[biblioteka] 450GP - tania klasa wyścigowa dla...
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] 450GP - tania klasa wyścigowa dla...
Dyskusja na temat: 450GP - tania klasa wyścigowa dla młodych
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
450GP - tania klasa wyścigowa dla młodych
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
450GP - tania klasa wyścigowa dla młodych
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP!
<br><hr>Michał Mikulski

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja mam takie pytanie... skoro to są motocykle crossowe aby pozmieniane powiedzmy " zewnętrznie" to dlaczego na przykładzie CR widać ze jest całkiem inna rama ?
chyba ze od nowszego modelu to ok.<br><hr>Gregor

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Całkiem inna? Wyglądają identycznie.<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):A ja mam takie pytanie... skoro to są motocykle crossowe aby pozmieniane powiedzmy " zewnętrznie" to dlaczego na przykładzie CR widać ze jest całkiem inna rama ?chyba ze od nowszego modelu to ok.<br><hr>Gregor<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/450GP_tania_klasa_wyscigowa_dla_mlodych/sport_i_cross.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/450GP_tania_klasa_wyscigowa_dla_mlodych/sport_i_cross.jpg.html</a>Komentatorzy napisał(a):A ja mam takie pytanie... skoro to są motocykle crossowe aby pozmieniane powiedzmy " zewnętrznie" to dlaczego na przykładzie CR widać ze jest całkiem inna rama ?chyba ze od nowszego modelu to ok.<br><hr>Gregor<br>
Komentatorzy napisał(a):Całkiem inna? Wyglądają identycznie.<br><hr>Tony<br>
w dolnej części przy mocowaniu wahacza nie bardzo taka sama

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A to spoko, jeszcze jedno pytanie: w takim silniku to się chyba na godziny liczy, czyli co ile godzin przegladzik? <br><hr>LisekKomentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>Tony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to sobie wyobraź. Suprstock dla mlodych rusza i tyle. Kupno kilkuletniej 600 jest duzo tansze niz przerabianie i serwisowanie crossa ktory non-stop sie psuje bo nie daje rady na torze...<br><hr>aKomentatorzy napisał(a):Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP!<br><hr>Michał Mikulski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kilkuletnia 600 to na **** można jechać, a nie walczyć o tytuł. <br><hr>Zygmunt z kolumnyKomentatorzy napisał(a):Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP!<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):to sobie wyobraź. Suprstock dla mlodych rusza i tyle. Kupno kilkuletniej 600 jest duzo tansze niz przerabianie i serwisowanie crossa ktory non-stop sie psuje bo nie daje rady na torze...<br><hr>a<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jesteś mały i głupi. No i g.... wiesz o crossach. Nowy cross będzie się psuł mniej niż zapiłowane kilkuletnie 600 którym przygłupy takie jak ty nawet nie potrafią jeździć.<br><hr>GodżillaKomentatorzy napisał(a):Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP!<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):to sobie wyobraź. Suprstock dla mlodych rusza i tyle. Kupno kilkuletniej 600 jest duzo tansze niz przerabianie i serwisowanie crossa ktory non-stop sie psuje bo nie daje rady na torze...<br><hr>a<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
finalny koszt będzie uzależniony od ilości. jeśli udałoby się temat załatwić jak w kartingu (PZM wynegocjował cenę na wózki z dobrym terminę płatności) napewno byłoby taniej. na razie jesteśmy na dobrym etapie negocjacji wynajecia takiego motocykla na sierpniowe rundy WMMP w Poznaniu, żeby pokazać jak to jedzie itp.<br><hr>Łukasz ŚwiderekKomentatorzy napisał(a):Temat wygląda niegłupio. Pytanie tylko ile to ostatecznie będzie kosztowało.<br><hr>Bim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wow, super pomysł, mogły by być dwie kategorie: 250cc oraz 450cc dla urozmaicenia, chętnie bym spróbował swoich sił na torze wyścigowym swoją 250 :><br><hr>maniak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wszystko ładnie pięknie, pomysł nie głupi, bo to sporo osób by w to weszło, dzięki takiemu rozwiązaniu możemy mieć moto prawie ze do wszystkiego i do latania i do śmigania;)
Tylko gdzie tu w tym naszym kraju jeździć jak tu tylko jeden prawdziwy tor na cała Polskę...<br><hr>biker93
Tylko gdzie tu w tym naszym kraju jeździć jak tu tylko jeden prawdziwy tor na cała Polskę...<br><hr>biker93
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niech jakiś importer zaproponuje dobre warunki i chociaż odrobinę wsparcia to rezygnuję z Horneta i pisze się na to 'przecieranie szlaków' w klasie rookie... całkowicie poważnie.
Jeśli motocykle wzbudziły by naprawdę duże zainteresowanie na najbliżyszych wmmp i AA to może w niedalekiej przyszłości faktycznie ta klasa będzie miała swoje stałe miesjce w naszym (i nie tylko) wyścigowym kalendarzu... a nawet jeśli nie, spróbować pewnie warto.<br><hr>Łukasz
Jeśli motocykle wzbudziły by naprawdę duże zainteresowanie na najbliżyszych wmmp i AA to może w niedalekiej przyszłości faktycznie ta klasa będzie miała swoje stałe miesjce w naszym (i nie tylko) wyścigowym kalendarzu... a nawet jeśli nie, spróbować pewnie warto.<br><hr>Łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
max. 30 motogodzin - wymiana tloka<br><hr>ZaphodKomentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>Tony<br>Komentatorzy napisał(a):A to spoko, jeszcze jedno pytanie: w takim silniku to się chyba na godziny liczy, czyli co ile godzin przegladzik? <br><hr>Lisek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma sensu rozdrabniać tego na kategorie 250 i 450, zwłaszcza, że taki pomysł nie sprawdził się, a właściwie nie sprawdziły się 250 jako torówki i temat tej pojemności zarzucono na rzecz 450. Poza tym wszystkim zależy na klarowności naszych wyścigów. Trzeba zrobić wszystko, aby były 3 mistrzowskie klasy - najlepiej Superbike, Supersport (aby do minimum ograniczyć nieuczciwych "tunerów") oraz właśnie 450GP. Oczywiście niekt nie zabroni jechać 250 ccm w klasie 450, tylko, czy to ma sens?<br><hr>SzymonKomentatorzy napisał(a):Wow, super pomysł, mogły by być dwie kategorie: 250cc oraz 450cc dla urozmaicenia, chętnie bym spróbował swoich sił na torze wyścigowym swoją 250 :><br><hr>maniak<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma sensu rozdrabniać tego na kategorie 250 i 450, zwłaszcza, że taki pomysł nie sprawdził się, a właściwie nie sprawdziły się 250 jako torówki i temat tej pojemności zarzucono na rzecz 450. Poza tym wszystkim zależy na klarowności naszych wyścigów. Trzeba zrobić wszystko, aby były 3 mistrzowskie klasy - najlepiej Superbike, Supersport (aby do minimum ograniczyć nieuczciwych "tunerów") oraz właśnie 450GP. Oczywiście niekt nie zabroni jechać 250 ccm w klasie 450, tylko, czy to ma sens?<br><hr>SzymonKomentatorzy napisał(a):Wow, super pomysł, mogły by być dwie kategorie: 250cc oraz 450cc dla urozmaicenia, chętnie bym spróbował swoich sił na torze wyścigowym swoją 250 :><br><hr>maniak<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość