CBR1000 RR
Posty: 18
• Strona 1 z 1
CBR1000 RR
Witam forumowiczow, jestem tu nowy, wiec prosze o wyrozumiałość, jesli podobny temat juz byl toprosze Admina o podpiecie
Zakupilem kilka dni temu Honde 1000 RR rocznik 2007, problem polega na tym ze jest po wypadku poprzedni wlasciciel wyłożyl sie na lewa strone, motor nie wyglada zle ale problem w tym ze nie moge go odpalic, silnik nie ma żadnych uszkodzen, w googlach wyczytalem ze jest to spowodowanne tym, ze czujnik wypadkowy mogl odlaczyc calosc. Co z tym robic jak to sprawdzic??
I jeszcze jedno pytanie gdzie mozna wzglednie tanio kupic czesci do takiego modelu, pomijajac oczywiscie allegro
Dzieki z góry za odpowiedzi
Zakupilem kilka dni temu Honde 1000 RR rocznik 2007, problem polega na tym ze jest po wypadku poprzedni wlasciciel wyłożyl sie na lewa strone, motor nie wyglada zle ale problem w tym ze nie moge go odpalic, silnik nie ma żadnych uszkodzen, w googlach wyczytalem ze jest to spowodowanne tym, ze czujnik wypadkowy mogl odlaczyc calosc. Co z tym robic jak to sprawdzic??
I jeszcze jedno pytanie gdzie mozna wzglednie tanio kupic czesci do takiego modelu, pomijajac oczywiscie allegro
Dzieki z góry za odpowiedzi
- Apollo250
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/11/2009, 17:04
Tył pasuje od modelu 2004-2005 oraz 2006 (niektóre części też: lampa chyba sety i dekielek), owiewki przód, oraz boczne pasują od modelu 2006-2007.
Po za allegro i otomoto pozostaje bazar (giełda) motocyklowy-a,
Jak kupiłeś taki motocykl to powinieneś zainwestować w porządną naprawę + crash-pady, zawsze można pospawać i pokleić tanim kosztem to co zostało.
Po za tym tanio to pojęcie względne.
Czujnik położenia jest pod czaszą, ale on odcina paliwo i zapłon w momencie przewrotki, jak motocykl stoi w pionie powinien uruchamiać - chyba że coś innego jest uszkodzone, dekielek lewy który blokuje wał korbowy ???
Niestety tylko forum wróżka.pl pomoże
Wstaw jakieś fotki to może tam będzie co kolwiek widać.
P.S. http://fotosik.pl/ pomaga we wstawieniu zdjęć na forum.
Po za allegro i otomoto pozostaje bazar (giełda) motocyklowy-a,
Jak kupiłeś taki motocykl to powinieneś zainwestować w porządną naprawę + crash-pady, zawsze można pospawać i pokleić tanim kosztem to co zostało.
Po za tym tanio to pojęcie względne.
Czujnik położenia jest pod czaszą, ale on odcina paliwo i zapłon w momencie przewrotki, jak motocykl stoi w pionie powinien uruchamiać - chyba że coś innego jest uszkodzone, dekielek lewy który blokuje wał korbowy ???
Niestety tylko forum wróżka.pl pomoże
Wstaw jakieś fotki to może tam będzie co kolwiek widać.
P.S. http://fotosik.pl/ pomaga we wstawieniu zdjęć na forum.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Na temat FAJERów najwięcej info znajdziesz na stronie :
www.fireblade.pl
www.fireblade.pl
-
Krzycho-cbr - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
- Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza
kumpel jak kupował owiewki do 07r. malowania repsol to tylko za granicą na e-bayu znalazł i nawet tanio je kupił tylko nie pamiętam ile dał, i najlepiej oddaj moto do serwisu i niech oni się tym zajmą
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Czujnik polożenia jest na srodku na lampie. rzeba sciagnac czasze zeby sie do niego dostac. Jednak jesli czasza jest cala sadze ze problem nei lezy po tej stronie. Czujniki sa uwiez -pancerne Mialem kiedys 1000rr po dobrym dzwonie w przod. Czujnik zachowal sie sprawny, moto krecilo a nie palilo. Problem jak okazalo sie lezal w peknietej kostce w instalacji. Wyciagnalem wszystkie piny z pekneitej czesci, wsadzilem delikatnie w cala. Wszystko zakleilem poxipolem smarujac uprzednio cala czesc smarem. W ten sposob zrobilem nowa kostke a moto juz palilo.
@wrocław | | http://bikepics.com/members/teoysta/
-
teoysta - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
zamieszczam zdjęcia. Moto idzie za 4 dni do serwisu, co z tego wyjdzie to nie wiem, czy to będzie opłacalne? Body w Polsce są dosyć drogie, sprowadzane z chin 200E plusk koszty transporty wiec pewnie wyjdzie to samo co tutaj. Ogółem z moich oględzin, potrzeba zegara wraz ze stelażem, lewa część kierownicy z pompka sprzęgła i manetka, przednie lagi można by spokojnie prostować ale wole kupić nie uszkodzone, prawa tarcza delikatnie skrzywiona, felga przednia wnioskuje ze również jest delikatnie skrzywiona. lampa, podnóżek, zadupek, lusterka. Co jeszcze wyjdzie to nie wiem to się pewnie okaże
[img=http://img524.imageshack.us/img524/2928/1003201.jpg] (otwórz link)
[img=http://img509.imageshack.us/img509/6359/1003200.jpg] (otwórz link)
Moto kupione za grosze, wstępnie znajomy mi wycenił na 8-9 tys. naprawę, jeśli by tyle wyszło w dalszym ciągu się opłaca.
Co wy o tym sadzicie?? Nie znam się na motorach zbytnio wiec pytam osoby oblatane w tym temacie.
Na allegro oczywiście nie znalazłem wszystkich części. Jak wiecie gdzie można ich szukać byłbym wdzięczny za link
[img=http://img524.imageshack.us/img524/2928/1003201.jpg] (otwórz link)
[img=http://img509.imageshack.us/img509/6359/1003200.jpg] (otwórz link)
Moto kupione za grosze, wstępnie znajomy mi wycenił na 8-9 tys. naprawę, jeśli by tyle wyszło w dalszym ciągu się opłaca.
Co wy o tym sadzicie?? Nie znam się na motorach zbytnio wiec pytam osoby oblatane w tym temacie.
Na allegro oczywiście nie znalazłem wszystkich części. Jak wiecie gdzie można ich szukać byłbym wdzięczny za link
- Apollo250
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/11/2009, 17:04
sprawdź ją na geometrię ramy bo jakby dziwinie ucieka...
Aha i ta cena to z robocizną rozumiem bo można taniej jak sie samemu zrobi no ale...
i przede wszystkim. JAK SIĘ NIE ZNASZ NA MOTOCYKLACH TO ZRÓB GO I SPRZEDAJ BO TO ZBYT MOCNA MASZYNA NA POCZĄTEK!
Aha i ta cena to z robocizną rozumiem bo można taniej jak sie samemu zrobi no ale...
i przede wszystkim. JAK SIĘ NIE ZNASZ NA MOTOCYKLACH TO ZRÓB GO I SPRZEDAJ BO TO ZBYT MOCNA MASZYNA NA POCZĄTEK!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
no za 4 dni się okaże czy rama prosta, zapomniałem dodać ze tylni stelaż zadupka jest krzywy, motor kosztował 7 tys. wiec wydawało mi się ze za 2007r. się opłaca
A jeżeli faktycznie się okaże ze nie opłaca się robić to myślę ze nie będzie problemu z odzyskaniem kasy za niego
A co do zmiany motoru to wiem ze ta maszyna jest nie dla amatorów, ale nic nie poradzę ze mi się spodobała, nie jestem amatorem wielkich prędkości
A jeżeli faktycznie się okaże ze nie opłaca się robić to myślę ze nie będzie problemu z odzyskaniem kasy za niego
A co do zmiany motoru to wiem ze ta maszyna jest nie dla amatorów, ale nic nie poradzę ze mi się spodobała, nie jestem amatorem wielkich prędkości
- Apollo250
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/11/2009, 17:04
myślę że ci się opłacają te naprawy o ile będą dobrze wykonane i pamiętaj że jak w autoryzowanym serwisie będziesz naprawiał to niezłą kasę zabulisz, no i życzę długiego życia i zainwestuj w dobre wdzianko jeśli nie masz
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Apollo250 napisał(a):no za 4 dni się okaże czy rama prosta, zapomniałem dodać ze tylni stelaż zadupka jest krzywy, motor kosztował 7 tys. wiec wydawało mi się ze za 2007r. się opłaca
A jeżeli faktycznie się okaże ze nie opłaca się robić to myślę ze nie będzie problemu z odzyskaniem kasy za niego
A co do zmiany motoru to wiem ze ta maszyna jest nie dla amatorów, ale nic nie poradzę ze mi się spodobała, nie jestem amatorem wielkich prędkości
wiesz z całym szacunkiem (serio) i dobrymi intencjami - tu nie tylko chodzi o prędkość i jej rozwijanie lub nie. z resztą biblioteki pism były spłodzone na tematy czemu nie litra na pierwszego sprzęta...po prostu one nie wybaczają. A operowanie gazem to tylko 1/20 rzeczy jak nie mniej składających się bezpośrenio na umiejętności jazdy motocyklem. Co do opłacalności to jak rama i półki i lagi są proste a silnik pali i nie jest skatowany to się opłaca bo przez pół roku spokojnie złożysz go do orginału. Tylko BŁAGAM - nie oszczędzaj na częściach - jeżeli jakiś stelaż lub łącznik kosztuje używany 200zł a ty masz go zgietego i się "w sumie da" naprostować - to mówie Ci - będziesz miałfilany efekt - "w sumie" dobrze zrobiony "dzwonnik"
Jak zrobisz to uczciwie to możesz nawet na nim zarobić 5000zł jak nie wiecej - ale jest jeden warunek - niech to będzie zrobione od A do Z - bez półśrodków. Zaoszczedzisz na lakierniku - bedzie lipny lakier i efekt z du** a potencjalny kupiec będzie zniechecony. To samo tyczy się takich niby drobiazgów jak olej, klocki, czy ekektryka - najlepiej ściągnij serwisówke i tam masz sprzęt do śrubek rozebrany i będziesz wiedział co potrzebujesz DOKŁADNIE.
Pozdrawiam i życzę udanego projektu!
ps. pamietaj, żę niektóre rzeczy z elektroniki (jak ich nie ma) muszą być kupowane razem - bo z innych egzemplarzy mogą nie współpracować. Tak przynajmniej jest w wielu samochodach
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Z moich wstępnych wyliczeń wychodzi wstępnie od 10000PLN w górę.
P.S. Dobra rada, nie kupuj Chińskich owiewek chyba że masz nadmiar gotówki i jesteś w stanie później kupić używane oryginały.
Sporo gratów potrzeba, najlepiej poszukać teraz całej bez prawa rejestracji - w UK nie problem znaleźć.
A resztę można jeszcze sprzedać dalej i co nieco się zwróci.
A jeśli chodzi o graty to Ebay UK lub USA bądź Niemcy - jak masz konto można taniej wyrwać niż u nas.
Śrubki i gumki niestety chyba pozostanie szukać nowych bo używanych raczej nie znajdziesz.
Poszukaj nowych części na :
http://www.bikebandit.com/
wtedy będziesz wiedział ile za używane można zapłacić.
P.S. Dobra rada, nie kupuj Chińskich owiewek chyba że masz nadmiar gotówki i jesteś w stanie później kupić używane oryginały.
Sporo gratów potrzeba, najlepiej poszukać teraz całej bez prawa rejestracji - w UK nie problem znaleźć.
A resztę można jeszcze sprzedać dalej i co nieco się zwróci.
A jeśli chodzi o graty to Ebay UK lub USA bądź Niemcy - jak masz konto można taniej wyrwać niż u nas.
Śrubki i gumki niestety chyba pozostanie szukać nowych bo używanych raczej nie znajdziesz.
Poszukaj nowych części na :
http://www.bikebandit.com/
wtedy będziesz wiedział ile za używane można zapłacić.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Co do tej naprawy to oczywiście nie mam zamiaru prostować lagów ramy czy stelaża, wiem ze to jest tanie ale jednak stawiam na bezpieczeństwo i wole kupić części. Na allegro większość to chińskie owiewki, nie orientowałem się ile kosztują oryginalne, ale wnioskuje ze dużo drożej. Znalazłem dzisiaj lagi 1300 zl, felgę przednia 600 zl, klient twierdzi ze są w 100 % sprawne i nic nie było przy nich majstrowane, z tym ze i tak nie wiem jak je sprawdzić czy faktycznie nic nie robił. No cóż motor kupiłem nie dla zysku lecz dla siebie, zobaczymy co mechanik mi powie.
Co do motorów bez prawa rejestracji to nawet nie pomyślałem o tym, dzięki za podpowiedz
Co do motorów bez prawa rejestracji to nawet nie pomyślałem o tym, dzięki za podpowiedz
- Apollo250
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/11/2009, 17:04
Jak sie przylozysz do szukania czesci to moze i naprawa wyneisie Cie <10tys ale wyrazy podziwu jesli to Twoj pierwszy motocykl. Troche Ci do niego brakuje ...czesci
Widze ze masz tam power commandera (sportowy komputer). Jak skonczysz naprawe radze oddac gdzies gdzie serwisuja torowki zeby Ci go dobrze przestoili, pokasowali bledy ktore pewnie pojawily sie przy wypadku.
Jesli zniecheciesz sie do naprawy ja w ciemno odkupie od Ciebie sprzecik za 7tys nawet na plusie Zapraszam na priv jakby co
Widze ze masz tam power commandera (sportowy komputer). Jak skonczysz naprawe radze oddac gdzies gdzie serwisuja torowki zeby Ci go dobrze przestoili, pokasowali bledy ktore pewnie pojawily sie przy wypadku.
Jesli zniecheciesz sie do naprawy ja w ciemno odkupie od Ciebie sprzecik za 7tys nawet na plusie Zapraszam na priv jakby co
@wrocław | | http://bikepics.com/members/teoysta/
-
teoysta - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
Na wystawie we Włoszech znalazłem ciekawą ofertę firmy:
http://www.motogpricambi.com/Home.asp
owiewki wyglądały na prawdę nie źle jak na zamienniki.
Komplet do Ducati 1098 w kolorze a la carbon 990Euro.
http://www.motogpricambi.com/public/CBR ... %20ABS.jpg - to taki przykład do 1000RR
http://www.motogpricambi.com/Home.asp
owiewki wyglądały na prawdę nie źle jak na zamienniki.
Komplet do Ducati 1098 w kolorze a la carbon 990Euro.
http://www.motogpricambi.com/public/CBR ... %20ABS.jpg - to taki przykład do 1000RR
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Trochę się to przeciąga miała być całkowita wycena na piątek, lecz gość nie dal rady, ogólne oględziny, stwierdził ze nie jest źle, rama na pewno prosta. Jeden lag minimalnie krzywy, silnik nie ruszony, pali lecz gdzieś coś jest z kablami , amortyzator skrętu do wymiany. tylni stelaż zadupka jest skrzywiony. Potrzebna czasza plus cały lewy bok, lewa kierownica z manetka i pompka, zegary ( w zasadzie już znalazłem za 400 zl bez stelaża) Światła właśnie się licytują (około 650 zl jak narazie). Zadupek plastik wraz z tylnia lampa (420zl) plus do tego siedzenie lub nakładka tu na miejscu około 200 zl, Lusterka plus kierunki mam tu za grosze. Co do owiewek to jest mały dylemat, na słowackiej stronie znalazłem większość owiewek za prawie 400E są one cale białe czyli do malowania, ale co mnie dziwi jest tam wspomniane coś o karbonie hmm coś za tanio to się wydaje.
Tak jak pisałem wcześniej nie znam sie zbytnio na tych sprawach. Co gorsza moto jest w Polsce a ja w Irlandii.
Co się dowiedziałem moto jest po konkretnym tuningu, jakie części to nie pamiętam, .
Jak to powiedział mechanik te moto ma ponad 200KM ile w tym prawdy to ja sam nie wiem
Acha no i mam wybór albo otóż ten mechanik posiada wszystkie części do tego modelu i zaproponował mi ze w rozliczeniu możne wziąć uszkodzone części, nie wiem czy to się opłaca
Tak w ogóle to już mam za sobą pierwsza jazdę motocyklem 600-ka i to po plaży
Odwagi mi starczyło tylko do 120, ale uzyskałem to czego oczekiwałem, samochód nigdy nie dal mi więcej frajdy jak ta przejażdżka
Jutro pod wieczór postaram się napisać jaka wycena za poszczególne części i za robociznę
Pozdrawiam i dziękuje serdecznie za odpowiedzi, acha i możne jeszcze jedno przydałaby się jakaś serwisówka na przyszłość, wiecie gdzie tego szukać??
Tak jak pisałem wcześniej nie znam sie zbytnio na tych sprawach. Co gorsza moto jest w Polsce a ja w Irlandii.
Co się dowiedziałem moto jest po konkretnym tuningu, jakie części to nie pamiętam, .
Jak to powiedział mechanik te moto ma ponad 200KM ile w tym prawdy to ja sam nie wiem
Acha no i mam wybór albo otóż ten mechanik posiada wszystkie części do tego modelu i zaproponował mi ze w rozliczeniu możne wziąć uszkodzone części, nie wiem czy to się opłaca
Tak w ogóle to już mam za sobą pierwsza jazdę motocyklem 600-ka i to po plaży
Odwagi mi starczyło tylko do 120, ale uzyskałem to czego oczekiwałem, samochód nigdy nie dal mi więcej frajdy jak ta przejażdżka
Jutro pod wieczór postaram się napisać jaka wycena za poszczególne części i za robociznę
Pozdrawiam i dziękuje serdecznie za odpowiedzi, acha i możne jeszcze jedno przydałaby się jakaś serwisówka na przyszłość, wiecie gdzie tego szukać??
- Apollo250
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/11/2009, 17:04
Jak podłączysz zegary, może być już wszystko ok z silnikiem. W niektórych modelach podobno jak nie ma zegarów to są problemy z uruchomieniem silnika.
-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości