ZZR600E zaworki iglicowe a zapach benzyny
Posty: 5
• Strona 1 z 1
ZZR600E zaworki iglicowe a zapach benzyny
Siema,
Zamówiłem z larsona 4 zestawy naprawcze do moich gaźników (po 1 na jeden gaźnik). W skład każdego zestawu wchodzą - zaworek iglicowy, jego gniazdo, jakieś 2 oringi i uszczelka pod komore.
Moje pytanie jest takie:
Ponieważ czuć trochę benzynę przy bliskim powąchaniu dolotów z airboxa oraz ogólnie w okolicy gaźników, pomyślałem, że nie zaszkodzi powymieniać sobie tych elementów co opisałem zanim któryś zaworek sie podwiesi i bedę miał olej do wymiany...
Do tego jeszcze kranik regeneruje (nie był zepsuty bo działa dobrze ale może trochę też puszcza paliwo - kto wie? za 15zł - czemu nie wymienić
)
mój cel:
=======pozbyć się zapachu benzyny z airboxa.========
Zwyczejnie mnie to wkur***
Myślicie, że w takim wypadku, po takich zabiegach co planuje problem przestanie istnieć? W oleju benzyny nie ma. Chodzi o raczej delikatne przecieki ale czuć, że to nie jest tak jak może być gdyby było w 100% sprawne.
(jak wypaliłem paliwo z gaźników i gdy kranik ustawiony jest na off i tak go zostawie to problem po tygodniu nie ruszania moto ustępuje-benzyna co gdzieś tam naleciała paruje przez taki tydzień i nie czuć jej)
Na co uważać przy tych ich wymianie konkretnie (każdy model ma trochę inaczej i stąd się pytam kogoś kto to już robił)
mechanika nie jest mi obca...kto wie ten wie.
Z góry dzięki.
tutaj linki do zestawów:
http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQxMDA3Mg==&bid=105847
http://www.larsson.pl/?c=odk&nt=6323&cd ... bid=105847
nazwa tamtu mieniona na poprawnÄ…
Pozwoliłem sobie tutaj napisać - Przemo
Zamówiłem z larsona 4 zestawy naprawcze do moich gaźników (po 1 na jeden gaźnik). W skład każdego zestawu wchodzą - zaworek iglicowy, jego gniazdo, jakieś 2 oringi i uszczelka pod komore.
Moje pytanie jest takie:
Ponieważ czuć trochę benzynę przy bliskim powąchaniu dolotów z airboxa oraz ogólnie w okolicy gaźników, pomyślałem, że nie zaszkodzi powymieniać sobie tych elementów co opisałem zanim któryś zaworek sie podwiesi i bedę miał olej do wymiany...
Do tego jeszcze kranik regeneruje (nie był zepsuty bo działa dobrze ale może trochę też puszcza paliwo - kto wie? za 15zł - czemu nie wymienić

mój cel:
=======pozbyć się zapachu benzyny z airboxa.========
Zwyczejnie mnie to wkur***
Myślicie, że w takim wypadku, po takich zabiegach co planuje problem przestanie istnieć? W oleju benzyny nie ma. Chodzi o raczej delikatne przecieki ale czuć, że to nie jest tak jak może być gdyby było w 100% sprawne.
(jak wypaliłem paliwo z gaźników i gdy kranik ustawiony jest na off i tak go zostawie to problem po tygodniu nie ruszania moto ustępuje-benzyna co gdzieś tam naleciała paruje przez taki tydzień i nie czuć jej)
Na co uważać przy tych ich wymianie konkretnie (każdy model ma trochę inaczej i stąd się pytam kogoś kto to już robił)
mechanika nie jest mi obca...kto wie ten wie.
Z góry dzięki.
tutaj linki do zestawów:
http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQxMDA3Mg==&bid=105847
http://www.larsson.pl/?c=odk&nt=6323&cd ... bid=105847
nazwa tamtu mieniona na poprawnÄ…


Ostatnio edytowano 25/12/2009, 12:05 przez Przemo_rene, łącznie edytowano 2 razy
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Re: Tak z braku laku - ZZR600E zaworki iglicowe dla odważnyc
Ponieważ czuć trochę benzynę przy bliskim powąchaniu dolotów z airboxa oraz ogólnie w okolicy gaźników, pomyślałem, że nie zaszkodzi powymieniać sobie tych elementów co opisałem zanim któryś zaworek sie podwiesi i bedę miał olej do wymiany...
Do tego jeszcze kranik regeneruje (nie był zepsuty bo działa dobrze ale może trochę też puszcza paliwo - kto wie? za 15zł - czemu nie wymienić
)
Wdlug mnie to zawsze bedzie czuc zapach benzyny w okolicach gaznikow oraz airboxa,tylko w jakim stopniu jest u Ciebie?
Jak wchodzisz do garazu to nie czuc benzyny,az tak zle nie jest???
W sumie to nie przerabialem jeszcze takiej sytuacji.
Moto juz nie nalezy do nowych ,przebieg swoj ma i gazniki,kranik,przewody i tak wszytsko po troche daje ten wkurzajacy Cie efekt.
Uwazaj bys nie zmienic tej blaszki od stanu paliwa w komorach plywakowych,poza tym mocno wszystko skrec by nie cieklo i sie okaze czy pomogly te wymiany,regeneracje
Do tego jeszcze kranik regeneruje (nie był zepsuty bo działa dobrze ale może trochę też puszcza paliwo - kto wie? za 15zł - czemu nie wymienić

Wdlug mnie to zawsze bedzie czuc zapach benzyny w okolicach gaznikow oraz airboxa,tylko w jakim stopniu jest u Ciebie?
Jak wchodzisz do garazu to nie czuc benzyny,az tak zle nie jest???
W sumie to nie przerabialem jeszcze takiej sytuacji.
Moto juz nie nalezy do nowych ,przebieg swoj ma i gazniki,kranik,przewody i tak wszytsko po troche daje ten wkurzajacy Cie efekt.
Uwazaj bys nie zmienic tej blaszki od stanu paliwa w komorach plywakowych,poza tym mocno wszystko skrec by nie cieklo i sie okaze czy pomogly te wymiany,regeneracje

-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
w garażu nic nie czuć benzyny. Jednie przy bliskim kontakcie jak opisałem wyżej choć zdarzało się, że po lataniu ostrym i wprowadzeniu sprzeta do garażu czuć było że skądś ulatnia się benzyna. Małą winę ponosi niespalona lekko zabogata mieszanka która paruje później przez kominy-to na pewno.
W trakcie postaram się uszczelnić połączenia przewodów paliwowych także (na sylikon z zewnątrz). To też trochę pomoże może
po prostu wyobraziłem sobie, że wchodząc do salonu w 95toku i kupując sprzęta na pewno beznyną nie było czuć. czyli coś jest nieszczelne. A skoro jest inaczej niż za nowości to można to naprawić.
Przed złożeniem wszystkiego "wywietrze" airbox'a i filtr powietrza oraz doloty by po złożeniu było wszsytko bez śladów beznyny. Zobaczymy.
Dam znac jakoś w styczniu bo wtedy to bedę robił.
W trakcie postaram się uszczelnić połączenia przewodów paliwowych także (na sylikon z zewnątrz). To też trochę pomoże może

po prostu wyobraziłem sobie, że wchodząc do salonu w 95toku i kupując sprzęta na pewno beznyną nie było czuć. czyli coś jest nieszczelne. A skoro jest inaczej niż za nowości to można to naprawić.
Przed złożeniem wszystkiego "wywietrze" airbox'a i filtr powietrza oraz doloty by po złożeniu było wszsytko bez śladów beznyny. Zobaczymy.
Dam znac jakoś w styczniu bo wtedy to bedę robił.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Gażniki
Witam,większy oring chyba jest na gniazdo zaworka iglicowego a mniejszy jest pod spreżynkami od śrub regulacji ilości mieszanki.Uwazaj na kolejność oring,podkładka, sprezynka ,iglica i ilosc obrotów do wykręcenia wg serwisówki(to tez może byc przyczyna zapachu paliwa).Spotykam często te sruby powykręcane dziwnie bo ktoś czyscił gazniki i wiedza przy składaniu się skończyła.Kiedy regulowałes czy sprawdzałes luzy na zaworach?Moze któryś ssący być za ciasny i są przedmuchy mieszanki w kierunku airboksu.Wiele razy sie z tym spotykam na samych gaznikach to az w oczy szczypie.Takie moje sugestie.Daj spokój z tym silikonem .Nowe elastyczne ,gumowe węzyki do paliwa wystarcza(odpowiedniej średnicy).Pozdrawiam
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
zawory sprawdzałem 800km temu - w czasie remontu. Wszystkie w normach ustawiłem-celując w środek przedziałów ale jak już będę miał bak i airbox zdjęty to zdjemę kapę i posprawdzam luzy.
Skład mieszanki też był ustawiany wg. serwisówki oraz było robione synhro. Nic nie było spartaczone
Nie wykluczam jednak tego motywu ze składem mieszanki gdyż mimo ustawień poprawnych w teorii potrafi strzelić w tłumik przy zejściu z obrotów. Odpala na tyk czy zimny czy ciepły.
tutaj jest filmik z moim moto i słychac jak chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=sAmQvRZjbZU
tutaj dobrze słychać.
tutaj drugi filmik pokazujÄ…cy z bliska jak chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=VCUJCqMA ... re=related
a wężyki faktycznie wymienie - taki koszt a powinno się co 4 lata...choć są w bdb stanie to nie zaszkodzi.
Skład mieszanki też był ustawiany wg. serwisówki oraz było robione synhro. Nic nie było spartaczone
Nie wykluczam jednak tego motywu ze składem mieszanki gdyż mimo ustawień poprawnych w teorii potrafi strzelić w tłumik przy zejściu z obrotów. Odpala na tyk czy zimny czy ciepły.
tutaj jest filmik z moim moto i słychac jak chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=sAmQvRZjbZU
tutaj dobrze słychać.
tutaj drugi filmik pokazujÄ…cy z bliska jak chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=VCUJCqMA ... re=related
a wężyki faktycznie wymienie - taki koszt a powinno się co 4 lata...choć są w bdb stanie to nie zaszkodzi.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości