problem z przodem yamaha r6 2004
Posty: 18
• Strona 1 z 1
problem z przodem yamaha r6 2004
witam wszystkich otoz mam prooblem ze swym moto i chce to naprawic . 1 podczas jazdy do przodu kierownica nie jest prosto odchylenie okolo 1 cm. 2 bily mi tarcze kupilem nowe orginalne dwie po wymianie tarcz bylo ok przez 2 tygodnie zaczynaly bic stopniowo az tlukom jak poprzednie kierownica nadal niezmienila swego polozenia. wziolem motor na stojaki do gory i kolo jest troszke nierowno ,zdjolem kolo przednie i w lagi wlozylem sam trzpien ustawilem kierownice prosto prowizorycznie na uniesionym w gore motorze i zauwazylem ze lagi niesa prosto wzgledem siebie przy samym dole trzpienia co sie dokreca kolo.kupilem nowe lagi i dzis je zamontowalem i dalej nic sie niezmienilo niesa na dole przy trzpieniu wzglendem siebie rowno zostala mi jedna opcja ze pulki mogo byc przekoszone i mam pytanie czy jest to mozliwe prosze o pomoc mi w tej sprawie zaco serdecznie dziekuje lagi proste trzpien prosty kolo proste kupilem nowe opony i bylo wywazane i sprawdzane na maszynie. podkresle ze takiego go kupilem czy komus sie zdarzylo miec polke ktoras krzywa
- podgorski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/1/2010, 12:09
no to sam już wiesz - nowe półki (kupa kasy) - do tego sprawdź ramę na maszynie do badania geometrii bo tez może być walnięta. Do tego łożysko główki ramy mogło dostać.
swojądroga - nie wiedziałeś, że kupujesz bity sprzęt?
swojądroga - nie wiedziałeś, że kupujesz bity sprzęt?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
lozysko glowki bylo wymieniane ale kolego jak wkladam nowa lage lewa przez dolny otwor pulki to mi na gorze niepasoje 2-3 mm musze ja lekko nagiac i dlatego wtym momencie mi sie dol rozchodzi i niepasoje wzgledem siebie a gdy wkladam prawa od dolnej polki to mi elegancko pasoje na gornej przyjrzalem sie terz ze lewa ronczka byla wymieniana terz niestrasz mnie rama ale jest mozliwosc by sie polki pokrzywily przy uderzeniu albo przy wyleceniu w powietrze od stawiania na kolo apropo bitego to niewiedzialem ktos mi go kupil
- podgorski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/1/2010, 12:09
Pisz proszę po polsku tj, używając znaków interpunkcyjnych oraz rozbijaj tekst dla przejrzystości.
Trochę to dziwne, że nie ktoś Ci kupił motocykl a nawet nie wiesz w jakim jest stanie. Może spytaj tamtą osobę co z nim było. Daj może zdjęcia sprzęta i okolic główki ramy
Gówka ramy potrafi dostać i nawet tego od razu nie widać.
Półki też mogą być skrzywione razem z odbojnikami.
Dopiero jak właśnie składasz wszystko razam nagle coś nie pasuje. A powiedz - motocykl jak jedziesz nim to po puszczeniu kierownicy nie ściaga w którąś stronę? Nie masz wrażenia, że np cięzej w którąś stronę się nim manewruje podczas jazdy?
od latania na kole lagi się nie gną. Od dzwonów tak.
Trochę to dziwne, że nie ktoś Ci kupił motocykl a nawet nie wiesz w jakim jest stanie. Może spytaj tamtą osobę co z nim było. Daj może zdjęcia sprzęta i okolic główki ramy
Gówka ramy potrafi dostać i nawet tego od razu nie widać.
Półki też mogą być skrzywione razem z odbojnikami.
Dopiero jak właśnie składasz wszystko razam nagle coś nie pasuje. A powiedz - motocykl jak jedziesz nim to po puszczeniu kierownicy nie ściaga w którąś stronę? Nie masz wrażenia, że np cięzej w którąś stronę się nim manewruje podczas jazdy?
od latania na kole lagi się nie gną. Od dzwonów tak.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
zdjecia póżniej wysle jak ochłone i zejde do niej. osoba od której kupiłem nic niepowie przeliczył swoje apropo jego wyłaczony ma .tel a odnosnie jerzdzenia nim na prostej jak puszcze kierownice to delikatnie lata w lewo i w prawo kierownica-drga i czulem podczas puszczenia kierownicy jak sciaga delikatnie i musze balansem ciała ja przegiac by lecial prosto niechodzilo mi o to ze jak stawiasz na koło to sie lagi gną tylko jak zabardzo podżucił to upadl na bok i do tego na koło przednie, odnosnie głowki to jest ona wymienna. zaczelo sie od tarcz jak motor stoi i ustawiam kierownice prosto to jest widac ze kolo krzywo stoi pozd
- podgorski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/1/2010, 12:09
limitery skrętu inaczej odbojniki kierownicy po mojemu. Są przy główce ramy. A gdy okaże się że rama szukaj używanej PROSTEJ ramy z papierami od podobnego rocznika. Wogóle dziwie się bo komplet nowych tarcz które kupiłeś to ponad 2000zł (już je zniszczyłeś jak pisałeś ),
nowe lagi to pewnie też ok. 2000zł a nie sprawdziłeś czy masz moto proste...za 200zł
Sory musze to napisać - albo masz kupę kasy albo jesteś jakiś delikatnie mówiąc "nieprzewidujący"
jakby to niektórzy koledzy tutaj napisali "głupi" - ale tego nie oceniam bo Cie nie znam.
poza tym zasada jest taka - jak nie wiesz co jest ze sprzętem to nie wymieniasz podzespołów na chybił trafił za gruba kasę ale dajesz do DOBREGO serwisu z postawionym problemem "Panowie mam chyba krzywy motocykl - SPRAWDŹCIE CO JEST TEGO POWODEM i dajcie znać ile mnie to wyniesie lub co trzeba zrobić by był prosty
inaczej wtopić możesz 10000zł a i tak bedzie syf
nowe lagi to pewnie też ok. 2000zł a nie sprawdziłeś czy masz moto proste...za 200zł
Sory musze to napisać - albo masz kupę kasy albo jesteś jakiś delikatnie mówiąc "nieprzewidujący"
jakby to niektórzy koledzy tutaj napisali "głupi" - ale tego nie oceniam bo Cie nie znam.
poza tym zasada jest taka - jak nie wiesz co jest ze sprzętem to nie wymieniasz podzespołów na chybił trafił za gruba kasę ale dajesz do DOBREGO serwisu z postawionym problemem "Panowie mam chyba krzywy motocykl - SPRAWDŹCIE CO JEST TEGO POWODEM i dajcie znać ile mnie to wyniesie lub co trzeba zrobić by był prosty
inaczej wtopić możesz 10000zł a i tak bedzie syf
Ostatnio edytowano 5/1/2010, 16:14 przez Przemo_rene, łącznie edytowano 1 raz
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
a co ja wróżka??
podejdź do sprzęta i sprawdź przykłądając klucze!
litości...

litości...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
jak nie kieszeni sie czepisz to teraz cos innego ja poprostu sie zapytuje ciebie a gdy niemasz ochoty pomoc to daj sobie spokoj apropo klucza to niemam takiego a gdybys mi powiedzial jaki to bym sobie polecial i kupil tez malo jestes przewidujacy dzieki
- podgorski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/1/2010, 12:09
hmmm
No nie mow

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
przemo-rene .... posłuchaj tego odkręciłem te dwie półki na oko wyglądają prosto najpierw skręciłem koło do lag na sztywno,później na lagi przykręciłem dolną półkę zmierzyłem idealnie równo od golenia do półki i skręciłem na sztywno (półkę dolną) zamieniłem łożyska główki z góry na dół i następnie wszystko wprowadzałem do ramy następnie skręciłem z ramą wymiar od golenia do półki dolnej luks wymiar od półki dolnej do końca lagi (szczyt) też luks i następnie dokręciłem półkę górną i koło już jest prosto i kierownica też,lagi też są luks.Wiec to można źle coś skręcić i podczas skręcania trzeba wszystko mierzyć moim zdaniem albo to że łożyska zamieniłem albo półki dobrze ustawiłem względem lag. po mojemu wszystko gra trza go skręcić i test i jeszcze tarcze nowe pozdrawiam
- podgorski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/1/2010, 12:09
Jak na moje to troche dziwne to co piszesz kolego , na motorze kierowniece masz odchylona od normy i jeden z goleni musisz naciągać zeby wszedł w pułke , a jakzdemontowałes i składasz osobno to nagle ci wszystko pasuje i jest proste jak talala.
Wydaje mi sie ze jest rama podgięta z lekka .
Daj na sprawdzenie geoetrji zanim zaczniesz znów pakować kase w błoto.
Wydaje mi sie ze jest rama podgięta z lekka .
Daj na sprawdzenie geoetrji zanim zaczniesz znów pakować kase w błoto.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
wedlug mnie to wczesniej jakis koles skladam sprzeta na szybko albo robil to pierwszy raz .
Mogl zmontowac lagi nirowno (jedna przykrecona nizej,druga wyzej) Na gornej polce mozna to sprawdzic ,mierzac odleglosci wystajacych lag z gornej polki
Druga sprawa to miales krzywo ustawiona kiere do kola,mialem tak w fzr 600
Co do tarcz to dziwna sprawa,mozliwe ze byly felerne,jesli sa krzywe na powierzchni tarcia klockow to nie da rady z nich juz nic zrobic,jesli sa krzywe w miejscu od mocowania do tej powierzchni tarcia(nie wiem jak to dokladnie nazwac)to da rade je wyprostowac na tokarce,robilem juz pare sztuk
Mogl zmontowac lagi nirowno (jedna przykrecona nizej,druga wyzej) Na gornej polce mozna to sprawdzic ,mierzac odleglosci wystajacych lag z gornej polki
Druga sprawa to miales krzywo ustawiona kiere do kola,mialem tak w fzr 600
Co do tarcz to dziwna sprawa,mozliwe ze byly felerne,jesli sa krzywe na powierzchni tarcia klockow to nie da rady z nich juz nic zrobic,jesli sa krzywe w miejscu od mocowania do tej powierzchni tarcia(nie wiem jak to dokladnie nazwac)to da rade je wyprostowac na tokarce,robilem juz pare sztuk
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
gsx_750_f ale jak tak go dociagalem wczesniej zanim nieruszalem polek to dol lagi odjezdzal az niepasowal trzpien od kola i musialem dol naginac zeby go skrecic ale skrecilem i jak stanolem na moto i pochylilem sie do przodu i kierownice prosto wziolem trzpien po skosie byl i jak bylo kolo dlatego tarcze musialo mi krzywic!poziomice jak stawialem na goleniach nie lagach krzywo bylo teraz jest prosto na goleniach prosty trzpien i nic niemusze dociagac rowne szczeliny miedzy goleniem a kolem aletak czy inaczej na geometrie jedzie!!!
- podgorski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/1/2010, 12:09
macs - masz racje kaczmarek jakis sie spieszyl i najpierw skrecil same polki bez lag nie w osi a pozniej wpychal lagi i bylo krzywo i gdy naciagal lage do gornej polki dol odjerzdzal . podkresle ze lagi byly na poczatku rowno na gorze ina dole ale po skosie na dole bo gora dociagac trzebabylo polki skrecone same nie w osi a osi nadaje laga jezeli zaczyna sie ja zkrecac od dolu az do gory a nasamym koncu polki powinno grac pozdrawiam po jutrze test i sie odezwe jest to moj pierwszy moto rozkrecony
Edytuj posty!
Edytuj posty!
- podgorski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/1/2010, 12:09
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości