wydech 2t
Posty: 4
• Strona 1 z 1
wydech 2t
witam
wiem jak wazny jest odpowiedni wydech w 2t bo reguluje prawidłową wymiane mieszanki
a wiec kupieł nsr i w koncówce wydechowej jest od dołu dziora i tam gdzie jest wylot spalin juz całkiem sa nawiercone 4 dziurki i tu moje pytanie
czy przez to nawiercanie ma wiecej palic to musze mu zwiekszyc cisnenie zeby nie zgasł
i czy moze załozyc np wydech z 125 w koncówce wspawac cos zeby była mniejsza srednica??
i jeszcxze jedno
jak mam od dołu wgnieciony tłumik tak ze blacha sie porwała to moge to sprubowac wyciagnac(wyprostowac) bo to dosyc kiepsko wyglada
wiem jak wazny jest odpowiedni wydech w 2t bo reguluje prawidłową wymiane mieszanki
a wiec kupieł nsr i w koncówce wydechowej jest od dołu dziora i tam gdzie jest wylot spalin juz całkiem sa nawiercone 4 dziurki i tu moje pytanie
czy przez to nawiercanie ma wiecej palic to musze mu zwiekszyc cisnenie zeby nie zgasł
i czy moze załozyc np wydech z 125 w koncówce wspawac cos zeby była mniejsza srednica??
i jeszcxze jedno
jak mam od dołu wgnieciony tłumik tak ze blacha sie porwała to moge to sprubowac wyciagnac(wyprostowac) bo to dosyc kiepsko wyglada
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
nie wiem kolego o co ci dokładnie chodzi, bo troche niezrozumiale napisałeś ale jeśli chodzi o te dzióry w tłumiku to się nie przejmuj ja też miałem z 4dzióry w tłumik w TDR, jeżeli masz dyfuzor w dobrym stanie który nie ma dziur to jest wszystko ok i nie kombinuj a już tym bardziej ze zmniejszaniem wylotu spalin gdyż graniczy to się z celem dla przykładu polukaj sobie foty nsr-ek czy innych 2t ze sportowymi tłumikami od ścigów.... sam chciałem tak wwalić do tdr ale ją sprzedałem i czar prysł a jeśłi ci silnik gaśnie czy coś to zabawa z gaźnikiem, pod warunkiem że dyfuzor jest szczelny, ja miałem niedokręcony i miałem małą dziurkę to jak to naprawiłem to różnica była spora w osiągach...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
wiem troche namieszałem
a wiec jest wszystko ok
ale chciałbym załozyc wydech od 126 do 50 to chyba czeba cos zrobic czy moze nic
a wiec jest wszystko ok
ale chciałbym załozyc wydech od 126 do 50 to chyba czeba cos zrobic czy moze nic
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Tak trzeba, założyć od 50.
Ale zawsze można spróbować i opisać efekt końcowy
2t to 2T i tu tylko i wyłącznie wydech dedykowany pod konkretny motocykl (motorower) i konkretną pojemność należy stosować.
Ale zawsze można spróbować i opisać efekt końcowy

2t to 2T i tu tylko i wyłącznie wydech dedykowany pod konkretny motocykl (motorower) i konkretną pojemność należy stosować.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości