R6 CIEPŁA GAŚNIE
Posty: 15
• Strona 1 z 1
R6 CIEPŁA GAŚNIE
*******************WITAM WSZYSTKICH*************************
Mam problem z moto Yamaha R6 jak moto się rozgrzeje do 90 stopni to gaśnie postoi chwilę odpalam jest OK,Jadę chwilę temperatura się podnosi i moto nie wchodzi na obroty ledwo pyrkocze co to może być?Pomocy panowie motocykliści wiem że jesteście w tym dobrzy.Z góry dzięki.
SZEROKOŚCI
Mam problem z moto Yamaha R6 jak moto się rozgrzeje do 90 stopni to gaśnie postoi chwilę odpalam jest OK,Jadę chwilę temperatura się podnosi i moto nie wchodzi na obroty ledwo pyrkocze co to może być?Pomocy panowie motocykliści wiem że jesteście w tym dobrzy.Z góry dzięki.
SZEROKOŚCI
- tomik1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/12/2009, 17:54
- Lokalizacja: paris
kurde, jak by nie patrzył wygląda mi to na puchnięcie tłoków albo na zatkane gaźniki, i jak postoi chwilę to naleci wachy i jest git a potem już nie ma wystarczającej ilości i gaśnie
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
witam. a może to termostat? jak się zagotuje woda nie ma jakiegoś czujnika od przegrzania?
ja bym sprawdzil najpierw termostat, bo tak strasznie duzo czasu sie nie traci a warto sprawdzic moze akurat.
Może jak mówisz przez ten czas jak sie nagrzeje do 90st potem chwile postoi i ostyga czyli moze byc to.
pzdr
ja bym sprawdzil najpierw termostat, bo tak strasznie duzo czasu sie nie traci a warto sprawdzic moze akurat.
Może jak mówisz przez ten czas jak sie nagrzeje do 90st potem chwile postoi i ostyga czyli moze byc to.
pzdr
- darkpower
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/12/2009, 17:54
- Lokalizacja: Ostrów
Jesli moto kupiles z takimi objawami to zrob porzadny serwis.
Jesli moto masz juz jakis czas a problem powstaj z dnia na dzien to raczej zawory odpadaj,jesli stopniowo problem narasta to na 99% zawory do regulacji.
Problem zaczyna sie od 90stopni czy np przy 70 jest ale wystepuje z mniejszymi objawami??
Jesli moto masz juz jakis czas a problem powstaj z dnia na dzien to raczej zawory odpadaj,jesli stopniowo problem narasta to na 99% zawory do regulacji.
Problem zaczyna sie od 90stopni czy np przy 70 jest ale wystepuje z mniejszymi objawami??
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
gażniki wporządku,ale dzięki
koleś mi mówił że pod siedzeniem jest jakaś mała skrzynka elektroniczna jakiś moduł,czy to może być przyczyną?
na przyszłość edytuj posty
mar111cin
koleś mi mówił że pod siedzeniem jest jakaś mała skrzynka elektroniczna jakiś moduł,czy to może być przyczyną?
na przyszłość edytuj posty
mar111cin
Ostatnio edytowano 12/12/2009, 18:56 przez tomik1, łącznie edytowano 1 raz
- tomik1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/12/2009, 17:54
- Lokalizacja: paris
jak jest na postoju i dojdzie do 90 stopni to tez zgasnie ? Czy tylko jak jedziesz ? Jesli tylko jak jedziesz to gazniki
Bo na postoju ma duzo czasu zeby zassac wachy i nie gasnie a jak jedziesz ma mniej czasu i nie nadąza bo np: zapchany gaznik i dycha
Sprawdz to tak i napisz jak wygląda 



Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250
22.10.08 ====> Zdałem Prawko
22.10.08 ====> Zdałem Prawko

-
zdzichu123 - Bywalec
- Posty: 869
- Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
- Lokalizacja: Chodzież
Witam
Zarejestrowałem się specjalnie żeby odpowiedzieć na ten temat, gdyż sam kiedyś miałem taki problem z moim byłym na szczęście ZX7r 97'. Na zimno odpalał elegancko ale już jak się nagrzał to gasł. Trzeba było odczekać aż troche ostrygnie wtedy było go można odpalić znowu, ale na ciepło nie szło ni cholery. Zawiozłem do mechaniora, co prawda sprawdzał 2 dni ale wkońcu zrobił. O ile dobrze pamiętam jego słowa było to "zparchnięcie" uszczelek na gaźnikach. Znaczy się uszczelki ze starości zmieniły się na "rozszczelki":) brały ile chciały wszystkiego. Sprawdź to, nie mówie ze na 100 to będzie to ale u mnie tak przynajmniej było
Zarejestrowałem się specjalnie żeby odpowiedzieć na ten temat, gdyż sam kiedyś miałem taki problem z moim byłym na szczęście ZX7r 97'. Na zimno odpalał elegancko ale już jak się nagrzał to gasł. Trzeba było odczekać aż troche ostrygnie wtedy było go można odpalić znowu, ale na ciepło nie szło ni cholery. Zawiozłem do mechaniora, co prawda sprawdzał 2 dni ale wkońcu zrobił. O ile dobrze pamiętam jego słowa było to "zparchnięcie" uszczelek na gaźnikach. Znaczy się uszczelki ze starości zmieniły się na "rozszczelki":) brały ile chciały wszystkiego. Sprawdź to, nie mówie ze na 100 to będzie to ale u mnie tak przynajmniej było
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
ciekawe - bo zazwyczaj problemy z odpaleniem na ciepło to zawory. Tym bardziej, że wręcz aż sprzęt gaśnie jak się nagrzeje. No chyba, że faktycznie uszczelki do tego stopnia sparciały/rozpuchły od benzyny, że od temperatury wysokiej puszczały baaardzo dużo powietrza i do tego stopnia robiły ubogą mieszankę, że sprzęt gasł.
Z drugiej strony to dziwne bo nawet na minimalnej ilości paliwa sprzęt przecież prycha/nie wchodzi na obroty, ksztusi się ale daje radę... a może wszystko po trochu - zawory, stare uszczelki, rozregulowane gaźniki, niska kompresja przez uszczelniacze zaworowe...
Z drugiej strony to dziwne bo nawet na minimalnej ilości paliwa sprzęt przecież prycha/nie wchodzi na obroty, ksztusi się ale daje radę... a może wszystko po trochu - zawory, stare uszczelki, rozregulowane gaźniki, niska kompresja przez uszczelniacze zaworowe...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Tomik1,musisz zaczac dzialac(jak masz moto w ocieplonym miejscu),sprawdzenie zaworow ,to koszt paru godzin ,jak robisz to poraz pierwszy to sie nie spiesz,potrzebny Ci szczelinomierz(kup albo pozycz od jakiegos mechanika)srubokrety,klucze podstawowe pewnie masz.
Wiec czas na odkreceanie,daj znac co wyszlo
Wiec czas na odkreceanie,daj znac co wyszlo
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości