Zobacz wÄ…tek - Remont CRF 450 r 2002 co potrzebuje?
NAS Analytics TAG

Remont CRF 450 r 2002 co potrzebuje?

Enduro, Cross
_________

Remont CRF 450 r 2002 co potrzebuje?

Postprzez Dzesiu10 » 12/11/2009, 12:12

witam ze względu iż chciałbym od nowego sezonu latać po torach , mam crf 450 r z 2002 roku i około 3 tys wolnych pieniędzy chce zrobić remont silnika, mam już uszczelki silnikowe. łańcuszek rozrządu, i co dalej? chciałbym wymienić zawory, tłok ,korbę i jakieś łożyska;/ i wlasnie jakie to są ? po prostu chce kompletny remont abym nie zaczął sezonu od zesputego motocykla, podkreślałm że motocykl kupilem nie dawno i nie wiem co w nim siedzi stad ta decyzja. proszę o pomoc czego potrzebuje. koszt robociznynie wliczam ponieważ zrobie to sam z ojcem który jest mechanikiem.pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez henio12323 » 12/11/2009, 13:55

nie rozumiem przeciez sam napisales że chcesz wymienic zawory tłok korbe i łozyska wymien to i juz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Dzesiu10 » 12/11/2009, 15:36

chodziło mi konkretnie na jakie to wymienić podzespoły i jakie potrzebuje łożyska. podam to co chce zakupić a wy powiecie czego brakuje:
korba: http://allegro.pl/item806685840_korbowo ... 02_06.html
tłok:
http://allegro.pl/item796600482_tlok_wo ... od_ss.html
zawory ssÄ…ce:
http://allegro.pl/item796965730_zawory_ ... otocy.html x2
zawory wydechowe:
http://allegro.pl/item802358094_vertex_ ... 02_06.html
x2
łańcuszek i uszczelki mam. coś jeszcze?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 12/11/2009, 15:52

kup to na co cie stac :P logiczne im więcej wydasz na daną częsc tym bedzie lepszej jakosci i od tego tez wiadomo są wyjątki ale z reguły cena róbi róznice. co do częsci korbowód wolałbym kupic znanej formy ( proX, hot rods itp ) tłok dobry zawory nie wiem :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 12/11/2009, 16:31

tak tez myslałem zeby korbe proxa wziąć zawory jedyne na allegro stalowe wiec mysle ze beda ok a potrzebuje cos jeszcze czy to starczy?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez bartexo » 12/11/2009, 16:54

A rozrząd jest w porządku? Może tam też coś trzeba wymienić?
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez Dzesiu10 » 12/11/2009, 17:28

łańcuszek nowy mam , co masz innego na myśli? a co do płytek to sambym chciał robić regulacje a nie mam pojęcie jakie mam kupić wymiarowo nie chodzi o grubość ale rozmiar płytki srednica ? co z tym?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez bartexo » 12/11/2009, 20:48

No to jak łańcuszek masz nowy to dobrze. Sprawdź jeszcze sprzęgło czy wszystko OK bo to w sumie też element eksploatacyjny.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez Bostorn » 12/11/2009, 20:49

zawory jakiejÅ› lepszej firmy
tłok wisecco lub wosner
korba prox albo hot rods
łożyska na wale mozesz wymienic all ballsa
uszczelniacze w lagach,
łożyska w kołach, wachaczu główka ramy jezeli ma luzy, posprawdzaj czy nie masz luzów na zawwiasach, wachaczu kołach itp

np :

http://moto.allegro.pl/item784590046_pr ... ml#gallery

o ile wymaga wymiany
http://moto.allegro.pl/item802561602_wa ... ml#gallery

płyny
http://moto.allegro.pl/item804476299_ze ... ml#gallery

http://moto.allegro.pl/item790292919_tl ... h_com.html

http://moto.allegro.pl/item796600482_tl ... ml#gallery


http://moto.allegro.pl/item790398394_kl ... mp178.html

o ile stary jest zjechany
http://moto.allegro.pl/item790839180_ze ... ml#gallery

http://moto.allegro.pl/item791106818_kp ... wyprz.html

http://moto.allegro.pl/item791313431_ho ... mitas.html

http://moto.allegro.pl/item796965730_za ... ml#gallery

http://moto.allegro.pl/item802358086_ve ... 07_08.html

nie chce mi sie wiecej szukac ;p
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Dzesiu10 » 12/11/2009, 21:00

sęk w tym że łożyska kół zrobione główki ramy też ,zawieszenie też (uszczelniacze , nowy tylni armotyzator, nowe łożyska prolinka),nowa kiera i wszystkie uchwyty i linki,rolgaz, teraz pozostał tylko silnik, dlaczego tytanowe? słyszałem że stalowe lepsze. bo podobne te tytanowe sa za twarde i wybijaja siedzisko zaworów i jest bum;/widze ze teraz jestes:) dzięki za link i co z tymi zaworami?ten wałek jest do 2007 ;/ oleje i filtry mam:) łancuszek jak i uszczelki
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 12/11/2009, 21:02

ja nie siedze w 4t więc nie powiem co i jak :P ale to co moglem to podałem ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez dragon » 13/11/2009, 10:21

Dzesiu10 napisał(a):sęk w tym że łożyska kół zrobione główki ramy też ,zawieszenie też (uszczelniacze , nowy tylni armotyzator, nowe łożyska prolinka),nowa kiera i wszystkie uchwyty i linki,rolgaz, teraz pozostał tylko silnik, dlaczego tytanowe? słyszałem że stalowe lepsze. bo podobne te tytanowe sa za twarde i wybijaja siedzisko zaworów i jest bum;/widze ze teraz jestes:) dzięki za link i co z tymi zaworami?ten wałek jest do 2007 ;/ oleje i filtry mam:) łancuszek jak i uszczelki


Tytanowe zawory są stosowane seryjnie. Dla zawodników z mnóstwem kasy nie robi to różnicy, ale dla zwykłego użytkownika zdecydowanie lepsza jest wymiana na stalowe.

Przede wszystkim są conajmniej 2 razy tańsze od tytanowych i wytrzymują dużo dłużej od nich.
Tylko nie zapomnij o zmianie sprężyn zaworowych. Stalowe zawory ze względu na większą masę wymagają twardszych sprężyn.
dragon
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez Dzesiu10 » 13/11/2009, 12:20

Dziękuje za rzeczową odpowiedź , jak bedę robił remont to porobie fotki może się komuś przyda:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 13/11/2009, 19:11

na pewno, nie jedna osoba pytała co gdzie i jak ;p więc albo założy się temat albo cos z tym zrobi i powstawia się zdjęcia aby zainteresowani mogli tutaj wszystko znalesc
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê