Honda mtx 80 - motor sam się wkręca na maksymalne obroty...
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Honda mtx 80 - motor sam się wkręca na maksymalne obroty...
Siemka
A ja znów mam taki kłopot... Jadę sobie do domu bo koleżance motor się popsuł i jej zrobiłem... i jak na złość mój musiał walnąć
Otóż przymierzam się do zakręt tzn, sprzęgło, hamulec, redukcja i motor nagle wkręcił się na pełne obroty... shamowałem do zera prawie, puszczam sprzęgło był motor na 3 biegu i zgasł... i później już nie chciał odpalić
Słychać go tak przy kopnięciu jakby gaz był odkręcony na maksa... i nie odpala...
Miałem już coś takiego, ale pokręciłem manetką i wracało do normy jak tak zaczął szaleć... Później czyszczenie gaźnika itd i pomogło... I po przejechaniu koło 100km znów to samo... czemu tak się dzieje?? znów jakiś syf mi się dostał czy jak?? i zablokowało iglicę?? jakieś pomysły??

A ja znów mam taki kłopot... Jadę sobie do domu bo koleżance motor się popsuł i jej zrobiłem... i jak na złość mój musiał walnąć

Otóż przymierzam się do zakręt tzn, sprzęgło, hamulec, redukcja i motor nagle wkręcił się na pełne obroty... shamowałem do zera prawie, puszczam sprzęgło był motor na 3 biegu i zgasł... i później już nie chciał odpalić

Słychać go tak przy kopnięciu jakby gaz był odkręcony na maksa... i nie odpala...
Miałem już coś takiego, ale pokręciłem manetką i wracało do normy jak tak zaczął szaleć... Później czyszczenie gaźnika itd i pomogło... I po przejechaniu koło 100km znów to samo... czemu tak się dzieje?? znów jakiś syf mi się dostał czy jak?? i zablokowało iglicę?? jakieś pomysły??
- adekm89
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 11/6/2009, 13:09
Miałem podobny problem w MZ 250, sam mi się wkręcał na obroty,lecz z zapalaniem nie było problemów. Uszczelniacz na wale był walnięty i motocykl łapał lewe powietrze wraz z olejem, a jak był rozgrzany, to nawet po wyłączeniu zapłonu sam chodził;)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
Sprawdź jeszcze czy linkę gazu masz nie postrzępioną w pancerzu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
no może linka przykorodowała i się blokuje, może masz źle gaźnik wyregulowany i źle założony filtr powietrza, albo mogły ci jakieś tryby w przekładni walnąć i moto samo podnosi obroty(kumpel tak ma w aprilii classic 125 bo 2 plastikowe zębatki mu się posypały)
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
niestety nic z tego... dalej to samo... przejechałem ze 2 km wciskam Sprzęgło a on na obroty... zgasiłem i już nie chciał odpalić... a ten walec trzymający iglice normalnie opada na sam dol... i obroty tylko wchodzą jak wcisnę Sprzęgło. jak je puszczam to obroty schodzą. ale przy większej prędkości zaczyna znów szaleć... a magneto możne mieć z tym coś wspólnego? bo ostatnio jak je zdjąłem nie robiąc nic przy gaźniku i wyczyściłem to jeździł normalnie...
I dziś znów się bawiłem, rozkręciłem wszystko co sie dało w okolicach gaźnika, przepustnica iglica ładnie chodzą i lipa
Skręciłem wszystko do kupy, kopię w starter a on tylko tak prze pryknie i koniec...
I dziś znów się bawiłem, rozkręciłem wszystko co sie dało w okolicach gaźnika, przepustnica iglica ładnie chodzą i lipa

Skręciłem wszystko do kupy, kopię w starter a on tylko tak prze pryknie i koniec...
- adekm89
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 11/6/2009, 13:09
Uszczelniacze na wale wymień
Czyli większy remont silnika, nie wiadomo jak łożyska na wale.
Chyba że łapie lewe powietrze przed gaźnikiem.
Niestety bez sprawdzenia po kolei wszystkich elementów nie obejdzie się.

Czyli większy remont silnika, nie wiadomo jak łożyska na wale.
Chyba że łapie lewe powietrze przed gaźnikiem.
Niestety bez sprawdzenia po kolei wszystkich elementów nie obejdzie się.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
miałem cos podobnego to mi mechanik powiedział ze mam za gesty olej w skrzyni i kazał wymienic na 0w40
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
I pomogła wymiana oleju??
nie bardzo mi się wydaje żeby coś wspólnego to z tym miało, bo zrobiłem grubo ponad 500 km na tym oleju co jest...
teraz to nawet nie chce odpalić, paliwo dochodzi, a iskra jest taka żeby konia mogła zabić...
nie bardzo mi się wydaje żeby coś wspólnego to z tym miało, bo zrobiłem grubo ponad 500 km na tym oleju co jest...
teraz to nawet nie chce odpalić, paliwo dochodzi, a iskra jest taka żeby konia mogła zabić...
- adekm89
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 11/6/2009, 13:09
a moze masz za małą kompresje ze nie chce odpalic
albo "wiejsko" tuningowany wydech poprzez nawiercanie dzurek
albo "wiejsko" tuningowany wydech poprzez nawiercanie dzurek
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
To doradzÄ™ inaczej.
UDAJ SIĘ DO NAJBLIŻSZEGO DOBREGO SERWISU MOTOCYKLI, oni naprawią.
Sorry że krzyczę ale mam dość ignorantów którzy pytają się na forum a nie mają zielonego pojęcia co to silnik 2T i jak to działa.
UDAJ SIĘ DO NAJBLIŻSZEGO DOBREGO SERWISU MOTOCYKLI, oni naprawią.
Sorry że krzyczę ale mam dość ignorantów którzy pytają się na forum a nie mają zielonego pojęcia co to silnik 2T i jak to działa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości