Tschul ? Arlen ness ? Berik ? Dainese ? Alpinestars ?
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Tschul ? Arlen ness ? Berik ? Dainese ? Alpinestars ?
Ktory z tych polecacie ?
Ma ktos z Was drodzy koledzy kombi Tschul`a? Niska cena + niemiecka precyzja troche kusi... ale jezeli mam wygladac jak w worku po kartoflach bo skora nie bedzie ladnie przylegac to przelkne ta gorzką pigułę w postaci wiekszego wydatku ale pozniej bedzie spokoj...
Doradźcie
Ma ktos z Was drodzy koledzy kombi Tschul`a? Niska cena + niemiecka precyzja troche kusi... ale jezeli mam wygladac jak w worku po kartoflach bo skora nie bedzie ladnie przylegac to przelkne ta gorzką pigułę w postaci wiekszego wydatku ale pozniej bedzie spokoj...
Doradźcie

-
kirass - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
- Lokalizacja: Toruń
"ale jezeli mam wygladac jak w worku po kartoflach bo skora nie bedzie ladnie przylegac to przelkne ta gorzką pigułę w postaci wiekszego wydatku ale pozniej bedzie spokoj... "
To kwestia dobranego rozmiaru a nie producenta. Kup taki zeby pasowa.
To kwestia dobranego rozmiaru a nie producenta. Kup taki zeby pasowa.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Tschul ? Arlen ness ? Berik ? Dainese ? Alpinestars ?
Stary, Twoje pytanie można analogicznie przedstawić w odniesieniu do samochodów;
Dacia? Ford? Opel? Mercedes? BMW?
Tshul, to jedne z najtańszych kombi na rynku, nie jeździłem w tym ale raczej nie oczekiwałbym wiele...oczywiście wszyscy którzy to kupili powiedzą Ci że to rewelacja (za takie pieniądze).
Arlen i Berik to ta sama firma sprzedająca ciuchy pod różnymi brand'ami. Jakość bardzo dobra i wydaje się być to najrozsądniejszy wybór (cena-jakość).
Dainese i Alpinestars to już czołówka, chociaż u Alpinstarsa znajdziesz też tańsze kombi (podstawowe modele dostaniesz już od ok. 1600 PLN (np. fc-moto.de). Z Dainese zwróć uwagę na model Stripes, jest raczej tani (jak na tą firmę), bo ok 3000 PLN w Polsce i wydaje się być wygodny (mierzyłem ale nie jeździłem).
Dodatkowo pamietaj że kurtki od kompletu kombi są krótsze od kurtek sprzedawanych oddzielnie. Wiąze się to z tym że jak będziesz chciał np. wyskoczyć po browar do sklepu w samej kurtce i jeansach to pępek bedziesz miał na wierzchu...ale w lato może to być nawet trendy;)
PS. Następnym razem użyj opcji szukaj, takich tematów bylo juz od pyty...
Dacia? Ford? Opel? Mercedes? BMW?
Tshul, to jedne z najtańszych kombi na rynku, nie jeździłem w tym ale raczej nie oczekiwałbym wiele...oczywiście wszyscy którzy to kupili powiedzą Ci że to rewelacja (za takie pieniądze).
Arlen i Berik to ta sama firma sprzedająca ciuchy pod różnymi brand'ami. Jakość bardzo dobra i wydaje się być to najrozsądniejszy wybór (cena-jakość).
Dainese i Alpinestars to już czołówka, chociaż u Alpinstarsa znajdziesz też tańsze kombi (podstawowe modele dostaniesz już od ok. 1600 PLN (np. fc-moto.de). Z Dainese zwróć uwagę na model Stripes, jest raczej tani (jak na tą firmę), bo ok 3000 PLN w Polsce i wydaje się być wygodny (mierzyłem ale nie jeździłem).
Dodatkowo pamietaj że kurtki od kompletu kombi są krótsze od kurtek sprzedawanych oddzielnie. Wiąze się to z tym że jak będziesz chciał np. wyskoczyć po browar do sklepu w samej kurtce i jeansach to pępek bedziesz miał na wierzchu...ale w lato może to być nawet trendy;)
PS. Następnym razem użyj opcji szukaj, takich tematów bylo juz od pyty...
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
Hmmm a tego,ze kurtala od kombi jest krotsza nie wiedzialem... Ale - dobra uwaga. dzieki.
No wlasnie... Piszesz "Tschul (...) nie oczekiwalbym zbyt wiele.... " ... okej, ale mysle sobie,ze skoro niemieckie to moze byc dobre... nie wiem. Cena jest atrakcyjna a wszyscy wiemy,ze czesto placi sie za sama ... marke - zgadza sie?
Dlatego moze znajdzie sie na forum ktoś kto jezdzi w Tschulu i powie szczerze co to za sprzet, jego wady i zalety...
Pzdr
No wlasnie... Piszesz "Tschul (...) nie oczekiwalbym zbyt wiele.... " ... okej, ale mysle sobie,ze skoro niemieckie to moze byc dobre... nie wiem. Cena jest atrakcyjna a wszyscy wiemy,ze czesto placi sie za sama ... marke - zgadza sie?
Dlatego moze znajdzie sie na forum ktoś kto jezdzi w Tschulu i powie szczerze co to za sprzet, jego wady i zalety...
Pzdr
-
kirass - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
- Lokalizacja: Toruń
ja smigam w tschulu jak masz pytanie wal na gg bo nie chce mi sie na forum spamowac
pisalem juz wiele razy o tschulu

pisalem juz wiele razy o tschulu
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
2 lata jezdzilem w kombinezonie TSCHUL i nie moge zupelnie nic powiedziec zlego na ten temat, takze posty innych, którzy argumentują jakość tylko niską ceną włóż między bajki.
W swoim kombinezonie mialem 1 raz szlifa 15-20 metrowego i 1 upadek na piach oraz trawe i kombinezon wyszedl praktycznie bez szwanku jak również ja.
Nie zmienia to faktu, że sam również teraz jezdze w DAINESE ale tylko dlatego, że mnie stać, jest większy lans i Valentino Rossi jeździ w takim samym
Na cene takich kombinezonów nie składa się tylko koszt produkcji, bo ten jest prawdopodobnie taki sam lub bardzo zbliżony w przypadku wszystkich firm. Jest tu mnóstwo innych czynników takich jak marketing i reklama. Dlatego też za kombinezony takich marek jak DAINESE, ALPINESTARS czy BERIK placimy najwięcej.
To klienci placą za marketing, reklamy i wielomilionowe wynagrodzenia dla zawodników, którzy w takich kombinezonach jeżdzą.
To, że Rossi Stoner czy Capirossi nie jeździ w danym kombinezonie, kasku czy butach nie znaczy, że jest od nich lepszy.
W swoim kombinezonie mialem 1 raz szlifa 15-20 metrowego i 1 upadek na piach oraz trawe i kombinezon wyszedl praktycznie bez szwanku jak również ja.
Nie zmienia to faktu, że sam również teraz jezdze w DAINESE ale tylko dlatego, że mnie stać, jest większy lans i Valentino Rossi jeździ w takim samym

Na cene takich kombinezonów nie składa się tylko koszt produkcji, bo ten jest prawdopodobnie taki sam lub bardzo zbliżony w przypadku wszystkich firm. Jest tu mnóstwo innych czynników takich jak marketing i reklama. Dlatego też za kombinezony takich marek jak DAINESE, ALPINESTARS czy BERIK placimy najwięcej.
To klienci placą za marketing, reklamy i wielomilionowe wynagrodzenia dla zawodników, którzy w takich kombinezonach jeżdzą.
To, że Rossi Stoner czy Capirossi nie jeździ w danym kombinezonie, kasku czy butach nie znaczy, że jest od nich lepszy.
JAMAHA ERŁAN 

-
michal392 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 18/1/2008, 16:49
michal392 napisał(a):2 lata jezdzilem w kombinezonie TSCHUL i nie moge zupelnie nic powiedziec zlego na ten temat, takze posty innych, którzy argumentują jakość tylko niską ceną włóż między bajki.
W swoim kombinezonie mialem 1 raz szlifa 15-20 metrowego i 1 upadek na piach oraz trawe i kombinezon wyszedl praktycznie bez szwanku jak również ja.
Nie zmienia to faktu, że sam również teraz jezdze w DAINESE ale tylko dlatego, że mnie stać, jest większy lans i Valentino Rossi jeździ w takim samym
![]()
Na cene takich kombinezonów nie składa się tylko koszt produkcji, bo ten jest prawdopodobnie taki sam lub bardzo zbliżony w przypadku wszystkich firm. Jest tu mnóstwo innych czynników takich jak marketing i reklama. Dlatego też za kombinezony takich marek jak DAINESE, ALPINESTARS czy BERIK placimy najwięcej.
To klienci placą za marketing, reklamy i wielomilionowe wynagrodzenia dla zawodników, którzy w takich kombinezonach jeżdzą.
To, że Rossi Stoner czy Capirossi nie jeździ w danym kombinezonie, kasku czy butach nie znaczy, że jest od nich lepszy.
Rozumiem że nie odczuważ żadnej różnicy między Tshulem a Dainese???
Rosumiem też że kupiłeś go tylko po to żeby zamiast napisu Tshul mieć napis Daninese???(bo Cię stać). Bezpieczeństwa nie brałeś pod uwagę?
Piszesz Panie głupoty...Tshul to oczywiście najtańsza opcja jesli chodzi o kombi i zapewne za tą cenę nic lepszego się nie kupi, ale...może warto wiząść pod uwagę poza oczywiście napisem;
- rodzaj zastosowanych protektorów, materiały z jakich są wykonane, to że konstrukcja samego protektora ułatwia ruchy a nie je ogranicza, o samym bezpieczeństwie już nie wspominam
- wentylacja i rodzaj zastosowanych podpinek oraz wszelkiego rodzaju wykończenia wewnętrznej strony kombi (w jednym w określonch warunkach da się jeszcze jechać komfortowo podczas gdy w drugim będziesz pocił się jak świnia i odparzysz sobie dupę i jaja.
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
-
Kuba-szprota - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 13/5/2009, 10:21
- Lokalizacja: Łódź
Ogólnie z tego co wyczytałem wszędzie, ludzie piszą, że nie ma problemu z kupnem kombi z netu, ale jakoś przekonany nie jestem ... to tak jak z kaskiem, kazdy inny i kazdy na swój rozmiar, nie wiem ... co wy na to ? na kupno przez neta ?
BTW - który kombi jest lepszy, 2-częściowy, czy 1-częściowy ? ;]
Pzdr.
BTW - który kombi jest lepszy, 2-częściowy, czy 1-częściowy ? ;]
Pzdr.
"Prosta droga jest dla szybkich motorów, droga z zakrętami jest dla szybkich kierowców ..."
---
F4i Sport 02r. <-

---
F4i Sport 02r. <-

- fox|
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 5/5/2009, 09:02
- Lokalizacja: Świdnica
Oczywiście bezpieczniejszy jest jednoczęściowy natomiast praktyczniejszy, według mnie wygodniejszy dwuczęściowy. Moje zdanie nie zrobi Ci pewnie wielkiej różnicy ale ja bym wybrał jednoczęsciówkę...
-
Enrothe - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 6/7/2008, 23:42
michal392 napisał(a):2 lata jezdzilem w kombinezonie TSCHUL i nie moge zupelnie nic powiedziec zlego na ten temat, takze posty innych, którzy argumentują jakość tylko niską ceną włóż między bajki.
dobrze kojarzę ze sprzedajesz kombinezony Tschula na allegro?

ZX-6R
- loony
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 5/2/2008, 21:40
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości