Motocykl z silnikiem R3
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Motocykl z silnikiem R3
Siema!
Jakiś czas temu zakochałem sie w dźwięku trójcylindrowego silnika Triumpha Daytony;) Chciałbym się Was zapytać czy jakaś marka motocykli, oprócz Triumpha, produkuje silniki rzędowe trójcylindrowe? Juz teraz wiem, że kolejny motocykl będzie miał taki silnik.
Jakiś czas temu zakochałem sie w dźwięku trójcylindrowego silnika Triumpha Daytony;) Chciałbym się Was zapytać czy jakaś marka motocykli, oprócz Triumpha, produkuje silniki rzędowe trójcylindrowe? Juz teraz wiem, że kolejny motocykl będzie miał taki silnik.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
Re: Motocykl z silnikiem R3
krydka napisał(a):zakochałem sie w dźwięku trójcylindrowego silnika Triumpha
może to dla tego że nie słyszałeś ducati?
http://www.youtube.com/watch?v=17GnqmYupbM
http://www.youtube.com/watch?v=mQ-UyhAH ... re=related


- DangerZone
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05
Ducati brzmi elektryzująco jednak dla mnie Daytona wymiata, brzmi o wiele lepiej i płynniej niż R4. Ale to moje subiektywne uczucia. Poza tym charakterystyka sprawia że silniki R3 lepiej wykorzystują dolne obroty w porównaniu do R4.
Czyli nie pozostaje mi zbyt wiele motocykli do wyboru, a marzeniem nadal pozostaje Triumph Speed Triple 955i
Czyli nie pozostaje mi zbyt wiele motocykli do wyboru, a marzeniem nadal pozostaje Triumph Speed Triple 955i

Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
R1 ma R4 tak jak wszytkie inne tylko ma przesuniecie czopu walu korbowego bo o 90° a nie jak to jest normalnie o 180°.. a kolejnosc zaplonu 1-3-2-4 a nie tak jk to zazwyczaj w R4 1-3-4-2.. co powoduje troche inny dziek silnika.. zblirzony do V4..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
LegioN napisał(a):R1 ma R4 tak jak wszytkie inne tylko ma przesuniecie czopu walu korbowego bo o 90° a nie jak to jest normalnie o 180°.. a kolejnosc zaplonu 1-3-2-4 a nie tak jk to zazwyczaj w R4 1-3-4-2.. co powoduje troche inny dziek silnika.. zblirzony do V4..
Ja tam się nie znam, ja tylko jakiś czas temu słyszałem o 3 - cylindrowej R1 na jakichś targach, na forum o niej też było.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Fakt, Benelli ma kilka motocykli z silnikami trójcylindrowymi np: Tre 899k, Tornado Tre, Titanium. Jednak dostępność tych motocykli na polskim rynku jest raczej kiepska.
A o R1 z silnikiem trzycylindrowym, nie słyszałem, masz może jakiegoś linka do artykułu czy informacji o niej?
A o R1 z silnikiem trzycylindrowym, nie słyszałem, masz może jakiegoś linka do artykułu czy informacji o niej?
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
Nie mogę sobie przypomnieć na jakich targach ona była, w każdym razie pierwszy raz widziałem to na TVN Turbo w jakimś programie, przynajmniej tak mi się kojarzy.
Mówili tam o tym, że dzięki tym trzem cylindrom R1 będzie mieć lepszy dół... może to wersja torowa była(?) Nie pamiętam
Mówili tam o tym, że dzięki tym trzem cylindrom R1 będzie mieć lepszy dół... może to wersja torowa była(?) Nie pamiętam

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Albo jakaś limitowana,bo jakoś trudno mi uwierzyć, żeby Yamaha zaczęła produkować seryjnie silniki R3. Ale zaintrygowało mnie to i poszukam jeszcze info na ten temat.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... =techspecs
na tvn to rozne ciekwe rzeczy mowia.. tak jak u w inych stacjach telewizyjnych o motocyklach.. a co do osiagow zastosowanie tych wszystkich rozwiazan o ktorych pisalem rzeczywiscie doprowadzilo do polepszenia dolnego zakresu obrotow..
na tvn to rozne ciekwe rzeczy mowia.. tak jak u w inych stacjach telewizyjnych o motocyklach.. a co do osiagow zastosowanie tych wszystkich rozwiazan o ktorych pisalem rzeczywiscie doprowadzilo do polepszenia dolnego zakresu obrotow..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
no wlasnie widze.. ale nie wiem jak u was ale u mnie nie chce sie ogolnie strona yamahy zaladowac.. wiec to chyba od nich problem..
link do canady.. hehe
http://www.yamaha-motor.ca/products/pro ... contentTop
link do canady.. hehe
http://www.yamaha-motor.ca/products/pro ... contentTop
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
LegioN napisał(a):R1 ma R4 tak jak wszytkie inne tylko ma przesuniecie czopu walu korbowego bo o 90° a nie jak to jest normalnie o 180°.. a kolejnosc zaplonu 1-3-2-4 a nie tak jk to zazwyczaj w R4 1-3-4-2.. co powoduje troche inny dziek silnika.. zblirzony do V4..
Własciwa odpowiedz na Twoje wątpliwosci C-bol, własnie tak ma R1 2009
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości