Transformation SuziQ
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Transformation SuziQ
Witam
Niewiecie moze jaki silnik pasował by bez wiekszych przerobek w rame GS 500 , bo silnika niemoge nigdzie dostac a jak sie nadazyła okazja to cena przewyzszyla cene silnika do GSXR 600 z 2003 , myslałem nad silnikiem od bandita tylko niewiem czy go tam zmieszcze. Jesli ktos z was dokonywał juz podobnych modernizacji z zamiana silnika to prosze o odpowiedz czy to sie sprawdza czy oplaca sie przerobic troszke rame i jaki silnik by pasował

Niewiecie moze jaki silnik pasował by bez wiekszych przerobek w rame GS 500 , bo silnika niemoge nigdzie dostac a jak sie nadazyła okazja to cena przewyzszyla cene silnika do GSXR 600 z 2003 , myslałem nad silnikiem od bandita tylko niewiem czy go tam zmieszcze. Jesli ktos z was dokonywał juz podobnych modernizacji z zamiana silnika to prosze o odpowiedz czy to sie sprawdza czy oplaca sie przerobic troszke rame i jaki silnik by pasował



- Norbert90
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 25/4/2008, 14:00
- Lokalizacja: WlKP
Nawet jeśli większy silnik by wszedł to strach tym jeździć. GS jest przystosowany do takiej mocy z jaką wyjeżdża z fabryki, nie większej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Zeby polepszyc sterownosc załozyl bym wiekszego papcia do tylu , a pozatym silnik od suzuki bandit 600 ma tylko 85km to przeciez nie wyrywa w powietrze, Wime ze przy tej ramie mialo by to niezłego kopa a ja pragne to zkapletowac tylko niewiem ile to trzeba przerobek czy wejdzie czy nie
- Norbert90
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 25/4/2008, 14:00
- Lokalizacja: WlKP
a co to jest "SuziQ"?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
SuzuQ - padlem..
Tak, zrob swap'a z gixxera i na tyl daj co najmniej gume 200tke. Tak dla lepszej sterownosci...
PS. jak Ci GS nie wystarcza to najlepszym tuningiem jest kupno czegos mocniejszego. Szczegolnie gdy nie masz pojecia czemu dane elementy maja takie a takie wymiary.
Tak, zrob swap'a z gixxera i na tyl daj co najmniej gume 200tke. Tak dla lepszej sterownosci...
PS. jak Ci GS nie wystarcza to najlepszym tuningiem jest kupno czegos mocniejszego. Szczegolnie gdy nie masz pojecia czemu dane elementy maja takie a takie wymiary.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
NA kupno nowego moto mnie jeszcze niestac, bo jedyne na co bym zamienił GS`a w tej chwili to CBR 900 Fireblade , a mi chodzi tylko czy silnik od Bandita by zmiescił sie w rame ? A propo "SuziQ" pochodzi z mangi jak by ktos niewiedzial
- Norbert90
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 25/4/2008, 14:00
- Lokalizacja: WlKP
norbert no widzisz, nie wiedzielismy. my niestety mamy wiecej niz 13 latkoff i bajkoff jush dafno nie oklatamy...fiesh?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
tak to jest jak gownarzeria siada na forum
poczytajcie sobie reszte jego postow...mial podobne pomysly co koles ze skuterow, ktory do swojego pierdopeda chcial wsadzic puche z buzy

poczytajcie sobie reszte jego postow...mial podobne pomysly co koles ze skuterow, ktory do swojego pierdopeda chcial wsadzic puche z buzy

SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Do GS500 pasuje tylko silnik od GS 500.
Nawet gdyby jakikolwiek inny silnik miał te same mocowania to by do niego nie pasował pod względem charakteru. Rama i zawieszenie zupełnie by wymiękły i psułby całą dodatkową moc.
No chyba że dospawał byś jeszcze 30kg usztywnień i założył Ohlins-a na przód i tył (razem około 15000 zł). Gdzie jest sens?
Przelatałem ponad 22000 km na B600 i nawet oryginalna rama w B6 za bardzo nie wystarcza do tego 78KM ciężkiego silnika.
Szersza opona zawsze psuje poręczność.
Nawet gdyby jakikolwiek inny silnik miał te same mocowania to by do niego nie pasował pod względem charakteru. Rama i zawieszenie zupełnie by wymiękły i psułby całą dodatkową moc.
No chyba że dospawał byś jeszcze 30kg usztywnień i założył Ohlins-a na przód i tył (razem około 15000 zł). Gdzie jest sens?
Przelatałem ponad 22000 km na B600 i nawet oryginalna rama w B6 za bardzo nie wystarcza do tego 78KM ciężkiego silnika.
Szersza opona zawsze psuje poręczność.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
a potwierdzam do gilery DNA 50ccm chciał wpytować do hayki tłumik... i nawet go kupił już
... Ja też wsadzałem kiedyś silnik od MZ do WSKi ale byłem wtedy w 1-2 klasie gimnazjum... Ale jak miałbym gs'a 500, to wolałbym go sprzedać, dołożyć kasę co miałem przeznaczyć na ten silnik do GSXRa i kupić GSXRa, a nie rzeźbić w guanie...
Ludzie przerabianie i projektowanie motocykli to praca dla ludzi po studiach, wymagająca wiele wiedzy, masy obliczeń i badań... Byłem ostatnio oglądać okazyjnego ZZRa 1100 który jak się okazało miał wyciętą poprzeczkę ramy i wsadzony silnik od CBR 1000F... Kolo skomentował "mistrzu masz dobry silnik w dobrej ramie, trochę pracy i można gumować, że hej"... Pozostawie bez komentarza...
Mogę tylko powiedzieć, że w fajerze (nie pamiętam którym) przy ostrym przyspieszaniu tylny wahacz skraca się o 0,8mm... Piszę to, aby uświadomić jak wielkie siły działają na ramę motocykla. Jak w GSie nie wytrzyma rama to pokażą cię w telewizji w kronice wypadków ;-(

Ludzie przerabianie i projektowanie motocykli to praca dla ludzi po studiach, wymagająca wiele wiedzy, masy obliczeń i badań... Byłem ostatnio oglądać okazyjnego ZZRa 1100 który jak się okazało miał wyciętą poprzeczkę ramy i wsadzony silnik od CBR 1000F... Kolo skomentował "mistrzu masz dobry silnik w dobrej ramie, trochę pracy i można gumować, że hej"... Pozostawie bez komentarza...
Mogę tylko powiedzieć, że w fajerze (nie pamiętam którym) przy ostrym przyspieszaniu tylny wahacz skraca się o 0,8mm... Piszę to, aby uświadomić jak wielkie siły działają na ramę motocykla. Jak w GSie nie wytrzyma rama to pokażą cię w telewizji w kronice wypadków ;-(
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Norbert90 napisał(a):Gumis wyp*** cwelu
Norbert90 napisał(a):Najwiecej sie wypowiadaja ci co na niczym sie nie znaja Pozdro cwele
nie no kulturka widac pierwsza klasa.. i posypaly sie warny.. lala
a co do tematu.. to kto wpada na takie pomysly.. tylko ten kto nie zna sie na rzeczy..
rece opadaja..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Stary przeczytaj sobie cały temat od początku i wyciągnij wnioski . Bo jak widać nawet tego nie potrafisz .
" Właśnie jadę po silnik myśle że od RF " co ty tu piszesz za piedoły to jedziesz po silnik nawet nie wiesz z czego .
" Właśnie jadę po silnik myśle że od RF " co ty tu piszesz za piedoły to jedziesz po silnik nawet nie wiesz z czego .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości