Linka sprzęgła SRAD + easy pull. Ktoś testował?
			Posty: 21
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Linka sprzęgła SRAD + easy pull. Ktoś testował?
SRAD 600 99 rok.
Wczoraj wstałem po nocnej zmianie w robocie, słońce ładnie świeciło wiec wiec polatam- ubieram się, ssanie, odpalił, wciskam sprzęgło i słyszę dziwne "chrup", patrzę, luz "trochę" większy niż standardowy, ja pie*****- linka w strzępach, i widzę to jak dziś gdy sprzedawca mówił- "linek się nie wymienia, są dobre..."
 i właśnie widzę jakie zajebiste 
1 Serwisu blisko nie mam wiec zostały mi jakieś sklepy miejscowe, mają ale używki za 30 zł- lipa bo jak już wymienić to na nowe, na allegro jest za 60 zł nowa, ale zamiennik, jak myślicie? Warto czy lepiej w Suzuki zapytać?
2 Mechanikiem nie jestem ale przy zdjęciu owiewek wydaje mi się, ze sam dam radę ją zmienic, mechanizm podobny do tego w WSK(dlatego tak cięzko chodzi
 ), linka i ślimak który wciska "drut" wypychający sprzęgło, zdemontuje stara, założę nową i ustawie luz tylko na klamce poprzez te naciągi na lince, a tego ślimaka na dekielku zakrywającym zębatkę nie będę ruszał, wystarczy?
3 A może zainwestować w easy pull`a
 ?? Będzie to dobrym wydatkiem? Bo w SRADach to chyba norma ciężkie sprzęgło. A jeśli maiłbym już to zamontować to lepiej przy klamce czy przy mechanizmie? Bo tak myślę, że przy klamce to tylko ręka odpoczywa a linka standardowo się napina a gdy na końcu linki to może trochę ciężej chodzić klama ale linka będzie odciążona i dłużej wytrzyma.
				
					Wczoraj wstałem po nocnej zmianie w robocie, słońce ładnie świeciło wiec wiec polatam- ubieram się, ssanie, odpalił, wciskam sprzęgło i słyszę dziwne "chrup", patrzę, luz "trochę" większy niż standardowy, ja pie*****- linka w strzępach, i widzę to jak dziś gdy sprzedawca mówił- "linek się nie wymienia, są dobre..."
1 Serwisu blisko nie mam wiec zostały mi jakieś sklepy miejscowe, mają ale używki za 30 zł- lipa bo jak już wymienić to na nowe, na allegro jest za 60 zł nowa, ale zamiennik, jak myślicie? Warto czy lepiej w Suzuki zapytać?
2 Mechanikiem nie jestem ale przy zdjęciu owiewek wydaje mi się, ze sam dam radę ją zmienic, mechanizm podobny do tego w WSK(dlatego tak cięzko chodzi
3 A może zainwestować w easy pull`a
Ostatnio edytowano 23/11/2009, 17:37 przez Michal_burnout, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- 
				

Michal_burnout - Świeżak
 - Posty: 101
 - Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
 - Lokalizacja: Mława
 
Tu masz firmę w Jankach która specjalizuje się w produkcji linek http://www.autolinka.com.pl/
W suzuki to pewnie krzykną taką cenę że Ci się odechce
Jeśli chodzi o wymianę to nie wiem bo nigdy tego nie robiłem...
				W suzuki to pewnie krzykną taką cenę że Ci się odechce
Jeśli chodzi o wymianę to nie wiem bo nigdy tego nie robiłem...
VFR 02'
			- 
				

navi - Świeżak
 - Posty: 459
 - Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
 - Lokalizacja: Wawa
 
Ja bym kupił tą za 6dych - tylko dobrze przesmarował i pilnować raz na sezon  smarowania.
				http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
Nie kupuj dorabianych linek. Nie wiem jak firma polecana przez kolege ale gdy kiedys dorobilem linke do yz426 u "specjalisty" Szybko szukalem nowej na allegro. Moze byc uzywka, byleby w dobrym stanie. Latwo to ocenic na oko
				@wrocław |  | http://bikepics.com/members/teoysta/
			- 
				

teoysta - Świeżak
 - Posty: 141
 - Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
 
Dorabiać to raczej nie bardzo, wiadomo, wypróbuję to za 6 dych, w końcu to do SRADa a nie dorabiana do... 
A z tym easypull`em to sam nie wiem, na pewnym forum stunter pisał, że to mu nic nie dało
 Lipa, może ktoś testował, nawet w innym moto?
				A z tym easypull`em to sam nie wiem, na pewnym forum stunter pisał, że to mu nic nie dało
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
			- 
				

Michal_burnout - Świeżak
 - Posty: 101
 - Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
 - Lokalizacja: Mława
 
Ja nawet nie wiem jak to wyglÄ…da 
 ...ale raczej sobie odpuśc. Nie słyszałem zeby ktos na tor zakładał cos takiego. Mozesz zainwestowac z łożyskowane klamki.
				@wrocław |  | http://bikepics.com/members/teoysta/
			- 
				

teoysta - Świeżak
 - Posty: 141
 - Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
 
Zobacz na:
http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... =wszystkie
Alternatywą są też zestawy naprawcze za 29zł gdzie mam do wyboru kilkanaście końcówek i znajdują się tam linki sprzęgła i gazu. Sprzedawałem to kilku osobom i nie było zwrotów czy zażaleń
				http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... =wszystkie
Alternatywą są też zestawy naprawcze za 29zł gdzie mam do wyboru kilkanaście końcówek i znajdują się tam linki sprzęgła i gazu. Sprzedawałem to kilku osobom i nie było zwrotów czy zażaleń
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
teoysta napisał(a):Ja nawet nie wiem jak to wygląda...ale raczej sobie odpuśc. Nie słyszałem zeby ktos na tor zakładał cos takiego. Mozesz zainwestowac z łożyskowane klamki.
Kurcze, łożyskowanych to jeszcze nie widziałem, jakbyś coś miał na ten temat to podaj linka
Tak to wyglÄ…da(easy pull):
A tak zamontowane( czerwone zaznaczenie):
A tak bebechy- zasady działania domyślicie się:
Ma pomagać i teoretycznie pomaga bo jest jakaś tam przekładnia, ale czy warto dać 90zł za +/- 10% miększą klamkę? Bo nigdzie nie mogę znaleźć jakiejś opinii o tym ustrojstwie- o ile lżej jest dzięki temu
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
			- 
				

Michal_burnout - Świeżak
 - Posty: 101
 - Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
 - Lokalizacja: Mława
 
Nie widzialem tego ustrojstwa w zadnym motocyklu(na zywo),wiec sadze,ze szkoda kasy ,jesli sprzeglo chodzi jak powinno to odpusc sobie ten wydatek,no chyba,ze masz za duzo kasy i po zamontowaniu nam ladnie opiszesz o ile lzej chodzi klamka sprzegla
				
			- 
				

macs - Bywalec
 - Posty: 546
 - Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
 - Lokalizacja: Pomorskie
 
Takie rzeczy uzywają motocrossowcy i stunterzy. Ostatnio SIMPSON kupował to u Nas i chwile z nim gadałem. Stwierdził, że to banalnie proste urządzenie ale pomaga. Także sprawdzi się z pewnością, a jak zależy ci na miekkiej klamce to sobie kup.
				http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
Dobra, czekam na linkÄ™, easy pulla tez kupie i zobaczymy, jeszcze siÄ™ odezwÄ™.
				Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
			- 
				

Michal_burnout - Świeżak
 - Posty: 101
 - Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
 - Lokalizacja: Mława
 
ta część zwiększa masę a zatem jest zbędna 
 
trza łape trenować a nie że ciężko
				trza łape trenować a nie że ciężko
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
Trzeba, trzeba 
 
Ale w mieście to stara linka dawała mi się we znaki :/ Nowa pewnie będzie lepsza
 Już przyszła ale nie miałem czasu założyć. Na łapę to na WSK ćwiczyłem 
 to dopiero był hardcore, jak o 7 z domu wyjeżdżałem to późnym wieczorem wracałem 
 Szło się przyzwyczaić, dopiero potem odkryłam, że da się to wyregulować 
 Aha i jeszcze jedno, ci którzy mieli kontakt z easypullem polecają go.
				Ale w mieście to stara linka dawała mi się we znaki :/ Nowa pewnie będzie lepsza
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
			- 
				

Michal_burnout - Świeżak
 - Posty: 101
 - Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
 - Lokalizacja: Mława
 
ja dziś zamówiłem nową linkę sprzęgła bo prawie mi już trzasnęła (większość drutów już poszła 
) zamiennik za 71zł. Dla mnie ważne by posłużyła sezon. Po nim mogę dalej nowe kupować. Ej - tą nową linkę też mam przesmarować przed założeniem? Czy bez?
				http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
Często w linkach fabrycznie jest smar odporny na wypłukiwane przez wodę itp. wtedy smarować nie trzeba. Ale jak linka będzie sucha to dobrego smaru nie żałuj.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
No i czym najlepiej smarować?
				Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
			- 
				

Michal_burnout - Świeżak
 - Posty: 101
 - Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
 - Lokalizacja: Mława
 
rowerzyści wyczynowi polecają smary z teflonem gdyż zapobiegają zapieczeniom i stanowią izolację dla wody i kurzu/piachu. Chyba coś takiego w rowerowym zwyczajnie kupię. Strzykawka z igłą i będzie w razie "W" a raczej w razie suchej linki 
				http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
Szukałem tego smaru teflonowego i info o nim, kumpel w LG pracuje i mówił, że mieli taki specjalistyczny ale na razie maszyny stoją a smary itp. rozkradli :/ Brat w rzeczpospolitej pracował i też mówi, że tan smar był naprawdę dobry bo używali go tam gdzie był kurz i gdzie wd40 nie można było używać, ale był bardzo drogi, wiadomo to co na allegro to dla pospólstwa a specjalistyczne są dla firm 
Co lepsze dowiedziałem się, że niektórzy smarują linki płynem hamulcowym bo nie zamarza i linka się nie zapiecze, ale to dziwne, przecież płyn ham jest higroskopijny(chłonie wodę z powietrza) a to dobrze nie wróży lince i pancerzowi.
				Co lepsze dowiedziałem się, że niektórzy smarują linki płynem hamulcowym bo nie zamarza i linka się nie zapiecze, ale to dziwne, przecież płyn ham jest higroskopijny(chłonie wodę z powietrza) a to dobrze nie wróży lince i pancerzowi.
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
			- 
				

Michal_burnout - Świeżak
 - Posty: 101
 - Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
 - Lokalizacja: Mława
 
to za płynem hamulcowym to jakaś bzdura tak jak piszesz. Ja tam zakładałem wczoraj linkę do swojego a zabezpieczyłem ją tym co miałem czyli do pancerza kropelkami wpuszczałem smar do maszyn do szycia a na pracującej z oby stron lince (tam gdzie wychodzi z pancerza) użyłem smaru miedzianego, poruszałem linką sporo razy i wygląda to ok. ten sam smar zaaplikowałem przy łączeniach linki. Bedzie spoko. Najwyżej wymienie za rok.
				http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
Ja używałem smaru do łańcucha i też było dobrze.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
			Posty: 21
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości