Zobacz wÄ…tek - Yamaha r1 RN04 problem z lagami
NAS Analytics TAG

Yamaha r1 RN04 problem z lagami

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha r1 RN04 problem z lagami

Postprzez francepolek » 22/10/2009, 09:57

Witam, zakupilem motocykl po slizgu, do roboty tylko plastiki noo alee rowniez lewa laga jest krzywa, porobilem kilka fotek niepokoi mnie to ze kolo jest blisko plugu, a lewa laga jest doslownie lekko krzywa praktycznie nie widoczne a jednak, poprzed slizg zostal wyrwany rowniez lewy ogranicznik skretu, czy cos idzie z tym zrobic daje fotki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

doradzicie mi cos co trzeba zrobic, moze jedna lage wymienic, albo cale lagi, lecz to troche kosztuje, co myslicie o prostowaniu?
francepolek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49


Postprzez lonewolf » 22/10/2009, 10:10

Pf, nie wiadomo co tam dalej jeszcze jest uszkodzone... Weź to padło do jakiegoś porządnego mechanika zawieź, niech on oceni co jest do wymiany a co nie. Nawet choćbyś miał przepłacić. Niestety tak to jest jak się kupuje "bo takie stoją już za 7". Musisz się teraz liczyć z kosztami. Jak sobie podliczysz wszystko po naprawach to pewnie stwierdzisz że lepiej by było od razu dać więcej kasy i kupić drożej, ale przynajmniej bez takich niespodzianek. I nie prostuj nic bo i jak chcesz to niby wyprostować? Porobisz to jakoś a potem jak puścisz kierę przy 140 to Cię wyrzuci do rowu i stwierdzisz że po cholerę się namęczyłeś jak to dalej nie będzie ładnie funkcjonowało. Wymień to co jest krzywe na nowe. Zwróć uwagę na okolice główki ramy też. Skoro tam jest laga przekrzywiona to mogło coś jeszcze ulec uszkodzeniu. Nawiasem, po wymianie wszystkiego może się dalej okazać że moto źle jedzie.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48


Re: Yamaha r1 RN04 problem z lagami

Postprzez pipor » 22/10/2009, 10:19

Ja się tam nie znam, ale wygląda na to, że niezłą padakę kupiłeś. Ja bym zdjął przód i sprawdził w jakim stanie jest sztyca, półki i główka ramy.
pipor
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24

Postprzez francepolek » 22/10/2009, 11:02

sztyca ramy i glowka ramy, jest nie naruszona jest prosta, a tam przestanie pierniczyc jakbym mial kupilc cale lagi za 1200zl to je kupie, a motor kupilem zajebiscie okazyjnie duzooo taniej niz 7kola, nie chcialem opini kogos kto mowi padaka, chcialem fachowca
francepolek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49

Postprzez Spookie » 22/10/2009, 12:27

Wg mnie nie ma tu co oszczędzać tylko kupić lagi (ogranicznik skrętu) i całą resztę jak najdokładniej posprawdzać; jak raz udało się nam "zaoszczędzić*" to teraz zainwestujmy w swoje bezpieczeństwo o ile bez plastików czy z porysowanymi/popękanymi można jeździć to w kwestii czegoś takiego jak lagi bym nie ryzykował i kupił nowe; to sportowy motocykl...

Prostowanie to sporna kwestia; jak naprawdę lekki skrzywienie i wyprostują nam bardzo tanio to można spróbować ale możliwe że to będzie tylko kasa wyrzucona w błoto a i tak trzeba będzie kupić nowe...

Na fotkach nie wygląda to jakoś fatalnie ale za wiele też nie widać... odwiedzić kogoś kto się zna i tyle...

*to wyjdzie z czasem czy naprawdę cena była dobra.... dla jednych taakie moto okazja dla innych trup...
Spookie
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25/8/2008, 14:35
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez mirek65s » 22/10/2009, 12:33

Ten zajmuje siÄ™ takimi sprawami

http://www.allegro.pl/item753162859_pro ... zybko.html
mirek65s
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez pipor » 22/10/2009, 12:45

francepolek napisał(a):sztyca ramy i glowka ramy, jest nie naruszona jest prosta, a tam przestanie pierniczyc jakbym mial kupilc cale lagi za 1200zl to je kupie, a motor kupilem za****** okazyjnie duzooo taniej niz 7kola, nie chcialem opini kogos kto mowi padaka, chcialem fachowca


Wyluzuj. Napisałem Ci, co bym sprawdził. Miałem w moto wykrzywione lagi sporo bardziej niż na Twoich zdjęciach i było daleko od pługu. Dlatego wydaje mi się, że to coś więcej niż lagi i może się okazać, że włożysz dużo więcej niż te 1200zł. Lepiej niech fachowiec obejrzy Ci motocykl na żywo, bo na zdjęciach wszystkiego się nie zobaczy.
pipor
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24

Postprzez lonewolf » 22/10/2009, 21:43

francepolek napisał(a):sztyca ramy i glowka ramy, jest nie naruszona jest prosta, a tam przestanie pierniczyc jakbym mial kupilc cale lagi za 1200zl to je kupie, a motor kupilem za****** okazyjnie duzooo taniej niz 7kola, nie chcialem opini kogos kto mowi padaka, chcialem fachowca


Teraz się mądry robisz ale złom się sam nie kupił. Trzeba było błysnąć inteligencją przy oględzinach, a nie teraz mi tu będziesz pierdolił jak ja tu wywiad udzielam. Masz napisane wyraźnie - jedź do mechanika. Z fotek g ówno wynika.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez mbied1 » 23/10/2009, 12:33

a moim zdaniem ta niby całą główka ramy na oko jest cała, ale cała rama pociągnięta w dół ... same lagi nie załatwią tematu moim zdaniem .. chociaż może się mylę
Marcin
mbied1
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez kosta » 23/10/2009, 14:48

mbied1 napisał(a): same lagi nie załatwią tematu moim zdaniem ..
moim też, zwal całą czache, wymień lagi zamontuj prosta kiere, klatke , zembate 54z, hb i w pion 8)
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez fandzoilisz » 23/10/2009, 17:54

wyjmij lagi i rozbiez.
delikatnie skrzywiona to wymieniasz tylku ruree nosna + łożyska głowki ramy i jest git.

PS sprawdz jeszcze dolna polke czy jest ok.
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez Raczek_6 » 29/10/2009, 21:48

z tego co widzÄ™ niestety jest trafiona rama - i tu masz 2 opcje:
- pomiar i prostowanie
- wymiana ramy na 2-gą (tu też nie ma pewności czy kupisz całą i prostą)

Ogranicznik w półce można naspawać i obrobić tak że śladu nie będzie,
zawieszenie jeśli nie jest mocno skrzywione można wyprostować (znam firmę która tym się zajmuje) - jak nie da się wyprostować to pozostaje wymiana

Mogą być krzywe rury, golenie i półki oraz kierownica


Jeśli to było by tylko zawieszenie to musiało by być konkretnie skrzywione.

Tak więc na początek polecam zainwestować 300PLN w pomiar ramy o ile odbiega od oryginału.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez francepolek » 1/11/2009, 13:49

Stracilem 500zl na ogledziny i pomiar ramy, wszystko ok, krzywe lagi, oraz pólka,, dlaczego na tym forum wypowiadaja sie debile i idioci?
francepolek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49

Postprzez kargulvmax » 1/11/2009, 15:23

Jedynego jakiego ja widzę toTY.Nie masz pojęcia co to sztyca (mogę sie załozyc ze jest wygieta w S i dlatego koło w pług wchodziło) i bez rozkrecania przodu wiesz ze jest prosta i ze łozyska nie sa jajowate.Geniusz!!!
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez limak14 » 1/11/2009, 17:42

francepolek napisał(a):Stracilem 500zl na ogledziny i pomiar ramy, wszystko ok, krzywe lagi, oraz pólka,, dlaczego na tym forum wypowiadaja sie debile i idioci?

Jeżeli koledzy wypowiadajacy się są idiotami a oceniali moto po jakiś niewyraźnych fotkach, to powiedz kolego kim ty jesteś jeżeli masz moto u siebie w garażu.
Jeżeli nie pasuje ci poziom na tym forum to droga wolna.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez francepolek » 1/11/2009, 18:08

Przepraszam was najmocniej o wypowiedz brata oraz jego filmy i wkrety,to sie wiecej nie powiinno zdarzyc, wzgledem wypowiedzi w/w nie orientuje sie co to sztyca, oraz wlasnie dziwii mnie to ze kolo jest tak blisko pługu ,gdyz normalnie posiada odstepm dobrych 10cm? to co tam moze byc rowniez? tam gdzie wchodzi tuleja odtego bolca co trzyma dolna półke? prosze o jakas wypowiedz poparta fotkami, dzieki, pozdrawiam
francepolek
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/10/2009, 09:49

//

Postprzez kargulvmax » 1/11/2009, 18:40

To ja nie bardzo rozumiem za co ktos wział 500zł , jezeli nie wykręcił całego przodu itp. do fajna diagnoza.To tak jak by padły hamulce i ktoś mi to stwierdził ale czy klocki ,tarcze ,przewody, czy pompa, to już nie wiada.Sztyca to ta rura która wychodzi z dolnej półki.Trzeba to wszystko rozkrecic w mak a widze ze wiedzy raczej brak ,wiec trzeba to komus dać.Na oko u mnie było wszystko OK kupiłem nowe rury a przód w goleniach się wieszał.Rura przy tak mało widocznym zgieciu nie moze dac takiego efektu ze koło trze o pług
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez teoysta » 6/11/2009, 00:42

Moim zdaniem jest duza szansa ze rama jest krzywa. przyjzyj sie plaszczyznom przy glowce ramy. Jesli sa nawet delikatne zalamanai lub wgniecenia pan od 500zl uslugi sie mylil ;)
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê