Problem z Kawa zx6r c6f 2006, nie odpala
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem z Kawa zx6r c6f 2006, nie odpala
Witam jak w temacie mam problem z odpaleniem kawy 636. Motor byl po szlifie i od tamtej pory jak go kupilem nigdy nie zapalil. Nie pytajcie o iskre bo on nawet rozrusznikiem nie chce przekrecic. Akumulator naladowany. Teraz krotki opis
Wiec zaczne od poczatku. O iskrze to sobie moge tylko pomarzyc bo w tym momencjie to po przekreceniu kluczyka i nacisnieciu magicznego guzika power robi sie tylko jakies zwarcie i ten maly przekaznik co jest z bezpiecznikiem obok aku ( plusowy kabel z akumulatora przechodzi przez niego ) warczy jak szalony, malo sie nie rozleci. Zauwazylem ze przestaje jak odlaczylem od modulu cdi kable , ale po ponownym podlaczeniu znowu cos brzeczalo nawet jak nie naciskalem przycisku zapalania. Okazalo sie ze ten modul byl popekany i jedna z cewek w srodku sie rozsypala i robila zwarcie( dodam ze motor mial rozwalona dupe i niektore koncowki kabli blisko lampy sie pourywaly i jak by ktos mial jakies foty to bylbym wdzieczny co do czego) Tego samego dnia zakupilem nowy modul i dzis dostalem ale okazuje sie ze jest to samo.Sam modul juz nie wydaje zadnych dzwiekow bo jest nowy ale ten maly przekaznik przy aku dalej szaleje jak probuje zapalic. A o przekreceniu rozrusznikiem to nawet nie ma co marzyc. Gosciu co od niego kupilem sam zaczol przekladke tego i teraz mam tylko wiecej roboty. Dzis zobaczylem ze jest jedna nie podpieta do niczego jedna czarna kostka pod siedzeniem kierowcy obok kostki zasilajacej pompe paliwa. Moze ktos wie co tam powinno byc podlaczone??? Jest jeszcze inny problem mianowicie z alarmem , jest zamontowany seryjnie datatool s4 i jak odebralem moto to kostki byly troche polamane od zlacza ale wszystko naprawilem jak nalezy a nadal sie nie odzywa wcale. I nie daje oznak zycia. Czy po wypadku sa jakies czujniki zabezpieczajace?? Moze to w nich tkwi problem???Wdzieczny bede za pomoc i jak by ktos mial jakies zdjecia instalacji pod tylnym siedzeniem bylbym wdzieczny.
Ahas bezpieczniki sa wszystkie sprawdzone \
Ponizej foty
(otwórz link)
(otwórz link) co to sa za kostki i co powinno byc podlaczone do nich.Sa pod siedzeniem pasazera od strony zebatki
(otwórz link)
(otwórz link) I jeszcze ta czarna kostka jest pustta i do niczego niepodlaczona , znajduje sie pod siedzeniem kierowcy i jest tylko jedna taka czarna na 4 piny obok bialej co idzie do pompy paliwa.
Bede bardzo wcdzieczny jesli ktos mi pomorze.
Wiec zaczne od poczatku. O iskrze to sobie moge tylko pomarzyc bo w tym momencjie to po przekreceniu kluczyka i nacisnieciu magicznego guzika power robi sie tylko jakies zwarcie i ten maly przekaznik co jest z bezpiecznikiem obok aku ( plusowy kabel z akumulatora przechodzi przez niego ) warczy jak szalony, malo sie nie rozleci. Zauwazylem ze przestaje jak odlaczylem od modulu cdi kable , ale po ponownym podlaczeniu znowu cos brzeczalo nawet jak nie naciskalem przycisku zapalania. Okazalo sie ze ten modul byl popekany i jedna z cewek w srodku sie rozsypala i robila zwarcie( dodam ze motor mial rozwalona dupe i niektore koncowki kabli blisko lampy sie pourywaly i jak by ktos mial jakies foty to bylbym wdzieczny co do czego) Tego samego dnia zakupilem nowy modul i dzis dostalem ale okazuje sie ze jest to samo.Sam modul juz nie wydaje zadnych dzwiekow bo jest nowy ale ten maly przekaznik przy aku dalej szaleje jak probuje zapalic. A o przekreceniu rozrusznikiem to nawet nie ma co marzyc. Gosciu co od niego kupilem sam zaczol przekladke tego i teraz mam tylko wiecej roboty. Dzis zobaczylem ze jest jedna nie podpieta do niczego jedna czarna kostka pod siedzeniem kierowcy obok kostki zasilajacej pompe paliwa. Moze ktos wie co tam powinno byc podlaczone??? Jest jeszcze inny problem mianowicie z alarmem , jest zamontowany seryjnie datatool s4 i jak odebralem moto to kostki byly troche polamane od zlacza ale wszystko naprawilem jak nalezy a nadal sie nie odzywa wcale. I nie daje oznak zycia. Czy po wypadku sa jakies czujniki zabezpieczajace?? Moze to w nich tkwi problem???Wdzieczny bede za pomoc i jak by ktos mial jakies zdjecia instalacji pod tylnym siedzeniem bylbym wdzieczny.
Ahas bezpieczniki sa wszystkie sprawdzone \
Ponizej foty




Bede bardzo wcdzieczny jesli ktos mi pomorze.
- jarimir
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 20/10/2009, 21:11
- Lokalizacja: London
witam kolego, a ty masz swoja kawe w wersji eu czy usa? ja mam europejska wiec postaram ci jakos pomóc. jutro podjade do garazu gdzie trzymam moto, sciagne zbiornik i dupcie i zrobie kilka fot. ja mam w wersji europejskiej, ale z tego co pamietam jak pompa palia jest nie podlaczona to kawa nie chce krecic rozrusznikiem. a z tym bezpiecznikiem to sprawdz przewody przykrecone do masy silnika i ramy, moze powoduja zwarcie i sa przetarte. pozdrawiam
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
w prawej owiewce jest tez podpiety ( w boczku moduł) sprawdz czy jest uszkodzony, mialem to uszkodzone jak kupiłem swoja i tez moto nie reagował wcale na stacyjke... jak co to dzwon 508-773-331 pomoge jak tylko bede mogł
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
Mam wersjie europejska. Co do kostki co jest na zdjeciu pod siedzeniem to juz rozkminilem i musis byc wolna. Sluzy on do podlaczenia klucza do imobilaizera . Pozostaly tylko te kostki pod siedzeniem tylnym w zadupku.Ten modul wymienilem bo tez byl uszkodzony. Dzieki za pomoc.
- jarimir
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 20/10/2009, 21:11
- Lokalizacja: London
Poszukaj service manuala, tam masz wszystkie schematy:
viewtopic.php?t=5877&postdays=0&postorder=asc&start=100
Pod fotelem masz kostki do lampy tył (3-pin) + kierunkowskazów 2x(2-pin) + podświetlenia tablicy rej. (2-pin)
ta duża 3-pin z 2-ma końcówkami (wygląda jak od żarówki H4) jest do przerywacza kierunkowskazów
Jak dla mnie wygląda na słaby akumulator, zwarcie w rozruszniku, ewentualnie stojący silnik(zatarty).
Sprawdzałeś czy da się wałem korbowym przekręcić ?
Podłączałeś dodatkowy akumulator ?
viewtopic.php?t=5877&postdays=0&postorder=asc&start=100
Pod fotelem masz kostki do lampy tył (3-pin) + kierunkowskazów 2x(2-pin) + podświetlenia tablicy rej. (2-pin)
ta duża 3-pin z 2-ma końcówkami (wygląda jak od żarówki H4) jest do przerywacza kierunkowskazów
Jak dla mnie wygląda na słaby akumulator, zwarcie w rozruszniku, ewentualnie stojący silnik(zatarty).
Sprawdzałeś czy da się wałem korbowym przekręcić ?
Podłączałeś dodatkowy akumulator ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości