Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> 450GP - tania klasa wyścigowa dla...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] 450GP - tania klasa wyścigowa dla...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] 450GP - tania klasa wyścigowa dla...

Postprzez Ścigacz » 14/1/2010, 10:57

Dyskusja na temat: 450GP - tania klasa wyścigowa dla młodych
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
450GP - tania klasa wyścigowa dla młodych
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 10:57

Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP! ;)<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 12:29

Temat wygląda niegłupio. Pytanie tylko ile to ostatecznie będzie kosztowało.<br><hr>Bim
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 12:30

A ja mam takie pytanie... skoro to są motocykle crossowe aby pozmieniane powiedzmy " zewnętrznie" to dlaczego na przykładzie CR widać ze jest całkiem inna rama ? :P chyba ze od nowszego modelu to ok.<br><hr>Gregor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 12:35

Komentatorzy napisał(a):A ja mam takie pytanie... skoro to są motocykle crossowe aby pozmieniane powiedzmy " zewnętrznie" to dlaczego na przykładzie CR widać ze jest całkiem inna rama ? :P chyba ze od nowszego modelu to ok.<br><hr>Gregor<br>
Całkiem inna? Wyglądają identycznie.<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 12:43

Komentatorzy napisał(a):A ja mam takie pytanie... skoro to są motocykle crossowe aby pozmieniane powiedzmy " zewnętrznie" to dlaczego na przykładzie CR widać ze jest całkiem inna rama ? :P chyba ze od nowszego modelu to ok.<br><hr>Gregor<br>
Komentatorzy napisał(a):Całkiem inna? Wyglądają identycznie.<br><hr>Tony<br>
<a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/450GP_tania_klasa_wyscigowa_dla_mlodych/sport_i_cross.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/450GP_tania_klasa_wyscigowa_dla_mlodych/sport_i_cross.jpg.html</a>

w dolnej części przy mocowaniu wahacza nie bardzo taka sama :P w sumie to bardziej jako ciekawostka. Ogólnie fakt faktem pomysł ciekawy.<br><hr>Gregor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 13:14

Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 13:33

Komentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>
Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 14:54

Komentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>
Komentatorzy napisał(a):Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>Tony<br>
A to spoko, jeszcze jedno pytanie: w takim silniku to się chyba na godziny liczy, czyli co ile godzin przegladzik? <br><hr>Lisek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 18:37

Komentatorzy napisał(a):Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP! ;)<br><hr>Michał Mikulski<br>
to sobie wyobraź. Suprstock dla mlodych rusza i tyle. Kupno kilkuletniej 600 jest duzo tansze niz przerabianie i serwisowanie crossa ktory non-stop sie psuje bo nie daje rady na torze...<br><hr>a
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 19:31

Komentatorzy napisał(a):Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP! ;)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):to sobie wyobraź. Suprstock dla mlodych rusza i tyle. Kupno kilkuletniej 600 jest duzo tansze niz przerabianie i serwisowanie crossa ktory non-stop sie psuje bo nie daje rady na torze...<br><hr>a<br>
Kilkuletnia 600 to na **** można jechać, a nie walczyć o tytuł. <br><hr>Zygmunt z kolumny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 19:31

Komentatorzy napisał(a):Pomysł świetny. Nie wyobrażam sobie, żeby tytuł Młodzieżowego Mistrza Polski został zdobywany na Supersporcie, czy Stocksporcie. W Polsce bardzo mocno brakuje klasy dla zawodników między 16, a 21 rokiem życia. Jedyną ofertą są puchary markowe, ale to za mało. Takie GP450 byłoby idealnym wypełnieniem luki. Zwłaszcza, że koszty 'produkcji' takiego motocykla można zmniejszyc. Gdyby importerzy zainwestowali w to, oferując przerobione crossówki w pakiecie sportowym za mniej niż 30 tysięcy, to w przyszłym roku mielibyśmy kwalifikacje by dostac się do wyścigu, pełną linię startową i mega rywalizację. Jestem o tym przekonany. Zwłaszcza, że koszta eksploatacyjne byłyby o niebo niższe niż w czterocylindorwcach, przy przyzwoitych osiągach. Jak tylko pojawia się taka klasa, sprzedaje mojego dwusuwowego sprzeja i atakuję WMMP! ;)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):to sobie wyobraź. Suprstock dla mlodych rusza i tyle. Kupno kilkuletniej 600 jest duzo tansze niz przerabianie i serwisowanie crossa ktory non-stop sie psuje bo nie daje rady na torze...<br><hr>a<br>
Jesteś mały i głupi. No i g.... wiesz o crossach. Nowy cross będzie się psuł mniej niż zapiłowane kilkuletnie 600 którym przygłupy takie jak ty nawet nie potrafią jeździć.<br><hr>Godżilla
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 20:46

Komentatorzy napisał(a):Temat wygląda niegłupio. Pytanie tylko ile to ostatecznie będzie kosztowało.<br><hr>Bim<br>
finalny koszt będzie uzależniony od ilości. jeśli udałoby się temat załatwić jak w kartingu (PZM wynegocjował cenę na wózki z dobrym terminę płatności) napewno byłoby taniej. na razie jesteśmy na dobrym etapie negocjacji wynajecia takiego motocykla na sierpniowe rundy WMMP w Poznaniu, żeby pokazać jak to jedzie itp.<br><hr>Łukasz Świderek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 20:48

Wow, super pomysł, mogły by być dwie kategorie: 250cc oraz 450cc dla urozmaicenia, chętnie bym spróbował swoich sił na torze wyścigowym swoją 250 :><br><hr>maniak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 20:50

wszystko ładnie pięknie, pomysł nie głupi, bo to sporo osób by w to weszło, dzięki takiemu rozwiązaniu możemy mieć moto prawie ze do wszystkiego i do latania i do śmigania;)
Tylko gdzie tu w tym naszym kraju jeździć jak tu tylko jeden prawdziwy tor na cała Polskę...<br><hr>biker93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 22:44

Niech jakiś importer zaproponuje dobre warunki i chociaż odrobinę wsparcia to rezygnuję z Horneta i pisze się na to 'przecieranie szlaków' w klasie rookie... całkowicie poważnie.

Jeśli motocykle wzbudziły by naprawdę duże zainteresowanie na najbliżyszych wmmp i AA to może w niedalekiej przyszłości faktycznie ta klasa będzie miała swoje stałe miesjce w naszym (i nie tylko) wyścigowym kalendarzu... a nawet jeśli nie, spróbować pewnie warto.<br><hr>Łukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2010, 08:30

Komentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>
Komentatorzy napisał(a):Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):A to spoko, jeszcze jedno pytanie: w takim silniku to się chyba na godziny liczy, czyli co ile godzin przegladzik? <br><hr>Lisek<br>
max. 30 motogodzin - wymiana tloka<br><hr>Zaphod
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2010, 10:19

Komentatorzy napisał(a):Wow, super pomysł, mogły by być dwie kategorie: 250cc oraz 450cc dla urozmaicenia, chętnie bym spróbował swoich sił na torze wyścigowym swoją 250 :><br><hr>maniak<br>
Nie ma sensu rozdrabniać tego na kategorie 250 i 450, zwłaszcza, że taki pomysł nie sprawdził się, a właściwie nie sprawdziły się 250 jako torówki i temat tej pojemności zarzucono na rzecz 450. Poza tym wszystkim zależy na klarowności naszych wyścigów. Trzeba zrobić wszystko, aby były 3 mistrzowskie klasy - najlepiej Superbike, Supersport (aby do minimum ograniczyć nieuczciwych "tunerów") oraz właśnie 450GP. Oczywiście niekt nie zabroni jechać 250 ccm w klasie 450, tylko, czy to ma sens?<br><hr>Szymon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2010, 10:19

Komentatorzy napisał(a):Wow, super pomysł, mogły by być dwie kategorie: 250cc oraz 450cc dla urozmaicenia, chętnie bym spróbował swoich sił na torze wyścigowym swoją 250 :><br><hr>maniak<br>
Nie ma sensu rozdrabniać tego na kategorie 250 i 450, zwłaszcza, że taki pomysł nie sprawdził się, a właściwie nie sprawdziły się 250 jako torówki i temat tej pojemności zarzucono na rzecz 450. Poza tym wszystkim zależy na klarowności naszych wyścigów. Trzeba zrobić wszystko, aby były 3 mistrzowskie klasy - najlepiej Superbike, Supersport (aby do minimum ograniczyć nieuczciwych "tunerów") oraz właśnie 450GP. Oczywiście niekt nie zabroni jechać 250 ccm w klasie 450, tylko, czy to ma sens?<br><hr>Szymon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2010, 11:15

Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr