Bashan 200cc problem z odpalaniem
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Bashan 200cc problem z odpalaniem
Witam Panowie mam problem z odpaleniem quada. Pewnego dnia poszedłem pojeździć już jakoś gasł odstawiłem go i później znowu chciałem pojeździć albo nie mogę go odpalić co może być przyczyną ?? Z Góry dziękuje .
- luqas
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/12/2009, 16:16
Bostorn dzięki wielkie już odpala ale teraz jest tak ze jak go zapale na ssani to wszytko ok ale jak wyłączę ssanie to szczela z rury no i gaśnie ;/
Może to być wina akumulatora ?! bo jak sprawdzałem wczoraj to nie miał nic płynów ?
A ktoś inny wie jak to ustawić ??
Może to być wina akumulatora ?! bo jak sprawdzałem wczoraj to nie miał nic płynów ?
A ktoś inny wie jak to ustawić ??
Ostatnio edytowano 20/12/2009, 09:41 przez luqas, łącznie edytowano 1 raz
- luqas
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/12/2009, 16:16
raczej zaworów, ew źle dobrana mieszanka powietrzno paliwowa
jak w tym banszmicie jest to nie wiem
ps: edytuj posty przyciskiem "edytuj"
jak w tym banszmicie jest to nie wiem
ps: edytuj posty przyciskiem "edytuj"
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
luqas napisał(a):Bostorn dzięki wielkie już odpala ale teraz jest tak ze jak go zapale na ssani to wszytko ok ale jak wyłączę ssanie to szczela z rury no i gaśnie ;/
Może to być wina akumulatora ?! bo jak sprawdzałem wczoraj to nie miał nic płynów ?
A ktoś inny wie jak to ustawić ??
Jak odpala na ssaniu to nie jest tak źle.
* ssanie zwalniamy stopniowo, aż rozgrzeje się silnik
Regulacja gaźnika: 2 śruby
* Pierwsza śruba na gaźniku od strony cylindra gwintem do góry regulująca składu powietrza z paliwem. Optymalnie odkręcona 1,5 obrotu. Pokręcamy po 2 milimetry w prawo lub w lewo po odpaleniu [lub prób odpalenia 3-4 sek.] zimnego silnika na ssaniu bez dotykania gazu. Zostawiamy, kiedy dobrze odpala i nie gaśnie.
* Druga śruba na sprężynce z boku gaźnika przy dźwigni, do której przymocowana jest linka gazu. Służy do regulacji wolnych obrotów silnika
rozgrzanego docelowo. W przerwie jazdy nie powinien gasnąć ani mieć za wysokich obrotów. Kręcąc w prawo zwiększamy obroty, w lewo odwrotnie.
Akumulator
Jeśli jest napis "no open", to nie otwierać. Nic nie dolewać, ładować prostownikiem, gdy napięcie spadnie do 12,5V [minimum do sprawnego odpalania]. Koszt miernika napięcia ok. 30zł.
Jeśli jest otwierany to dolewać wodę destylowaną do poziomu 1,5 cm ponad płytki. Tutaj ładowanie 10 godz. z otwartymi korkami.
Najlepiej zakupić ładowarkę do motocykli. Inna ładowarka musi mieć regulację z możliwością ustawienia Amper 1/10 pojemności Ah twojego akumulatora.
A najlepiej zarejestruj się na forum Polskiego Stowarzyszenia Czterokołowców. Tam mają takie quady jak ty i ich użytkownicy wszystko Ci powiedzą.
http://www.atvpolska.pl/forum/
http://www.atvpolska.pl/forum/viewforum.php?f=72
- mirek65s
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
- Lokalizacja: łódzkie
Paliwo
Mi raz na stacji wlano złe paliwo i moto chodziło tylko na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu prychał i strzelał w tłumiki.
* odłącz wężyk paliwa od gaźnika i zobacz czy swobodnie spływa [ korek baku, kranik, filtr paliwa wymienić - jeśli nie ma to założyć]
* spróbuj pracę silnika przy otwartym korku paliwa,
być może paliwo się zawiesza z powodu braku powietrza - zatkany otwór w korku wlewu
* wylać paliwo z baku wężykiem paliwowym, wlać 1-2 butelki denaturatu [ miesza się z wodą] i znów wypuścić. Wlać nowe paliwo.
**** Może też być problem z filtrem powietrza. Czy jest czysty, czy dobrze w uchwytach. Czy dobrze umocowane połączenie filtra z gaźnikiem.
Może też dostawać lewe powietrze na połączeniu gaźnika z cylindrem.
Na koniec sam gaźnik. Jakiś brud, paproch uniemożliwia właściwą pracę iglicy
odcinajÄ…cej paliwo.
Mi raz na stacji wlano złe paliwo i moto chodziło tylko na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu prychał i strzelał w tłumiki.
* odłącz wężyk paliwa od gaźnika i zobacz czy swobodnie spływa [ korek baku, kranik, filtr paliwa wymienić - jeśli nie ma to założyć]
* spróbuj pracę silnika przy otwartym korku paliwa,
być może paliwo się zawiesza z powodu braku powietrza - zatkany otwór w korku wlewu
* wylać paliwo z baku wężykiem paliwowym, wlać 1-2 butelki denaturatu [ miesza się z wodą] i znów wypuścić. Wlać nowe paliwo.
**** Może też być problem z filtrem powietrza. Czy jest czysty, czy dobrze w uchwytach. Czy dobrze umocowane połączenie filtra z gaźnikiem.
Może też dostawać lewe powietrze na połączeniu gaźnika z cylindrem.
Na koniec sam gaźnik. Jakiś brud, paproch uniemożliwia właściwą pracę iglicy
odcinajÄ…cej paliwo.
Ostatnio edytowano 22/12/2009, 18:37 przez mirek65s, łącznie edytowano 1 raz
- mirek65s
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
- Lokalizacja: łódzkie
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość