CRF 450 czy 250
			Posty: 54
			 • Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
		
	
CRF 450 czy 250
Mam mały dylemat z wyborem motoru. Wacham sie pomiędzy 250 i 450, 
mam zamiar poruszac się nim w 70% w terenie niebędącym torem crosowym i czasami wyskoczyc na tor.
Wiem że na tor lepsza byłaby 250 ale większosc czasu bede poza nim.
Z racji tego iż planuje kupic nówke, niechciałbym po roku zmieniac na większy i bardziej przychylam się ku 450
Oczywiście bedzie to mój pierwszy motor do jazdy w terenie
Jeżeli to coś zmienia jeżdze 600rr
Licze że coś poradzicie
				
			mam zamiar poruszac się nim w 70% w terenie niebędącym torem crosowym i czasami wyskoczyc na tor.
Wiem że na tor lepsza byłaby 250 ale większosc czasu bede poza nim.
Z racji tego iż planuje kupic nówke, niechciałbym po roku zmieniac na większy i bardziej przychylam się ku 450
Oczywiście bedzie to mój pierwszy motor do jazdy w terenie
Jeżeli to coś zmienia jeżdze 600rr
Licze że coś poradzicie
- sideways
 - Świeżak
 - Posty: 14
 - Dołączył(a): 30/4/2008, 15:10
 
Na takie wymagania to zdecydowanie 4t. Jeśli w grę wchodzą nowe moto to zastanów się nad Husabergiem FE 390. Moto nadaje się do enduro i mocą bardzo nie ustępuje 450 za to ma lepszą poręczność niż 450 co na pewno da się odczuć na torze.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
jeszcze spróbuj sie przejechac 250 i 450. nie wiadomo czy nba 450 w terenie dasz rade 
 i własnie skoro moto ma byc nowe i 70% poza torem to moze jednak cos z dłuższymi biegami i bardziej w trase 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
hmm znajomy śmigał 450 po torze, teren też i opchną ją bo za droga była w eksploatacji i nadmiar mocy a przypomne ze koles wieloletni motocyklista na asfalcie a w terenie od niedawna
kupil 250 i lata nią;d w terenie, po torze żadko
tak więc myślę że 250 na teren nie jest słaba, kwestia zembatek
i tego jak kto jeździ
				kupil 250 i lata nią;d w terenie, po torze żadko
tak więc myślę że 250 na teren nie jest słaba, kwestia zembatek
i tego jak kto jeździ
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
			- 
				

Bostorn - Moderator
 - Posty: 5511
 - Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
 - Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
 
250'tke za słaba? Nie no szanujmy się. Jeżeli dla kogoś ćwiara jest za słaba to dlaczego jeszcze nie śmiga na MP ? ;> Kolega np. objeżdża yz 85'tka znajomego który śmiga na cr 250. <--- no i ten do końca takim laikiem nie jest. 100% możliwości crf 250 w sensie tak do odcięcia 
 potrafi niewielu(czyt. ludzie po wielu latach treningu) A jeżeli ty dopiero zaczynasz a śmigałeś na 600rr co praktycznie nic nie zmienia. Bo teraz podam przykład gościa który śmigał przez całe życie na litrach 1000rr nową z salonu miał 220 km/h na kole leciał, gdy kupił w '09 nową crfke 450 to sam przyznał, że moc to ma taką, że na prostej boi się odkręcić do końca.....A więc polecam Tobie 250'tke ;]]]] I nie będziesz zmieniał tego motorku po roku albo po dwóch z powodu braku mocy, uwierz mi. 
Pozdrawiam
				Pozdrawiam
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją 
			- 
				

cztery - Świeżak
 - Posty: 208
 - Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
 
ja ci powiem tez tak ja mam tą CR 250 i dla mnie ona jest za słaba. ma joba to jak głupie. nie powiem tez że jestem jakims pro bo przed każdą górką zwalniam. ( nie że do 0 ale nie jade na maxa biegu na maxa  obrotów) ale powiem ci że przydało by sie prare kucy więcej. kumpel kupił 530 ktma ;D jak widziałem jak to idzie w realu to sie zakochałem 
 gdzie mojej Cr do tamtej bestii 
 a co do objeżdzania to jest też kwestia toru 
 ja mam tor i np każdy 4T cie na nim weźmie bo tor typowo pod 4T sredniodługie proste muldy krótkie hopki. nie ma sie gdzie rozpędzic taką250. ale taka 50 czy 85 da sie kręcic i miec lepsze czasy od 250 
 wiec to juz zalezy od toru no i umiejętnosci 
 z kolei jeździlem tez na 450 yzfce i był to dla mnie taki zamuł jakich mało 
 coprawda kopała sie jak traktor ale nie szła dla mnie 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
jesli checsz jezdic wiecej w lesie to pomysl nad enduro. Mniej wysliony silnik, inne przelozenia w skrzyni. 250 nie jest za slaba do lasu tylko ma zle przelozenia ktore nie nadaja sie do dlugich przelotow. Jezdzac w lesie szybko natluczesz mh co za tym idzie bedziesz musial robic czesty serwis. Najlepiej jak bys kupil cos z homologacja, zawsze mozesz wyskoczyc na publiczna droge bez strachu, nawet w razie jakiejs kraksy z traktorem ( tfum tfu) masz jedno zmartwienie mniej. Ja osobiscie polecam WR 450 Super do lasu a na torze tez mozna poskakac
				www.rosamotorcycle.pl |  | FZ600/XRV650/WR450
			- 
				

rosa - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1190
 - Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
 - Lokalizacja: Sopot
 
no prawda prawda twoja 250'tka pewnie nie ciągnie z dołu tak jak inne 4t dlatego najlepsi jeżdżą 2 suwawami cały czas na najwyższych obrotach nie pozwolają spaść poniżej pewnego zakresu. Zobacz na zawodach jak zawodnicy z czołówki śmigają na 85 125 cały czas slychać ten charakterystyczny głośny o niezwykle dużej częstotliwości hałas. No ale to są najlepsi.
ps: Z tÄ… yzfkÄ… to coÅ› nie tak
 że niby słabsza niż twój ;d ? ;>>>
				ps: Z tÄ… yzfkÄ… to coÅ› nie tak
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją 
			- 
				

cztery - Świeżak
 - Posty: 208
 - Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
 
nom 4T 450 jest słabsze niz 250 w 2T jest sporo słabszy v max ale przyznam że NM ma więcej bo tak gazu i tylko rów zostaje ;P ale co z tego jak cała moc idzie w ziemie niz w prędkosc scigałem sie z tym kumplem i moja 250 była lepsza 
 moze momentami z dołu mnie brał ale 250 to nie 125 i 250 sie zbiera duuuzo lepiej niz 125. tam jade 40 km h na 5  biegu dodaje gazu to tylko jeden sznit za mną zostaje 
 a przy nieco wiekszej prędkosci na asfalcie idzie na koło 
 także na dól nienarzekam tylko mi sie juz odechcewa kręcenia 2T 
 i własnie szukam mocniejszego 4T
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
henio12323 napisał(a):jeszcze spróbuj sie przejechac 250 i 450. nie wiadomo czy nba 450 w terenie dasz radei własnie skoro moto ma byc nowe i 70% poza torem to moze jednak cos z dłuższymi biegami i bardziej w trase
myśle że 450 dam rade, wolny czas staram się spędzac aktywnie więc z kondycją niema problemu, a w trasy to już mam 600rr
Bostorn napisał(a):tak więc myślę że 250 na teren nie jest słaba, kwestia zembatek
pewnie i nie jest za słaba ale trzeba ją wysoko kręcic a to przekłada sie szybszą eskploatacje i częste remonty
cztery napisał(a):Bo teraz podam przykład gościa który śmigał przez całe życie na litrach 1000rr nową z salonu miał 220 km/h na kole leciał, gdy kupił w '09 nową crfke 450 to sam przyznał, że moc to ma taką, że na prostej boi się odkręcić do końca.....
Chyba mowa o Tytusie
rosa napisał(a):Ja osobiscie polecam WR 450 Super do lasu a na torze tez mozna poskakac
czyli dla hondy opowiednikiem byłby crf 450x
dzięki wszystkim za odpowiedz, ja radzej zostane przy 450 teraz tylko bede myślał czy w R czy X
- sideways
 - Świeżak
 - Posty: 14
 - Dołączył(a): 30/4/2008, 15:10
 
sideways 
 to po co sie nas pytasz jak sam sobie odpowiadasz na pytania 
D
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
henio12323 napisał(a):sidewaysto po co sie nas pytasz jak sam sobie odpowiadasz na pytania
D
chciałem Waszymi opiniami potwierdzic w 100% swój wybór
cztery napisał(a):No tak o tytusie znasz go ;> ??
z Tytusem byłem na moto w Maroco
- sideways
 - Świeżak
 - Posty: 14
 - Dołączył(a): 30/4/2008, 15:10
 
hahahha no co ty 
 Właśnie 
PP Bo tam jedna 600stka chyba tylko  była ;D noooo widze ze kolega z wyższych swer ;D Ja wchodze często na jego stronke i czytam tam o różnych ciekawych rzeczach:P o magiku czikenie itepe 
 No no ;]]]] Jaki ten świat mały
				Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją 
			- 
				

cztery - Świeżak
 - Posty: 208
 - Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
 
jeżeli kolega ogarnia dobrze sprzęry asfaltowe i nie bd mocno kręcił 450 baaa bd mu służyła to lekkich charcy w lesie to ma moje błogosławieństwo i może brac 450
ale jeżeli bd chciał poszalec ;d i nie raz do odciny..
to ja jednak odradzam i mówie !! 250 to max dla Ciebie
bo 40 a 60km w terenie to baaardzo duza różnica
mniej wiecej jak 600 a 1000-1300cm3
				ale jeżeli bd chciał poszalec ;d i nie raz do odciny..
to ja jednak odradzam i mówie !! 250 to max dla Ciebie
bo 40 a 60km w terenie to baaardzo duza różnica
mniej wiecej jak 600 a 1000-1300cm3
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
			- 
				

Bostorn - Moderator
 - Posty: 5511
 - Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
 - Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
 
No zgadzam sie z bostronem 250 to max dla Ciebie, no ale jeżeli chcesz więcej lansu to kupuj 450 
ps:i jeździć na obrotach niskich. Bo jestem przekonany że nie będziesz wkręcał 450 chociażby na 75 % obrotów. Chyba, że na jakiejś prostej w lesie, co oczywiście wiąże się z wielkim ryzykiem bo z*****ć tak szybko bez umiejetności to wiadomo jak moze sie skończyć.
				ps:i jeździć na obrotach niskich. Bo jestem przekonany że nie będziesz wkręcał 450 chociażby na 75 % obrotów. Chyba, że na jakiejś prostej w lesie, co oczywiście wiąże się z wielkim ryzykiem bo z*****ć tak szybko bez umiejetności to wiadomo jak moze sie skończyć.
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją 
			- 
				

cztery - Świeżak
 - Posty: 208
 - Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
 
a może LC4? choć na tor trochę bardzo za cięzki?
				XR 400R |  | Kula daje fula 
 |  | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
			- 
				

Kula07 - Stały bywalec
 - Posty: 1006
 - Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
 - Lokalizacja: Sadłuki
 
Czyli uważasz ze po sezonie będziesz już miał takie umiejętności, że będziesz gardził ćwiarą :> ? Jak tak to pozazdrościć, jeżeli każdy w tym kraju byłby taki zdolny, to żylibyśmy lepiej niż niejeden arab :]
Ps: Do kula, wydaję mi się, że kolega gustuje tylko w hondach
				Ps: Do kula, wydaję mi się, że kolega gustuje tylko w hondach
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją 
			- 
				

cztery - Świeżak
 - Posty: 208
 - Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
 
			Posty: 54
			 • Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości