Zobacz wątek - Honda mtx 80 - motor sam się wkręca na maksymalne obroty...
NAS Analytics TAG

Honda mtx 80 - motor sam się wkręca na maksymalne obroty...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda mtx 80 - motor sam się wkręca na maksymalne obroty...

Postprzez adekm89 » 12/11/2009, 21:56

Siemka :)
A ja znów mam taki kłopot... Jadę sobie do domu bo koleżance motor się popsuł i jej zrobiłem... i jak na złość mój musiał walnąć :(
Otóż przymierzam się do zakręt tzn, sprzęgło, hamulec, redukcja i motor nagle wkręcił się na pełne obroty... shamowałem do zera prawie, puszczam sprzęgło był motor na 3 biegu i zgasł... i później już nie chciał odpalić :(
Słychać go tak przy kopnięciu jakby gaz był odkręcony na maksa... i nie odpala...

Miałem już coś takiego, ale pokręciłem manetką i wracało do normy jak tak zaczął szaleć... Później czyszczenie gaźnika itd i pomogło... I po przejechaniu koło 100km znów to samo... czemu tak się dzieje?? znów jakiś syf mi się dostał czy jak?? i zablokowało iglicę?? jakieś pomysły??
adekm89
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 11/6/2009, 13:09


Postprzez krydka » 12/11/2009, 23:32

Miałem podobny problem w MZ 250, sam mi się wkręcał na obroty,lecz z zapalaniem nie było problemów. Uszczelniacz na wale był walnięty i motocykl łapał lewe powietrze wraz z olejem, a jak był rozgrzany, to nawet po wyłączeniu zapłonu sam chodził;)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp


Postprzez Landryss25 » 13/11/2009, 14:33

Sprawdź jeszcze czy linkę gazu masz nie postrzępioną w pancerzu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez 7beat » 13/11/2009, 20:05

no może linka przykorodowała i się blokuje, może masz źle gaźnik wyregulowany i źle założony filtr powietrza, albo mogły ci jakieś tryby w przekładni walnąć i moto samo podnosi obroty(kumpel tak ma w aprilii classic 125 bo 2 plastikowe zębatki mu się posypały)
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez adekm89 » 14/11/2009, 16:20

niestety nic z tego... dalej to samo... przejechałem ze 2 km wciskam Sprzęgło a on na obroty... zgasiłem i już nie chciał odpalić... a ten walec trzymający iglice normalnie opada na sam dol... i obroty tylko wchodzą jak wcisnę Sprzęgło. jak je puszczam to obroty schodzą. ale przy większej prędkości zaczyna znów szaleć... a magneto możne mieć z tym coś wspólnego? bo ostatnio jak je zdjąłem nie robiąc nic przy gaźniku i wyczyściłem to jeździł normalnie...

I dziś znów się bawiłem, rozkręciłem wszystko co sie dało w okolicach gaźnika, przepustnica iglica ładnie chodzą i lipa :(

Skręciłem wszystko do kupy, kopię w starter a on tylko tak prze pryknie i koniec...
adekm89
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 11/6/2009, 13:09

Postprzez Raczek_6 » 15/11/2009, 01:14

Uszczelniacze na wale wymień :-)
Czyli większy remont silnika, nie wiadomo jak łożyska na wale.
Chyba że łapie lewe powietrze przed gaźnikiem.

Niestety bez sprawdzenia po kolei wszystkich elementów nie obejdzie się.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez swirus2007 » 15/11/2009, 10:57

miałem cos podobnego to mi mechanik powiedział ze mam za gesty olej w skrzyni i kazał wymienic na 0w40
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez adekm89 » 15/11/2009, 19:18

I pomogła wymiana oleju??
nie bardzo mi się wydaje żeby coś wspólnego to z tym miało, bo zrobiłem grubo ponad 500 km na tym oleju co jest...

teraz to nawet nie chce odpalić, paliwo dochodzi, a iskra jest taka żeby konia mogła zabić...
adekm89
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 11/6/2009, 13:09

Postprzez swirus2007 » 16/11/2009, 07:58

a moze masz za małą kompresje ze nie chce odpalic

albo "wiejsko" tuningowany wydech poprzez nawiercanie dzurek
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Raczek_6 » 17/11/2009, 00:10

To doradzÄ™ inaczej.

UDAJ SIĘ DO NAJBLIŻSZEGO DOBREGO SERWISU MOTOCYKLI, oni naprawią.

Sorry że krzyczę ale mam dość ignorantów którzy pytają się na forum a nie mają zielonego pojęcia co to silnik 2T i jak to działa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê