Aprilia Shiver 750-plusy i minusy
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Aprilia Shiver 750-plusy i minusy
jak w temaci, planuje zakup Aprilia Shiver 750 i chcialbym sie dowiedziec cos wiecej na temat tego motocykla, w internecie dosc malo jest, chcialbym uslyszec opinie ludzi ktorzy mieli z nim stycznosc lub z sama marka
- ciastek111
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 18/10/2009, 23:13
Jedyne co mogę to na PW podać namiar na znajomego z serwisu Aprilii
Osobiście miałem styczność z nową Maną
(taki duży skuter) i Tuono.
Ogólnie bardzo fajne motocykle.
Fajnie jeżdżą i mają to coś czego brakuje innym motocyklom.
Osobiście miałem styczność z nową Maną

Ogólnie bardzo fajne motocykle.
Fajnie jeżdżą i mają to coś czego brakuje innym motocyklom.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Zastanawiam się także nad Shiverem, na wiosnę. Z opinii, które udało mi sięzebrać wynika, że to bardoz żwawy i mocno zaawansowany technologicznie o2o. Problemem jest przepustnica, zachowująca się ponoć mocno zero-jedynkowo. W ubiegłorocznym modelu zostało to już poprawione.
Poza tym wizualnie moto jest przepiekne
pozdr
p.
Poza tym wizualnie moto jest przepiekne

pozdr
p.
SV650S K3
-
neuro - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2006, 14:31
- Lokalizacja: KRK
Przepustnice są sterowane elektronicznie (tzn. z manetki gazu linki idą do potencjometru który daje sygnały do sterownika silnika, a ten steruje otwarciem przepustnic).
SÄ… 3 tryby pracy :
- Race - bardzo agresywny (szybka reakcja na ruch manetki)
- Road - przyjazny do codziennej jazdy (dość szybka reakcja ale nie tak agresywna)
- Rain - tryb deszczowy (bardzo łagodnie i powoli otwiera przepustnice tak aby nie zerwać przyczepności)
Polecam poszukać firmy która ma Aprilię do jazd testowych - tak jak było w aprilia warszawa (niestety już jej nie ma
SÄ… 3 tryby pracy :
- Race - bardzo agresywny (szybka reakcja na ruch manetki)
- Road - przyjazny do codziennej jazdy (dość szybka reakcja ale nie tak agresywna)
- Rain - tryb deszczowy (bardzo łagodnie i powoli otwiera przepustnice tak aby nie zerwać przyczepności)
Polecam poszukać firmy która ma Aprilię do jazd testowych - tak jak było w aprilia warszawa (niestety już jej nie ma

Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
To moze i ja zadam pytanie w tym temacie. Chodzi o Aprilie RST 1000 Futura. Co sadzicie o tym sprzecie. W necie bardzo malo o nim pisza, i ogolnie malo moto spotyka sie na rynku wtornym.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
Jak na tamte lata była to futurystyczna produkcja idąca mocno w przyszłość, można by rzec że na obecne lata.
Były tylko 2 wady:
- wiązka do regulatora napięcia - wypalała się kostka od alternatora przy regulatorze
- kostka połączeniowa do paliwa (fabrycznie plastikowa) potrafiła pękać i puszczać paliwo przez co mogło dojśc do zapalenia się motocykla.
Poszukaj na forum angielskim - jest tam parÄ™ ciekawych informacji o tym motocyklu.
P.S. Miałem styczność z Futurą 2 razy (2 różne motocykle), pozycja bardzo wygodna, jeździ niesamowicie jak na około 120KM, bardzo fajny moment obrotowy, bardzo dobrze obudowany motocykl, nawet wyższym osobom nie wieje po głowie.
Trzeba uważać na motocykle powypadkowe, czy rama nie jest uszkodzona i czy równo się prowadzi.
Warto szukać wersji z bocznymi kuframi (ponoć fabrycznie były dorzucane - ale w trakcie zmiany właścicieli potrafiły zniknąć).
Regularnie serwisowana odwdzięcza się bezawaryjną eksploatacją.
Były tylko 2 wady:
- wiązka do regulatora napięcia - wypalała się kostka od alternatora przy regulatorze
- kostka połączeniowa do paliwa (fabrycznie plastikowa) potrafiła pękać i puszczać paliwo przez co mogło dojśc do zapalenia się motocykla.
Poszukaj na forum angielskim - jest tam parÄ™ ciekawych informacji o tym motocyklu.
P.S. Miałem styczność z Futurą 2 razy (2 różne motocykle), pozycja bardzo wygodna, jeździ niesamowicie jak na około 120KM, bardzo fajny moment obrotowy, bardzo dobrze obudowany motocykl, nawet wyższym osobom nie wieje po głowie.
Trzeba uważać na motocykle powypadkowe, czy rama nie jest uszkodzona i czy równo się prowadzi.
Warto szukać wersji z bocznymi kuframi (ponoć fabrycznie były dorzucane - ale w trakcie zmiany właścicieli potrafiły zniknąć).
Regularnie serwisowana odwdzięcza się bezawaryjną eksploatacją.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości