Zobacz wątek - Suzuki GSX-R 600 srada dla początkującego czyżby??
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-R 600 srada dla początkującego czyżby??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Invi » 30/12/2009, 11:40

miki1406 napisał(a):Bo to, że nie ma gdzie się rozpędzić do 300


Jak to nie ma gdzie? Jest!
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez miki1406 » 30/12/2009, 11:49

kogut. napisał(a):Dla mnie sportowy motocykl czy to 600 czy 1000 jest stworzony to jazdy po torze... do jazdy w zakrętach...i tylko tam możesz w pełni wykorzystać potencjał moto...


Zgadzam się z kogutem... Sport był robiony pod tor... Tylko jakiś szaleniec stwierdził, że doklei mu lampy i podstawkę pod tablice i zbiją na tym fortunę... Udało sie :twisted:

Lubie Sportowe motocykle, bo mają przecudowny "diżajn"... Lubie je bo wiem, że na drodze nikt nie ma ze mną szans... Lubie jak ludzie wieszają oko na motocyklu... pytają ile leci... I powiem szczerze... Nie lubię zap.... lubię jeździć wolno, i się wozić :lol: Niestety niema sportów w rozmiarze takim jak mi się podoba i o wyglądzie który przypada mi do gustu o pojemnościach małych... Gdyby ktoś do SC28 wsadził oszczędne 600 to pewnie wolałbym ten model... Niesamowicie podoba mi się to moto w wyglądzie... A, że jest 900... hmm wyboru nie mam... Lubie "grube" motocykle :D Ktoś powie, że jest 600RR... Ale to szczupły i zwiewny motorek... Ja muszę mieć przed sobą kawał zbiornika
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez zadzior » 30/12/2009, 12:39

Na drodze jednak maja z toba szanse :wink:
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez x_tream162 » 30/12/2009, 14:14

miki1406 przemowa godna uwagi powiem wiecej ja mam tak samo z ty"Ja muszę mieć przed sobą kawał zbiornika" grube motocykle to jest wlasnie to....a czym ty sie wozisz obecnie bo nie doczytalem??? dla mnie srada jest tym co wymagam od motocykla oczywiscie z kublem z tylu rasowy masywny sport to jest to !!!


Obrazek

co myslicie on tym modelu???
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez miki1406 » 31/12/2009, 08:22

x_tream162 napisał(a):miki1406 przemowa godna uwagi powiem wiecej ja mam tak samo z ty"Ja muszę mieć przed sobą kawał zbiornika" grube motocykle to jest wlasnie to....a czym ty sie wozisz obecnie bo nie doczytalem???


Dziękuje za słowa uznania...
Generalnie za GSXeRem to nie przepadam bo jest dla mnie jakiś taki niekształtny... Natomiast królową pięknych Suzuki jest według mnie Suzuki TL1000R... Vczka z ADHD :P

Ja do wczoraj miałem Suzuki GSX600F czajnika z 89roku... Wczoraj zawieźliśmy go z młodym do Wielunia i zakupiłem od niego Honde 900 RR Fireblade SC28 z 94roku... Generalnie uwielbiam "fajery", ale gdybym miał kupić Suzuki brałbym TL1000R, też kawał motocykla

Obrazek
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez x_tream162 » 31/12/2009, 11:23

miki1406 jestem w szoku nawet nie widzialem o istnieniu tego modelu suzuki poprostu jestem tak zapatrzony w srade ze nie mysle o innych sportach i mysle ze sie to nie zmiani to dnia kupna ....rozumisz?

jeszcze tez myslalem o suzuki 750 bo podoba mi sie ta cieta lampa z przodu ale 600 jakos bardziej masywna mi sie wydaje i bardziej rasowa przy odpowiednim malowaniu(kazdy ma inny gust)

a naj lepszy dla mnie to jest ten kufer z tylu na miejscu pasazera ...to dodajeje jej tejo wizerunki rasowego sporta malo motorow ma takie elementy a sa genialne...co myslisz???
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez Dandi93 » 31/12/2009, 11:38

A TL1000R to nie olejak w starszych latach był?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Invi » 31/12/2009, 12:30

Nie.

TL to litrowa V2, jedna z bardziej nieudanych. Nie wspominając o wersji TL1000S który był porażką.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Dandi93 » 31/12/2009, 12:47

Możesz rozwinąć swoją wypowiedz, z chęcią ją przeczytam. Dla czego był nie udany? Słyszałem dobre zdanie
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez zadzior » 31/12/2009, 15:23

Invinciblee napisał(a):Nie.

TL to litrowa V2, jedna z bardziej nieudanych. Nie wspominając o wersji TL1000S który był porażką.


Właśnie pierwsza odsłona tego moto czyli wersja "s" jest nieudaną konstrukcją, jednak zdania na temat "r" są podzielone.Niestety tl1000r jest mało popularnym motocyklem w Polsce, co również wpływa na opinie jakoby był nie udany.Krążą na jego temat różne mity, tak jak na pękające ramy w każdej kawie i tak dalej... :)
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez x_tream162 » 31/12/2009, 16:38

Panowie jakie kolory pasuju do suzuki????mowie o malowaniu naj lepsze standardowe fabryczne czy mieliscie moze okazje zobaczyc ciekawsze i fajnie sie prezentujace????
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez icid » 1/1/2010, 19:23

Wysprzątałem offtopa to już spokój.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Dandi93 » 1/1/2010, 19:53

Mi się podoba w malowaniu niebiesko białym, nie lubię wynalazków
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Invi » 1/1/2010, 22:01

zadzior napisał(a):Niestety tl1000r jest mało popularnym motocyklem w Polsce, co również wpływa na opinie jakoby był nie udany.


Nie jest raczej rzadszy od VTR 1000 sp1.

Po prostu litrowa, dwucylindrowa, fałka. Jest rzadka bo nikt normalny tego nie kupi :wink:

Swoją drogą VTR miażdży TL'a.

Ale po co bawić się w podróbki jak można kupić RSV?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez x_tream162 » 1/1/2010, 22:03

niebiesko -biały to juz standard sprzydal by sie jakis bardziej rasowy kolor dla sporta a co myslicie o zdjeciu ktore dodalem powyzej bialo czarny w takim malowaniu?moze troche wiecej detali jeszcze bym dolozyl ale ogolnie to co myslicie?
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez maciek1985 » 2/1/2010, 07:18

Invinciblee napisał(a):
Po prostu litrowa, dwucylindrowa, fałka. Jest rzadka bo nikt normalny tego nie kupi :wink:



Invinciblee sorry że zapytam co masz na myśli twierdząc że nikt normalny nie kupuje litrowej v-ki?

- Więcej pali?
- Trochę wolniejsza od rzędówki?
- Droższy serwis?
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez wojtek1303 » 2/1/2010, 11:53

Przeczytalem caly temat , Wasze wypowiedzi i troche dziwi mnie to ze ktos jest tak zapatrzony w srada. proponuje przejazdzke GSXR od k4 a Wasze opinie i poglad na starsze srady zmieni sie. mialem srada i powiem szczerze bylo to straszne. :/ Wielki, nieporeczny i strasznie toporny (mocy nie brakowalo bo to 750). pozniej przesiadka na 636 a ostatnio bylo k4. Nie chce nikogo obrazac ma sie rozumiec :) i niech nikt sie nie buntuje na moja wypowiedz. wystarczy 1 km jazdy na k4 a srad pojdzie w odstawke :) pozdrawiam
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez maciek1985 » 2/1/2010, 12:18

wojtek1303 tylko że SRAD np z 1996 roku jest zauważ cięższy od k4

ile ludzi tyle opinii. Ja słyszałem też że Gix 750 k4 łoi 954 i R1 rn09 choć trochę nie chce mi się wierzyć
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez wojtek1303 » 2/1/2010, 12:44

Mi chodzi o wlasnosci jezdne. nie wiem czy ciezszy czy nie (nie sadze) ale k4 sam sie w zakrety kladzie a i do gumowania super :) ja bylem bardzo zadowolony z k4 i polecam rowniez obie 636 ('03 i '05:) . kto sie przejedzie ten doceni to co mowie :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez x_tream162 » 2/1/2010, 13:16

wojtek1303 rozumiem cie swietnie ale ludzie nie sa tacy sami kazdy ma inny gust i ambicje ...moze srada byla za trudnym motorem dla ciebie i ciezko ci sie jezdzilo a w momencie kiedy przesiadles sie na cos lżejszego jazda byla latwiejsza i przyjemniejsza...moze z tego wzielo sie twoje odmiemme zdanie....ja lubie ciezkie maszyny duze oporne swietnie sie prezentuja pelna profesionalnosc....bez urazy.
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê