocykla do stuntu. pisze takie bajki jak dobry poeta. niech poczyta i dowie sie tego czego powinien i niech wtedy wroci.tyle ode mnie.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez icid » 31/1/2010, 18:55

To wszystko wyjaśnia http://www.fotka.pl/albumy/xstunterxmlo ... 51594#foto Poza tym nie wiem co kute tłoki i korbowody mają wspólnego ze wzrostem mocy o 50 km, ja zrobiłem u siebie przeróbkę w naprawdę dobrej firmie i moc podskoczyła o 20 %. poza tym tuleje kryte Nicasilem montuje się do dwusuwów więc ta bajka ci nie wyszła.
Ban request i zakończyłeś karierę dzieciaku.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê