Uzywane fury, artykul sprzedawcy
Posty: 55
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
z tym spalaniem oleju to coś jest. Ojcu w A4 z 2005 roku TDI 2.0 chlał faktycznie dużo oleju - między zmianami oleju 4 litry dolewki. Nie wierzyłem jak mi mówił ale dla czego miałby kłamać? Znam jego styl jazdy i wiem, że lubi depnąć ale nigdy na zimnym czy pod czerwone.
Teraz testuje A6 i przy 28tyś przejechanych z silnikiem 3.0 tdi ubytów oleju od salonu nie zauważył...ciekawe od czego to zależne.
hmm...... to może moje s40 nie jest takie złe z tym pół miliona km w benzynie bo łyka tylko litr na 5000km
Teraz testuje A6 i przy 28tyś przejechanych z silnikiem 3.0 tdi ubytów oleju od salonu nie zauważył...ciekawe od czego to zależne.
hmm...... to może moje s40 nie jest takie złe z tym pół miliona km w benzynie bo łyka tylko litr na 5000km

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Audi mowisz 2005 i jeszcze 2.0 tdi ... takiego nie ma 1,9 albo 2,5 TDi (male i). Powinno brac owszem jak kazdy diesel, czesc oleju dopala sie w kanalach olejowych tym samym lepiej studzac silnik (bo taka jest jedna z glownych funkcji oleju oprocz smarowania) a druga rzecz turbiawa tez swoje wypic musi, szczegolnie ze pracuje na poduszce olejowej przeciez i w odroznieniu od np mojej turbini, TDi-ki nie maja dziury dzieki zmiennej geometrii turbiawki - wiec nakrecona jest na wyzsze obroty niz moja.
Takze nie martw sie tak powinno byc.
A Twoje S40 to jest Citroen akuratnie (pozniej volvo kupowalo samochody od bmw i je modowalo a teraz nie wiem od kogo kupuja). Masz porzadny francuski silnik starej konstrukcji i jeszcze oleju za bardzo nie chcial lykac. Wogole francuzy w odroznieniu od niemcow nie pija tak oleju inaczej rozwiazano kanaly olejowe i jakos lubuja sie w swojej konstrukcji.
Takze nie martw sie tak powinno byc.
A Twoje S40 to jest Citroen akuratnie (pozniej volvo kupowalo samochody od bmw i je modowalo a teraz nie wiem od kogo kupuja). Masz porzadny francuski silnik starej konstrukcji i jeszcze oleju za bardzo nie chcial lykac. Wogole francuzy w odroznieniu od niemcow nie pija tak oleju inaczej rozwiazano kanaly olejowe i jakos lubuja sie w swojej konstrukcji.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
co ty mi tu gadasz jak z tyłu na klapie jest 2.0 TDI a przez 4 lata raczej pamietam czym jeździł??
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Audi-A ... 206,1.html
(jaka to różnica czy napiszę TDi czy TDI poza może róznicą patentową a i tak każdy wie, że chodzi o wtrysk dieslowski na turbinie? )
co do mojego s40 - jest z 99 roku fabrycznie przed liftem 2.0 beznyna 140 koni (hoho kiedyÅ›) bez turbo , a za mojej kadencji przerobiona na po lifcie
Silnik jest volvoski, skrzynia jest tylko Renault. Jak citroen simonw? Pierwsze słysze
Ok - carisma mitshubishi spoko - to prawie to samo ale nie żadne cytryny
cytując autoświat:
"Wkrótce po wprowadzeniu modelu B7 w ofercie diesli pojawiÅ‚ siÄ™ nowy silnik – 2.0 TDI. Jest to rozwiniÄ™cie jednostki 1.9 TDI, dobrze znanej z innych modeli koncernu VW. Modernizacja polegaÅ‚a na zwiÄ™kszeniu pojemnoÅ›ci skokowej, wprowadzeniu dwóch waÅ‚ków rozrzÄ…du i zastosowaniu 16-zaworowej gÅ‚owicy, ale tu uwaga: nie dotyczy to 2.0 TDI o oznaczeniu BPW, w którym jest jeden waÅ‚ek rozrzÄ…du i 8-zaworowa gÅ‚owica.
W silnikach 2.0 TDI z poczÄ…tku produkcji mnożyÅ‚y siÄ™ problemy z pÄ™kajÄ…cÄ… gÅ‚owicÄ…, lecz producentowi udaÅ‚o siÄ™ je z czasem rozwiÄ…zać. Inne kÅ‚opoty tego motoru to wspomniane już usterki 2-masowego koÅ‚a zamachowego, awarie turbosprężarki oraz pompowtryskiwaczy. CzÄ™sto przyczynÄ… tego ostatniego problemu jest stosowanie nieodpowiedniego oleju – musi speÅ‚niać specyfikacjÄ™ VW 505.01.2.0 TDI to gÅ‚oÅ›ny silnik, choć oszczÄ™dny i dynamiczny. ChÄ™tnie wkrÄ™ca siÄ™ na obroty już po przekroczeniu 1750 obr./min. Spalanie? Åšrednie ok. 7 l/100 km, jednak kto delikatnie bÄ™dzie obchodziÅ‚ siÄ™ z pedaÅ‚em gazu, ten bez kÅ‚opotu osiÄ…gnie 5,5 l/100 km. W modelu B7 spotkamy również motor 1.9 TDI, lecz tylko w jednym wariancie mocy – 115 KM. Polecamy go przede wszystkim osobom przedkÅ‚adajÄ…cym oszczÄ™dność nad dynamikÄ™.
"
zanim napiszesz, że czegoś nie ma to najpierw sparwdź


http://www.auto-swiat.pl/wydania,Audi-A ... 206,1.html
(jaka to różnica czy napiszę TDi czy TDI poza może róznicą patentową a i tak każdy wie, że chodzi o wtrysk dieslowski na turbinie? )
co do mojego s40 - jest z 99 roku fabrycznie przed liftem 2.0 beznyna 140 koni (hoho kiedyÅ›) bez turbo , a za mojej kadencji przerobiona na po lifcie

Silnik jest volvoski, skrzynia jest tylko Renault. Jak citroen simonw? Pierwsze słysze

Ok - carisma mitshubishi spoko - to prawie to samo ale nie żadne cytryny

cytując autoświat:
"Wkrótce po wprowadzeniu modelu B7 w ofercie diesli pojawiÅ‚ siÄ™ nowy silnik – 2.0 TDI. Jest to rozwiniÄ™cie jednostki 1.9 TDI, dobrze znanej z innych modeli koncernu VW. Modernizacja polegaÅ‚a na zwiÄ™kszeniu pojemnoÅ›ci skokowej, wprowadzeniu dwóch waÅ‚ków rozrzÄ…du i zastosowaniu 16-zaworowej gÅ‚owicy, ale tu uwaga: nie dotyczy to 2.0 TDI o oznaczeniu BPW, w którym jest jeden waÅ‚ek rozrzÄ…du i 8-zaworowa gÅ‚owica.
W silnikach 2.0 TDI z poczÄ…tku produkcji mnożyÅ‚y siÄ™ problemy z pÄ™kajÄ…cÄ… gÅ‚owicÄ…, lecz producentowi udaÅ‚o siÄ™ je z czasem rozwiÄ…zać. Inne kÅ‚opoty tego motoru to wspomniane już usterki 2-masowego koÅ‚a zamachowego, awarie turbosprężarki oraz pompowtryskiwaczy. CzÄ™sto przyczynÄ… tego ostatniego problemu jest stosowanie nieodpowiedniego oleju – musi speÅ‚niać specyfikacjÄ™ VW 505.01.2.0 TDI to gÅ‚oÅ›ny silnik, choć oszczÄ™dny i dynamiczny. ChÄ™tnie wkrÄ™ca siÄ™ na obroty już po przekroczeniu 1750 obr./min. Spalanie? Åšrednie ok. 7 l/100 km, jednak kto delikatnie bÄ™dzie obchodziÅ‚ siÄ™ z pedaÅ‚em gazu, ten bez kÅ‚opotu osiÄ…gnie 5,5 l/100 km. W modelu B7 spotkamy również motor 1.9 TDI, lecz tylko w jednym wariancie mocy – 115 KM. Polecamy go przede wszystkim osobom przedkÅ‚adajÄ…cym oszczÄ™dność nad dynamikÄ™.
"
zanim napiszesz, że czegoś nie ma to najpierw sparwdź


Ostatnio edytowano 28/12/2009, 10:57 przez Przemo_rene, łącznie edytowano 1 raz
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
dobra wait :>
lata mi sie porypaly, jesli ty masz carisme to znaczy ze teraz tam jest cytryna wsadzona, wczesiej bylo bmw a wczesniej carisma. Ok
Volvo zawsze robilo pokrecone skladaki takze zwracam honor - juz wiem w takim razie jaka masz wersje a silnik tyz nie jest ich.
a co do 2.0 tdi to sa te ktore sie pala tak ? po 30 tysiacach km brak smarowania i spalona pompa z zerwanym napedem bagnetowym ... dobra to juz wiem, chcialem takiego kupic ale ciezko tam wsadzic AFNowskiego 1,9 bez zmiany komputera ale rozwazalem zakup padła w swietnym stanie po spaleniu silnika i przerobke na inny silnik albo dorobienie bagnetu z innego metalu , chociaz przy 100tys i tak i tak by sie spalil kolejny silnik
lata mi sie porypaly, jesli ty masz carisme to znaczy ze teraz tam jest cytryna wsadzona, wczesiej bylo bmw a wczesniej carisma. Ok

Volvo zawsze robilo pokrecone skladaki takze zwracam honor - juz wiem w takim razie jaka masz wersje a silnik tyz nie jest ich.
a co do 2.0 tdi to sa te ktore sie pala tak ? po 30 tysiacach km brak smarowania i spalona pompa z zerwanym napedem bagnetowym ... dobra to juz wiem, chcialem takiego kupic ale ciezko tam wsadzic AFNowskiego 1,9 bez zmiany komputera ale rozwazalem zakup padła w swietnym stanie po spaleniu silnika i przerobke na inny silnik albo dorobienie bagnetu z innego metalu , chociaz przy 100tys i tak i tak by sie spalil kolejny silnik

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Tak - ten 2.0TDI tak palił oleju ale poza tym był w stanie super i nie można się było do niczego przywalić po 180tyś km - wtedy poszedł w ludzi. Jakby co to awaryjność tego 2.0 TDI to silnikowo zero awarii przez te 4lata coś z zawieszenia było do robienia i przetwornica razem ze sterownikiem xenonów bo 2 razy padły (?) na szczeście na gwarancji jeszcze.
w porównaniu do 3.0 TDI lekki muł ale za to manualna sklrzynia - w tym 3.0 starszy automat wziął i teraz tylko smuta trzaska bo reakcja na gaz nie taka...pół sprzegłem łapie często i gęsto i woógle słabo :/ nie ma jak manual (jedyny plus automatu to na jego chorą nogę, że nie musi tyle dusić lewą )
nie nie nie
Coś mieszasz - wcześniej (lata 80te 90te były konstrukcje volvoskie stricte) Nawet fabryki były w Szwecji. Od modeli ok. 96 roku zaczęto produkować w Holandii i Belgii i wciskać różne mixy - jak np. skrzynię z renault do modeli 2.0 i 2.0 T. Silniki nadal volvoskie a carisma to kopia volvo a nie a odwrót
Model na wypasie T4 czyli 2.0T ale 200KM nadal był szwedzizną w pełni
i tylko z zewnątrz wyglądają jak s40 - a np tarcze hamulcowe innego rodzaju, zawieszenie inne, wymiary też leko pozmieniane
silniki GDI były francuskie wiec diesle bieda
jak jest teraz to nie wiem ale nigdzie BMW tam nie było. Do tego nie ma volvo tylnonapędowego - max co to max 4x4 w seriach XC.
ps. propo A4 do 2008 roku
:
to siÄ™ nazywa wieÅ› tuning
w porównaniu do 3.0 TDI lekki muł ale za to manualna sklrzynia - w tym 3.0 starszy automat wziął i teraz tylko smuta trzaska bo reakcja na gaz nie taka...pół sprzegłem łapie często i gęsto i woógle słabo :/ nie ma jak manual (jedyny plus automatu to na jego chorą nogę, że nie musi tyle dusić lewą )
simonw napisał(a):dobra wait :>
lata mi sie porypaly, jesli ty masz carisme to znaczy ze teraz tam jest cytryna wsadzona, wczesiej bylo bmw a wczesniej carisma.
nie nie nie



silniki GDI były francuskie wiec diesle bieda

ps. propo A4 do 2008 roku


to siÄ™ nazywa wieÅ› tuning

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Szymonie, ale Ty musisz zawsze nakręcić ;P weź idź się czegoś napij i ulżyj sobie :]
mi łyknął około 1,5 na 15tys km. biorąc pod uwage że silnik 2.5 w benzynie to raczej nie jest dużo.
kumpla golf 4 1.4 benzyna bierze tyle oleju, że bańke 4l ze sobą wozi. już nie pamiętam na ile on mówił że mu starcza ale chyba że 1-2tys km ? tak że wartość astronomiczna.
Fakt faktem że te nowe silnik VW mają przez producenta już podane astronomiczne wartośći spalanego oleju:/
wiecie jak najłatwiej załatwić komuś diesla? przelać mu olej w silniku
mi łyknął około 1,5 na 15tys km. biorąc pod uwage że silnik 2.5 w benzynie to raczej nie jest dużo.
kumpla golf 4 1.4 benzyna bierze tyle oleju, że bańke 4l ze sobą wozi. już nie pamiętam na ile on mówił że mu starcza ale chyba że 1-2tys km ? tak że wartość astronomiczna.
Fakt faktem że te nowe silnik VW mają przez producenta już podane astronomiczne wartośći spalanego oleju:/
wiecie jak najłatwiej załatwić komuś diesla? przelać mu olej w silniku

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
a to czemu? bo z mechaniki jestem cienki bolek 

SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Aj i tu sie mylisz popatrz sobie na silniki "d" to sa common raile bmw i skrzynie automagiczne bmw, w modelu zdaje sie 2003-2006 (aczkolwiek moge sie mylic) sa stosowane te silniki oczywiscie tylko diesle, benzyniakow bmw nie montowali.
A obecnie w takim razie siedzi tam cytryna
A obecnie w takim razie siedzi tam cytryna

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
że co? Że w audi montowali silnik bmw?? jednostka 2,7TDI a później jej rozwiercona do 3.0 wersja są autorskie. To raz. Oba są na wspólnej szynie, do tego są V6. Nie wiem simonw ale masz chyba słabo opłacanych informatorów 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Jezu mowimy o volvo a nie audi
Czytaj cos kurde ze zrozumieniem !
Audi ma swoje i swoje miec bedzie bez dwoch zdan.

Audi ma swoje i swoje miec bedzie bez dwoch zdan.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
no wiszzzz bo tak tu pokrętnie napisane 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Gumiś, bo diesel ma wysoki stopień spręzania, zazwyczaj w okolicach 1:20, a żeby taki stopień osiągnąć, to jest robiona mało komora sprężania. Jak przelejesz olej w silniku i zassie do go cylindra, to poprostu nie da rade go sprężyć 

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
eee nic nie rozumiem ale dziekuje 

SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
na mój rozum to poli se olej bo ino dziury wiekciejsze na pierscionkach inżyniery zrobili, że ino nie trzymajo jak się olej ciśnie przez stopień ciśnięcia w komorze polenia...hej
.

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 55
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości