demontaz lag r1.
Posty: 12
• Strona 1 z 1
demontaz lag r1.
Witam, prosilbym o pomoc podczas demontarzu, lagi, otworzenie jej, (laga jest juz wyciagnieta z zawieszenia) trzeba ja rozpolowic, prosze o pomoc krok po kroku, dodam ze u mnie ta sroba na imbus od dolu kreci sie w kolko.dzieki
- francepolek
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49
Manual w rękę i tam masz cały schemat.
Dodam tylko że czasami tą śrubę trzeba kluczem pneumatycznym rozkręcać - przynajmniej ja tak robię.
Ponieważ przed złożeniem jest smarowana klejem do śrub, dlatego ciężko ją rozkręcić.
Dodam tylko że czasami tą śrubę trzeba kluczem pneumatycznym rozkręcać - przynajmniej ja tak robię.
Ponieważ przed złożeniem jest smarowana klejem do śrub, dlatego ciężko ją rozkręcić.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Nalezy skompresowac zawieszenie zeby wykrecic srube. Klucz pneumatyczny nie ma sensu. Uszczelniacze po demontarzu zawleczki wystukujesz z kielicha laga. cala filozofia. Uwazaj zeby nei uszkodzic nowych uszczelniaczy przy zakladaniu. Czasami lepiej zlecic profesjonaliscie bo to co zaoszczedzisz stracisz na porzebie kupowania nowych uszczelniaczy
...rozumiem ze o ich wymiane sie rozbiega

@wrocław | | http://bikepics.com/members/teoysta/
-
teoysta - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Tu jest chyba wszystko: http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=related
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=related
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=p ... re=related
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
witam jestem na etapie, ze odkrecilem ta gorna srobe na ladze, i wtedy ta zlota moze zejsc w dol, i ukazuje sie sprezyna z taka jakby blokada, na filmie on bierze klucz plaski i odkreca, blokujac jedno o drugie, u mnie nie ma gdzie tego klucza dac? prosze o jakies rady chodzi o yzf r1 rn04
- francepolek
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49
-
teoysta - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
Witam po krotkim okresie czasu, wysłałem jedna lagę, oraz polkę do prostowania, dzis do mnie wszystko doszlo, zlozylem wszystko pieknie ladnie, leccz mam problem, mianowicie myslalem ze jedna laga jest prosta, okazala sie lekko krzywa, gdzie lewa jest prosta, oraz polka rowniez, wiec prosze mi powiedzeic czy to ma wlyw na to ze jak zakladam koło, ośkę, i zaciski-tu jest wlasnie problem, prawy zacisk wchodzi w mocowanie (od lagi) ciezko trzeba bo upchac, drugi zas ma sporo miejsca, wiec jak ten lewy sie dokreci to wtedy caly zacisk chaczy o tarcze i kolo sie nie obraca, moze mial ktos podobny problem, Dziwne, Laga prosta druga lekki banan ale czy to ma wplyw na to ze kolo niewchodzi w swoje miejsce (zacisk) Prosze o jakies sugestie co moze byc nie tak? z góry dziekuje:)
- francepolek
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49
- francepolek
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49
Re: demontaz lag r1.
witam panowie pisze pierwszy raz na tym forum chodzi o rn 04 wyjelem lagi rozkrecilem pierwsza wszystko git gotowa do zalania olejem po wczesniejszej zmianie uszczelniaczy z druga jest taki problem ze dolna sruba nie che sie odkrecic poluzowalem ja i teraz kreci sie do okola co robci byl juz pneumat dociskanie na maksa lagi nic nie daje bardzo prosze o pomoc pozdrawiam
- zalew28i
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21/1/2018, 12:13
Re: demontaz lag r1.
pneumatem takich rzeczy siÄ™ nie robi, chociaz w prymitywnym zawieszeniu jak pewnoe masz w starej r1 to nic sie nie stanie.
można złożyc zawias " na sucho" czyli skręcic ze spręzyna góre, odwrócic zawias, o czyms go wcisnąć jak np ośka jest wysunięta to mozna sobie ośke przełozyc, dół połozyc np na szmacie jakiejs oprzec o ziemie, docisnąć ile sie da, jedna ręka, a druga kręcic - łatwiej w dwie osoby, tak powinno pójść.
chodzi o to żeby wywrzeć tarcie duze miedzy spręzyna a bebechami w środku, wtedy bebechy sie zablokuja i da sie odkręcic
można złożyc zawias " na sucho" czyli skręcic ze spręzyna góre, odwrócic zawias, o czyms go wcisnąć jak np ośka jest wysunięta to mozna sobie ośke przełozyc, dół połozyc np na szmacie jakiejs oprzec o ziemie, docisnąć ile sie da, jedna ręka, a druga kręcic - łatwiej w dwie osoby, tak powinno pójść.
chodzi o to żeby wywrzeć tarcie duze miedzy spręzyna a bebechami w środku, wtedy bebechy sie zablokuja i da sie odkręcic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości