Zobacz wątek - Napęd RK czy DID?
NAS Analytics TAG

Napęd RK czy DID?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Napęd RK czy DID?

Postprzez Seba_ER5 » 27/11/2009, 15:59

Ok RK nie wiem na jakich zębatkach. Ale DID w tej cenie moge miec na JT badz Sunstar tak więc co wybrać? Przyoszczedzic i wziac RK czy DID? Wiem ,żę obie firmy są dobre.


http://www.allegro.pl/item802462401_kom ... _r_zx.html
czy?
http://www.allegro.pl/item806074152_zes ... ninja.html
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez 7beat » 27/11/2009, 17:04

DID to raczej najlepsza marka na rynku produkująca napędy do motocykli, ale i rk też są dobre ;) ale osobiście brał bym DID-a
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez makumba1979 » 27/11/2009, 17:19

Bierz DID-a, a 50zł to nie taka duża różnica.
To nie prędkość zabija,tylko gwałtowna jej utrata.
Avatar użytkownika
makumba1979
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 4/6/2009, 17:28
Lokalizacja: POLSKA

Postprzez Meciek » 27/11/2009, 19:00

Mogę zmotać taki kompletny napęd dida jak na tej aukcji za 50zł mniej, tylko nie wiem czy mamy na stanie tylną zębatkę.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez zomodj » 27/11/2009, 19:29

może deczko OT, ale w razie jakby ktoś poszukiwał później po tematach, jak się zakupi najmocniejszego DIDa, czy RK, nie proponuje dokładać do tego zębów ani z JT ani z Sunstara, najlepsze zęby robi Vortex, bo najczęściej się okazuje że łańcuchowi nic nie jest za to zębatki wyglądają już jak gwiazdka ninjy :) i morduje napęd do końca. Tak dla dopełnienia, a tak na temat: przy ZX-6 jak nie walisz na kole, ani po torze różnicy między DIDem a RK nie odczujesz - na pewno odczujesz różnicę kupując wzmocnionego RK a cenę "zwykłego" DIDa
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez Seba_ER5 » 27/11/2009, 19:46

Wzmocniony RK i Wzmocniony DID wchodzą w grę tak jak na aukcji.

RK na jet sprockets.
DID ma jet badz sunstar (w tych samych cenach).

Może trochę pogumuje w sumie nie wiem troche szkoda mi motoru :D ;p na nauke wheelie.

Jakiś tam super extra wzmocnionych nie biore. Poprsostu wzmocnione.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez rafczyk » 27/11/2009, 21:37

Fachowcem nie jestem,ale mam znajomego ktory byl wicemistrzem polski w wyscigach i jezdzi tylko na RK bo twierdzi ze DID jest przereklamowany i starczal mu na kilka wyscigow,a na RK przejezdzi caly sezon i jeszcze jest ok.Tylko ze on bierze jakis najmocniejszy zloty,ale nie wiem na jakich zebatkach.
Opinie sa rozne,jedni narzekaja na te,a drodzy na tamte.Ja mysle,ze obie firmy reprezentuja podobny poziom,ktory jest nie do zauwazenia,wiec bral bym tansze :D
rafczyk
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1/1/2009, 21:14

Postprzez rafi19 » 27/11/2009, 22:09

mi znajomy mówił że łańcuchy DID itd to były łańcuchy nie do zaj...nia kiedyś a że teraz to wszystko to guma.
Jawa TS350 > Kawasaki ZX9R
rafi19
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55

Postprzez Raczek_6 » 27/11/2009, 23:44

Zębatki Sunstar są bardziej wytrzymałe niż JT.
Łańcuch RK i DID są porównywalne.

Sunstar i DID idzie na 1-wszy montaż w Suzuki, Yamaha i paru innych motocyklach
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez sonthin » 1/12/2009, 18:19

Ja kupiłem do swojego Bandita 600 łańcuch RK + zębatki JT Sprockets, (łańcuch X-Ring Wzmocniony model RK 530 XSOE, 110 ogniw + zębatki JT Sprockets, napędowa JTF513,15 i napędzana JTR829,47), zestaw mnie kosztował 527 zł. Przejechałem 4000 km i nawet nie musze naciągać zero zużycia, oczywiście co 500 km jest smarowany i co 1000 km czyszczony. Styl mojej jazdy to dynamiczna turystyka.
Avatar użytkownika
sonthin
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez ataman » 1/12/2009, 19:56

Łańcuchy porównywalne, zębatki też.
Wytrzymałość, to głównie styl jazdy (no i konserwacja).
Zalożyłem do mojej suki dida zvm + sunstar za prawie 8 stówek i co z tego...
Przez 5 tys.km. naciągałem go 3 albo 4 razy.
Jak jeździsz, to części muszą sie zużywać! :D
Avatar użytkownika
ataman
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26/2/2009, 19:33
Lokalizacja: Płock



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr