zatarty silnik?Pomocy
			Posty: 31
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
zatarty silnik?Pomocy
witam wszystkich wczoraj w wymieniałem filtr oleju i olej w mojej kawasaki zx6r 07r po wymianie kontrolka oleju migała myśląc że zaraz zgaśnie wyjechałem moto ale nic się nie zmieniło.Odkręciłem filtr i okazało sie ze był suchy.Zalałem go i kontrolka zaraz zgasła,ale moto teraz jak się nagrzeje do ok 60 stopni gaśnie i jakoś dziwnie chodzi jak diesel.Na suchym filtrze przejechałem ok 2 km nie wiem czy zatarte TYLKO NIE TO czy może cos innego pomózcie z gory dziekuje za odpowiedzi
				
			- kubolit
 - Świeżak
 - Posty: 1
 - Dołączył(a): 27/9/2009, 20:32
 
:kubolit:
sorry ale osoba o tak marnym pojęciu o mechanice nie powinna nawet oleju wymieniać. ZATARŁEŚ SILNIK (przynajmniej wszystko na to wskazuje)
JAK KONTROLKA OLEJU JEST ZAPALONA TO NIGDY NIE JEDZIEMY!!! NIGDY!!! (jak sie zapala w czasie jazdy - gasić sprzeta kill switchem od razu i sprawdzać co jest grane!)
Byc może ssak oleju padł....to tak oprócz reszty...
				sorry ale osoba o tak marnym pojęciu o mechanice nie powinna nawet oleju wymieniać. ZATARŁEŚ SILNIK (przynajmniej wszystko na to wskazuje)
JAK KONTROLKA OLEJU JEST ZAPALONA TO NIGDY NIE JEDZIEMY!!! NIGDY!!! (jak sie zapala w czasie jazdy - gasić sprzeta kill switchem od razu i sprawdzać co jest grane!)
Byc może ssak oleju padł....to tak oprócz reszty...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
Przemo_rene napisał(a)::kubolit:
sorry ale osoba o tak marnym pojęciu o mechanice nie powinna nawet oleju wymieniać. ZATARŁEŚ SILNIK (przynajmniej wszystko na to wskazuje)
JAK KONTROLKA OLEJU JEST ZAPALONA TO NIGDY NIE JEDZIEMY!!! NIGDY!!! (jak sie zapala w czasie jazdy - gasić sprzeta kill switchem od razu i sprawdzać co jest grane!)
Byc może ssak oleju padł....to tak oprócz reszty...
Co to jest ssak oleju?
- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
to po prawej na zdjeciu: http://photos01.allegroimg.pl/photos/or ... /688129706
(tak pompa wody na pół...poniżej w postach poprawne zdjęcie - zachowuje dla ciągłości wypowiedzi w wątku)
				
					(tak pompa wody na pół...poniżej w postach poprawne zdjęcie - zachowuje dla ciągłości wypowiedzi w wątku)
Ostatnio edytowano 30/9/2009, 10:59 przez Przemo_rene, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
pompa wody 
o kuźwa...zje**** to nie ta fota. Sorry...już wklejem tą co chciałam
http://www.cyclepedia.com/wp-content/up ... 00_990.jpg
tu jest od góry...teraz już poprawnie
				o kuźwa...zje**** to nie ta fota. Sorry...już wklejem tą co chciałam
http://www.cyclepedia.com/wp-content/up ... 00_990.jpg
tu jest od góry...teraz już poprawnie
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
To jest smok ale i tak każdy wiedział chyba o co chodzi.... 
przy wymianie zawsze sie nalewa do filtra oleju...
a ile oleju wlałeś?
ps. chyba pozostaje Ci teraz szukać drugiego silnika albo robić ten bo ten jest zatarty jak tyle jeździł i chodził bez odpowiedniego ciśnienia...
				przy wymianie zawsze sie nalewa do filtra oleju...
a ile oleju wlałeś?
ps. chyba pozostaje Ci teraz szukać drugiego silnika albo robić ten bo ten jest zatarty jak tyle jeździł i chodził bez odpowiedniego ciśnienia...
limit20znaków:evil:
			- 
				

maciek.046 - Bywalec
 - Posty: 834
 - Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
 
Panowie dokładnie - smok czy ssak oleju - i tak każdy wie o co kaman.
Co do silnika bez smarowania to stare jednostki jak urale mogą czasem bez oleju
A tak poważnie to niestety - nie odpalaj go już. Daj do zdjęcia górę silnika - głowicę, cylindry i niech je ktoś fachowy obejrzy. Do tego niech zerknie na panewki na korbowodach i je oceni. Jak wszystko będzie ok, to dawaj dalej do rozbiórki silnik i niech tę GODZILLE oleju sprawdzą - Jak to padło to wymień. Wyjdzie i tak taniej niż cały silnik do Twojego modelu w dobrym stanie.
No ale to gdy reszta co opisałem jest ok.
Powodzenia!
...z podobną awarią męczyłem się czasowo 2 miesiące...tyle, że tam miałem inwazję śrubki na 3ci cylinder...poharcowała sobie skubana po tłoku, zaworach i wypluła się wydechem....no ale już działa i to jak nowy...jedyne 2000zł...
				Co do silnika bez smarowania to stare jednostki jak urale mogą czasem bez oleju
A tak poważnie to niestety - nie odpalaj go już. Daj do zdjęcia górę silnika - głowicę, cylindry i niech je ktoś fachowy obejrzy. Do tego niech zerknie na panewki na korbowodach i je oceni. Jak wszystko będzie ok, to dawaj dalej do rozbiórki silnik i niech tę GODZILLE oleju sprawdzą - Jak to padło to wymień. Wyjdzie i tak taniej niż cały silnik do Twojego modelu w dobrym stanie.
No ale to gdy reszta co opisałem jest ok.
Powodzenia!
...z podobną awarią męczyłem się czasowo 2 miesiące...tyle, że tam miałem inwazję śrubki na 3ci cylinder...poharcowała sobie skubana po tłoku, zaworach i wypluła się wydechem....no ale już działa i to jak nowy...jedyne 2000zł...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
- zwierzak_scigacz
 - Świeżak
 - Posty: 28
 - Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
 - Lokalizacja: W-wa
 
Do filtru trzeba zalać olej. Podczas startu silnika pompa co prawda wtłacza do niego olej, ale tym samym powietrze z filtru wtłacza na panewy i na wałki rozrządu... Brak filmu olejowego + wysokie obroty skutecznie skutkują wycieraniem panewek i podpór wałków rozrządu... Kiedy zakładamy filtr zalany, troszkę tam tego powietrza jest, ale nie aż tyle, aby doszło do uszkodzenia silnika...
I przede wszystkim NIGDY nie jeździmy ze świecącą się kontrolką OIL... Szczególnie kiedy nasz sprzęcior to wysilony supersport
				I przede wszystkim NIGDY nie jeździmy ze świecącą się kontrolką OIL... Szczególnie kiedy nasz sprzęcior to wysilony supersport
Jak fenix z popiołów 
			- 
				

miki1406 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2847
 - Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
 - Lokalizacja: Skierniewice
 
ciekawe czy kolega posłucha naszych rad i odezwie sie co było przyczyną i co się tak naprawdę stało - byłoby fajnie. Bo niestety wiele tematów na tym forum nie ma finału - są problemy, rady, ale nie ma odp. od zakłądającego temat czy się udało i jak to rozwiązał.
				http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
To już standard, że "zassają" opinii i nie napiszą nic później 
				http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
			Posty: 31
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości